Čehijas autobūves kompānija Škoda iepazīstinājusi ar skarbākiem braukšanas apstākļiem piemēroto Superb Scout, kas pieejams vienīgi universāla modifikācijā.
Škoda Superb Scout prezentācija tika sarīkota Bratislavā, Pasaules hokeja čempionāta ietvaros, bet markas dīleru centros šo modeli, kas Superb saimē iekļauts pirmoreiz, varēs sagaidīt 2020.gada sākumā.
Vizuāli Superb Scout tiešām izskatās gatavs offroad piedzīvojumiem: automašīnai ir 15 mm augstāks klīrenss, atkarībā no versijas 18 vai 19 collu riteņi un melni plastikāta aizsargi sliekšņiem un riteņu arkām. Izceļas smalki veidotais priekšējais bamperis ar šūnveida resti un integrētiem LED miglas lukturiem. Glīti izskatās arī alumīnija krāsas spoguļu korpusi, jumta reliņi un logotipi uz spārniem ar modeļa nosaukumu. Salonā ir komfortabli sēdekļi ar daļēju ādas apdari, kontrastējošu šuvumu, Scout uzrakstu un interjera koka imitācijas dekoriem, bet par piemaksu tiek piedāvāti sēdekļi ar ādas vai zamša apdari.
Superb Scout ir pieejams tikai universāla modifikācijā un tikai visu riteņu piedziņas versijā ar 190 Zs jaudīgu 2,0 TDI dīzeļdzinēju vai 272 Zs spēcīgu 2,0 TSI benzīna dzinēju. Abi komplektā ar septiņu pakāpju DSG robotizēto pārnesumkārbu, atbilst Euro 6 standartiem, turklāt benzīna agregātam ir Start-Stop funkcija un bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma.
Par papildu samaksu tiek piedāvāta adaptīva šasija ar iestatījumiem dažādiem braukšanas apstākļiem, bet Driving Mode Select izvēlei pievienots bezceļu algoritms, kas mazina stabilizēšanas sistēmas iedarbību un palīdz imitēt diferenciāļa bloķēšanu, piebremzējot buksējošos riteņus. Visbeidzot, mediju sistēmas izvēlnē ir parādījusies īpaša animācija, kas palīdz kontrolēt automašīnas darbību sarežģītos apstākļos.
Eiropas tirgū Superb Scout ieradīsies 2020. gada sākumā.
Beidzot normāls autiņš, a to zb sen jau visas krosoveru govis! Žēl tik, ka vienīgā opcija robots.
Man atkal tieši otrādi šis segments liekas pilnīgi nekāds. It kā vajadzētu sēdēt augstāk, bet, patiesībā, sajūta, ka dibens skrāpē asfaltu.
Esmu pilnībā atradis sēdēt zemu, liekas ļoti neērti gan pārredzamībai, gan izkāpšanai iekāpšanai.
Nopērc fūri, tur tu sēdi 2 metri virs ceļa. l
Nezinu man gan zema sēdēšana nešķiet problēmas, krosoveriem ir vēl augstās smaguma centrs, stulbi lielās riepas 17 collas un vairāk, visi uz vienu skatu, ergonomikas problēmas dizaina dēļ, lielākai daļai bezceļu īpašības apaļa nulle bāzē ar monopiedziņu. Vienīgi AS plus drusku augstāks klīrens, bet reāli aktuāls un vajadzīgs tikai nelielaidaļai pirceju. Katrām savs niķis galvām ved piemēram esmu vilku vāģi fans ērta iekāpšana, daudz vietas, lēti bet n lielāks resursu jo komerctransports.
Tu esi porziņģa radinieks vai kā? Šitentajai oktāvijai ķeblis noteikti atrodas tādā augstumā kā manam golfam - kurš diezgan zemu nolaists atrodas priekš manis, divmetrīga, ideālajā augstumā; tādā ka kājas jāsaliec 90 grādu leņķī lai apsēstos.