BMW X5 bruņu versija pēc 300 šāvieniem (+ FOTO) 17

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 29.augusts 2019 9:10

BMW pierādījis, ka nesen prezentētā X5 bruņu modifikācija droši sargā savus pasažierus.

Interneta vietnē BMW Blog ievietoti attēli ar X5 bruņu modifikāciju, kas izturējusi apšaudi, saņemot aptuveni 300 lodes.

Eksperimentā pierādīts, ka BMW X5 VR6 Protection pasažieri salonā var justies droši – 33 mm biezie stikli un augstas izturības tērauda plāksnes, kas iestrādātas automašīnas durvīs, sānu sienās, jumtā un starpsienās nav ielaiduši nevienu lodi iekšpusē.

BMW X5 VR6 Protection tika prezentēts šīs nedēļas sākumā. Vairāk par šo modeli var lasīt te:

 

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
LMT 29.augusts 2019 9:19
1 1 Atbildēt

Diemžēl, bet nav pateikts ar ko un no kāda attāluma šāva. Pēc caurumiem spriežot ar urbi. Fake & gay!

gunbox 29.augusts 2019 15:45
1 1 Atbildēt

Kāpēc? Bruņa zem virsbūves un virsbūve ka bundža. Tas ir tikai filmās, kad lodes atstāj 10cm atsistu krāsu ap trāpījuma vietu.

WALA 30.augusts 2019 9:31
0 0 Atbildēt

gribētu redzēt to dīvainīti kurš mēģina tērauda bruņas izlocīt pēc virsbūves ārējām kontūrām, kevlaru utml. droši ka varētu tā taisīt- tikai jēga - materiāla vairāk aiziet, bet aizsardzību nepalielina.

Vernons 29.augusts 2019 9:58
4 0 Atbildēt

Eduards Ševarnadze bija Gruzijas prezidents. Viņa nopelns arī bija Vācijas apvienošana Gorbačova laikā. Helmuts Kols viņam uzdāvināja bruņotu MB. Uz to pret Ševarnadzi tika veikts atentāts. Šāva ar prettanku lādiņu, vai kā to sauc. Ševarnadze izdzīvoja, Kols uzdāvināja citu, sašauto vācieši savāca. Tā ir reklāma.

viencexperc 29.augusts 2019 10:08
1 2 Atbildēt

Es domāju, ka tam auto bija B7 klase, nevis pašizdomāta VR6

WALA 29.augusts 2019 13:03
1 0 Atbildēt

Nav gan pašizdomāts - te sīkāk:

www.teijinaramid.com/wp-content/up...-standards.pdf

tas ir VPAM standarts (viens no - VPAM BRV 1999 ja pareizi saprotu).

WALA 29.augusts 2019 13:09
1 0 Atbildēt

Un te ja gribas tālāk savas smadzenes izmežģīt ar VPAM un citiem standartiem

www.aurum-security.de/en/standards.html

viencexperc 29.augusts 2019 10:04
3 8 Atbildēt

Viņam aizsardzība ir VR6. Bet oficiāli tāda standarta nav. Oficiāli ir BRV, PM, u.c, bet nevis VR. To standartu ir izdomājuši paši BMW, bet kāpēc neizmantoja standarta apzīmējumus un standarta testus, ir saprotams. BMW domāti nēģeriem un krieviem, tāpēc viņiem neinteresē īstā auto drošība. Un domājams, kja iztur visus krievui sūdus. Tāpēc aprakstā bija minēts - Kalašņikova automāts. Bet vai tas pasargās no mūsdienu mazāka kalibra ieročiem, kuriem caursiššanas spējas ir daudz lielākas...neticās. Jo tad viņi izmantotu īstos bruņuauto apzīmējumus.

felix65 29.augusts 2019 10:41
0 1 Atbildēt

Nez vai. Lielāks kalibrs, smagāka lode- lielāka kinētiskā enerģija.

BARBARS 29.augusts 2019 18:42
0 0 Atbildēt

Par tiem aizsardzības standartiem tev ir taisnība... Bet par ieročiemn piedod vecais bet tu neko nerubī...

Tātad kapēc Kalašš ir tād etalons.. Atbilde ir vienkārša, tapēc ka šai triecienšautenei ir krietni lielāka enerģija nekā tam pašam M 4 g36 respektīvi visām triecienšautenēm ar 5.56 mm lodi. Kalašam lode ir aptuveni 3 reiz smagāka un turklāt sākuma ātrums ja nemaldos bija varbūt par 100 m/s mazāks... parasta fizika.. Taču ir viens knifs, ja šauj ar parastajām medību patronām kurām nav tērauda serdes, tad patiesība nekāda baigā bruņa nav vajadzīga, jo bizāks metāls to lodi vienkārši sašķaida gabaliņos, nemaz nerunāsim par stiklu.

viencexperc 30.augusts 2019 9:41
0 0 Atbildēt

Nedaudz gribu precizēt. Es biju domājis nevis standarta, bet gan "zaļā gala" munīciju. Pateicoties lielajam lodes ātrumam, tas sķeļ bruņu daudz labak, kā 7,62.

Bet no fizikas:

NATO standarts ir ne tikai ātrāks, tas ir daudz precīzāks. Jo ja lode ātrāk aizlido uz mērķi, to mazāk ietekmē vējš un citi fizikāli parametri. Arī trajektorija uz 300 metriem atšķiras vairāk kā 40 cm.Tas nozīmē, ka kalašiem vajag regulēt tēmekli daudz vairāk.

s 29.augusts 2019 19:02
2 2 Atbildēt

Divaini, es neesmu ne nēģeris, ne arī krievs. Un atšķirībā no Tevis neesmu arī lohs...

viencexperc 30.augusts 2019 9:15
1 1 Atbildēt

Dvēselē jūties kā krievs.

Indriķis Kloķis 30.augusts 2019 17:40
0 0 Atbildēt

Neesmu nekāds auto pazinējs, bet man ir lielas aizdomas, ka VR6 tur netiek rakstīts kā kaut kāds aizsardzības mēra apzīmējums, bet gan motora veida apzīmējums. Tieši tāpat kā citām mašīnām.

650 29.augusts 2019 10:27
3 0 Atbildēt

Drošākais tr līdzeklis,lai braukt uz Ogri.

Vajadzētu vel padomāt kā viņu pārbaudīt TA (naktī?..) un valstī izveidot CP5G starpnovadu vidējā diametra raķešu šahtu tīklu.

Bembis ble 30.augusts 2019 22:05
0 0 Atbildēt

Nu man izskatās fake lodes. Bet ir vērt pirkt lai var braukāt krieviju

WALA 29.augusts 2019 21:48
0 0 Atbildēt

cita starpa skatoties uz sim bildem man ta vien gribetos pameginat kadas 50 lodes ieladet pa vienu lieto disku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti