Visi komentāri - "Audi" atteiksies no diviem sporta auto modeļiem, lai investētu 14 miljardus elektroauto attīstībā

"Audi" atteiksies no diviem sporta auto modeļiem, lai investētu 14 miljardus elektroauto attīstībā 5

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 24.maijs 2019 8:23

Vācijas autobūves uzņēmums "Audi" pakāpeniski atteiksies no sporta automašīnu modeļu "TT" un "R8" ražošanas, lai investētu 14 miljardus eiro automašīnu ar elektrisko dzinēju attīstībā, ceturtdien kompānijas akcionāru sanāksmē paziņoja "Audi" vadītājs Brams Shots.

"Mēs izsijājam savu portfeli," viņš sacīja, norādot, ka ir jāvienkāršo piedāvājums. Trešā daļa dzinēju un transmisiju kombināciju jau ir atceltas.

Tomēr Shots paziņoja par jaunu "A8" luksusa modeli.

"Volkswagen Group" ietilpstošā uzņēmuma pārdoto automašīnu skaits, apgrozījums un peļņa saruka gan pērn, gan šā gada pirmajā ceturksnī.

Shots 2019.gadu nodēvēja par restrukturizācijas un pārejas gadu.

Līdz 2025.gadam "Audi" mērķis ir tirgū palaist desmit hibrīdautomašīnu modeļus un 20 automašīnas ar elektrisko dzinēju.

"Audi" mērķis ir būt pārmaiņu līderim premiumklases segmentā, sacīja uzņēmuma vadītājs.

Pagaidām kompānija ir atpalikusi no konkurentiem pārejā uz automašīnām ar elektrodzinēju. Tās modeļu klāstā ir tikai trīs hibrīdauto modeļi "A3", "A6" un "Q7", kā arī pilsētas apvidus automašīnas modelis "e-tron" ar elektrisko dzinēju.

Kompānija ir paziņojusi, ka drīzumā tiks prezentēti pie elektrotīkla pieslēdzami hibrīdauto modeļi "A6", "A7" un "A8".

 
Visi komentāri
 
viencexperc 24.maijs 2019 9:10
2 2 Atbildēt

tos sūdus tāpat neviens nepirka.

Janeks90 24.maijs 2019 9:31
3 0 Atbildēt

Vēl no A5 vajadzētu atteikties. Tāds pusmodelis vien ir. Ne īsti sedans, ne īsti A7.

eidis 24.maijs 2019 12:31
0 0 Atbildēt

Man tgd interesē ko viņi iesāks ar dīzeļmotora R&D izmaksām, kas ir bilancē.

Tas štepseļa vāciņš, kas bildē, ir klasisks pārinženierēšanas gadījums VAG gaumē - maksā kādas 15x vairāk kā parastas eņģes, šāds risinājums nav vajadzīgs pilnīgi nevienam patērētājam un patērētas inženierstundas tika atrautas no kautkā svarīgāka, kas atkal ir uzdizainēts pa roku galam.

msh 24.maijs 2019 13:04
0 2 Atbildēt

Elementāri - tas ir premiums, tam ir jāizskatās pieklājīgi/iespaidīgi. Nejauc ar savu japāņu žiguli, kuram, ja kaut kas ir un pat darbojas, tas saucas "magic" un "wonderful" lai to pat kāds pamanītu - tie ir vienkārši citi segmenti un citi pircēji.

Kanibaals 26.maijs 2019 0:12
0 0 Atbildēt

Viss tagad ir premium. Pat golfs. Parastu auto vairs nav.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti