Gandrīz 90 000 eiro – Vācijas stiprāko dīzeļdzinēju jau var pasūtīt (+ FOTO) 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.maijs 2019 5:49

Pasūtīšanai kļuvis pieejams Volkswagen Touareg V8 TDI - krosovera versija, kas aprīkota 421 Zs astoņcilindru motoru – jaudīgāko dīzeļdzinēju kāds pieejams vācu ražotājiem.

Volkswagen laidis klajā apvidus auto Touareg versiju ar astoņu cilindru TDI dīzeļdzinēju, kas Vācijas tirgū maksās 89 825 eiro. 421 Zs (900 Nm) jaudīgais agregāts atbilst Euro-6 normatīviem un nodrošina paātrinājumu līdz simtam 4,9 sekundēs. Maksimālais ātrums – 250 km/h.

Pircējs varēs izvēlēties Elegance un Atmosphere aprīkojuma komplektācijas. Izvēloties pirmo, klients iegūs “tehniskā” stilā veidotu salonu ar pulēta metāla dekoriem, bet Atmosphere, pateicoties bagātīgam koka elementu un dabīgo krāsu toņu pielietojumam radīs siltu un relaksējošu atmosfēru. Ja pircēju neapmierinās ne viens, ne otrs variants, varēs pieteikties sportiskajai R-Line paketei.

Atšķirībā no V6 modeļiem, 421 Zs dīzeļversija jau sērijveidā aprīkota ar pneimatisko piekari, elektriski atveramu/aizveramu bagāžnieka vāku, komforta sēdekļiem, signalizāciju, alumīnija pedāļiem, gaismu sensoriem, automātiski aptumšojošiem sānu spoguļiem un 19 collu riteņu diskiem.  

Pieejamo palīgsistēmu klāstā nakts redzamības sistēma (tumsā atpazīst cilvēkus un dzīvniekus), sastrēgumu asistents (līdz 60 km/h daļēji automātiska stūrēšana, joslas uzturēšana, paātrinājums un bremzēšana), krustojumu asistents (brīdina par transportlīdzekļiem, kas var tuvoties no vienas vai otras puses), piekare ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, sānsveres ierobežotājs ar elektromehānisko vadību. LED-matricas (IQ-Light) lukturi.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 26.maijs 2019 7:25
6 5 Atbildēt

Viņu laikam ekonomēja līdz 2030 gadam. Domāja, kā tad visi dzinēji būs no 0,2-0,7litriem -bet tad -v8.

Bet nekā. Vajag vilkt ārā tagad, kamēr tos vēl pērk

saf 26.maijs 2019 12:34
6 0 Atbildēt

Nu kā tad tā... Tak te gudrie specālisti teica ka dīzelis miris.... Kad tad šie mirs beidzot?

Kanibaals 26.maijs 2019 14:05
6 11 Atbildēt

Šī ir dīzeļa agonija. Pirms krīzes mums arī cenas tikai skrēja debesīs un nekas ir kā "neliecināja" par krīzes tuvošanos.

650 26.maijs 2019 17:10
2 7 Atbildēt

Nē,šis ir nevis dd agonija,bet gan prasta nepatiesas un tendenciozas informācijas izplatīšana.Lasītāja nolikšana beidzamā loha lomā.Te ir vismaz 2/3 dīzeļa braucēji- tapc tagd tos savus hlamus viņi varēs sev d iebāzt.Nekas cits neatliks,kā pašiem turpināt ar tiem braukt.Ja citos laikos viņi tos varētu aomainīt pret jaunu auto vai pārdot- nu tad tagd viņi ēdīs zemi un sūkās ledu,kopā ar tiem pašiem kāroto peļņu neguvušajiem jaunbenzīnsuudu izplatītājiem.Visiem būs ok,pateicoties šai dažu ākstu publiskajai kladzināšanai.Būtu labāk ka viņi vienureiz cits citam rīkli pārkostu,iestātos pamiers.

650 26.maijs 2019 12:57
3 3 Atbildēt

Nav ko ironizēt, lieta nopietna.Lūk iepriekšējā info : dīzeļiem Eiropā parakstīts nāves spriedums,to atlikusī vērtība pēc 5g būs 0%.Šādas pārliecinoši patiesas informācijas "avots" atrodas precīzi pāri ielai, nieka 100m attālumā no šī te Tuarega lieltirgotāja mītnes- iauto.lv/zinas/latvija...-neka-parastie

Cits,drusku godīgāks "jautājums"- vai šim te Tuaregam (un jebkam līdzīgam) vispār vairs ir paredzēts "tīrs" benzīnmotors.Jo stipri apšaubāma ir viņa spēja konkurēt ar dīzeli šajā ap/virs 300zs veiktspējas kategorijā.

saf 26.maijs 2019 13:29
1 0 Atbildēt

Par šo ziņu arī ironizēju! ;)

GTD2 27.maijs 2019 8:18
1 1 Atbildēt

visstrakāk ir ar otreizējo tirgu elekreoauto, domāju,ka tādiem tas noteikti nebūs ,jo baterija maksā pusi no auto vērtības, un neviens viņu ar labu batereju, nepārdos un ja arī pārdos kurš riskēs pirkt jo nav zināms kā tā batetereja kalpos

as 27.maijs 2019 10:13
0 0 Atbildēt

EURO6 ir labi, bet tomēr kādi ir izplūdes gāzu parametri?

as 27.maijs 2019 10:15
0 0 Atbildēt

EURO 6 ir labi, bet tomēr, kādi ir izplūdes gāzu parametri?

WALA 27.maijs 2019 15:07
1 0 Atbildēt

as, Latvijas apstākļos tev nav jāintresējas par Euro6 parametriem skaitļos, mūsu tirgū nekāda skāde nebūtu arī ar Euro4 iztikt (bet tikai tādi kuri ir labā tehniskā kārtībā).

Arī Eiropā tam tevi pārāk nevajadzētu satraukt, ja vien nav plāns ar savu nejauno auto braukt EU pilsētās ( kaut gan arī Euro6 atbisltošajiemar jāparūpējas par attiecīgu atļauju saņemšanu). Tiem kam vajadzētu pastirpinātie par Euro6 saspringt būtu Ķīnas, Indijas utml. liepilsētas - tur gan cilvēki to dranķi rauj iekšā dzīvā veidā. Mums - mums putekļu no smilts uz ielām vairāk ...

650 27.maijs 2019 19:15
0 0 Atbildēt

Jā.Jautājums retorisks- Cik(?) no šobrīd apritē esošajiem eur4 auto šobrīd atbilst eur4 sākotnēji (ražotāja/oem) noteiktajam izmešu daudzumam?? Tas ir,oriģinālam,nevis LV TA "pielaidei" ar n-kārtīgu pieļauto pārsniegumu.Cikiem no tiem izpūtēja trubā atrodas (korekti stādājošs) filtra (jebkāda...) elements, kurš paredzēts eur4 normai ?? Eur4 norma tika ieviesta 2005-tajā gadā, tas ir, daļa šo mašīnu ir šobrīd jau 15 gadus vecas...

murx 27.maijs 2019 23:26
0 0 Atbildēt

Dīzeļu - neviena. Benzīnnieki un gāzinieki visi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti