Jaunie Volkswagen dīzeļi būs par 80% tīrāki 26

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.septembris 2019 7:32

Divi katalizatori padarīs izplūdes gāzes par 80 procentiem tīrākas.

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen izstrādājis jaunu dīzeļdzinēju izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, ko pirmoreiz pielietos modernizētā Passat konstrukcijā.

Jaunā sistēma, ko Volkswagen nosaucis par Twindosing, sastāv no diviem attīrīšanas blokiem – viens novietots pie motora, otrs – mašīnas apakšā. Abos gadījumos tiek iesmidzināts speciāls AdBlue reaģents, kas uzlabo attīrīšanas procesu.

Tā rezultātā slāpekļa oksīdu sadalīšanas slāpekļa un ūdens tvaikos ir aktīvāka nekā pašlaik izmantotajos motoros, ļaujot samazināt slāpekļa oksīdu līmeni izplūdes gāzēs par 80 procentiem. Pirmais dzinējs, kas saņems uzlaboto izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, būs 2.0 TDI Evo agregāts, ko iebūvēs modernizētajā Passat. Šis motors attīsta 150 zirgspēku jaudu un 340 Nm griezes momentu, kombinētajā ciklā patērējot 4,0 litrus degvielas uz 100 kilometriem.

Zināms, ka Twindosing tehnoloģija tiks izmantota visās astotās paaudzes Golf dīzeļdegvielas motoru versijās, bet vēlāk tā iedzīvosies arī citos koncerna modeļos, vispirms Audi markas jaunumos.

 

modernizētais VW Passat Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
raimondsm 1.septembris 2019 8:27
0 0 Atbildēt
He 1.septembris 2019 9:36
6 12 Atbildēt

Vācieši var savus jaunos dīzeļsu..s paturēt pie sevis , paši neļauj iebraukt Vācijas pilsētās ,tagad atkal muldēs par ekoloģiskajiem super dīzeļiem, kādu programmiņu tagad saveidojāt?

650 1.septembris 2019 14:09
3 6 Atbildēt

cik ir 100+200 ??

HE 1.septembris 2019 15:09
1 3 Atbildēt

Un cik ir 2+2x2 ?

650 2.septembris 2019 1:20
1 2 Atbildēt

=atcūkā savam matemātikas skolotājam ;p

Cik var ļerkstēt. 1.septembris 2019 15:24
1 0 Atbildēt

Pats brauc ar bobiku? Vai vecu BMW, kuram izplūdē ārā nāk "tīri" melni sodrēji? Cik var tēlot speciālistus, ja neko nesaprot. Cik no servisa ģēnijiem nav dzirdēts, izprogrammēsim to EGR vai DPF, lai tak viss iet gaisā, galvenais jauda. Jaunākām mašīnām visām ir prasības augstākas, tas ka neielaiž ar vecu sū....u nav nekas jauns, itkā pie mums būtu labāk.

WALA 1.septembris 2019 19:37
13 6 Atbildēt

ko var ļerkstēt par auto un ekoloģiju, gribi ekoloģiju - liec auto pie sētas un brauc ar velo. Es gribu auto, un gribu lai tas iet uz priekšu normāli nevis jāt sev prātu ar to kā 10 eko braucējus apdzīt, jo redz tie aiz fūras iesprūduši. Katrai konkrētai suto masai ir atbilstoss motors, un X5 ar 1,2 litru motoru nekad nebus ne ekonomisks ne ekoloģisks.

N 1.septembris 2019 21:14
1 0 Atbildēt

Ad blue būs jāgāž divreiz biežāk?

msh 2.septembris 2019 6:16
0 1 Atbildēt

Diez vai - mīzali ir jāpadod proporcionāli izplūdes gāzu apjomam, bet ne vairāk kā vajadzīgs - te varbūt aizies kādi procenti vairāk, bet ne divreiz vairāk.

Kanibaals 3.septembris 2019 15:01
0 0 Atbildēt

Aizies gan divreiz vairāk, jo līdz šim daudzos režīmos to AdBlue nemaz i neiesmidzināja, īpašniekiem sistu pa kabatu.

iKo 1.septembris 2019 23:27
0 0 Atbildēt

Lohs i lohs. Visās pasaules malās.

Brauc ar velo!

Laaciz 2.septembris 2019 8:41
14 2 Atbildēt

Laikā, kad daļa auto ražotāju nodarbojas ar hibrīd iekārtu un uzlabotu benzīnu dzinēju izstrādi, VW nespēj rimties ar saviem dīzeļiem (johaidī pat Audi S saimi ar dīzeļiem apgādāja), ko apkarina ar visām iespējamajām uzpariktēm un filtriem, kas sadārdzina auto un tā ekspluatāciju. Kā parasti atkal gala lietotājs visu izprogrammēs un izgriezīs, jo dārgajam remontam naudas vairs nebūs.

msh 2.septembris 2019 17:31
1 3 Atbildēt

Drīksti saukt tos dīzeļus par "uzlabotiem dīzeļiem", atbilstoši tavai analoģijai par uzlabotiem benzīnniekiem.

seller 2.septembris 2019 9:22
1 2 Atbildēt

Šis motors attīsta 150 zirgspēku jaudu un 340 Nm griezes momentu, kombinētajā ciklā patērējot 4,0 litrus degvielas uz 100 kilometriem.

---------------------------------------------------------------------

Jā izskatās, ka visdrīzāk, no "dažu studentu nejauši atklātās dīzeļgeitas" tieši VAG izies ar vislielāko ieguvumu, jo būs spējīgs turpināt piedāvāt jaudīgus un ekoloģiskus dīzeļdzinējus, kur pretstatā piemēram Toyota ir faktiski šo nišu zaudējusi, un mūsdienīga dīzeļa neesamība daudziem pircējiem neļauj izvēlēties, piemēram visai sakarīgo jauno RAV 4

WALA 2.septembris 2019 9:47
0 0 Atbildēt

Nu Toyota ir izvēlējusies sev citu attīstības ceļu, tas nenozīmē ka sliktāku, vienkārši savādāku, pie kam viņi var atļauties ekspermentēt, kamēr daudziem šādas iespējas nav - ja nogriezīs ejošo preci šobrīd - var gadīties ka bankrotēs principā. Jaunajiem Toyota hibrīdiem nav ne vainas, protams sportiskas braukšanas cienītājus neapmierinās, un patēriņš arī īsti nebūs (nē nu labi kā kuram auto, un kā kuram braucējam) šausmīgi mazāks par parastu versiju.

650 2.septembris 2019 14:25
0 6 Atbildēt

Tojotas pārstāvis LV ir nevis kko "savu", bet gan agresīvu un demagoģisku un melīgu mārketingu izvēlējies.Gļēvajiem mollera un foruma "pārstāvjiem" savukārt nebij ne prāta, ne sirdsapziņas savus apdrirstos klientus vismaz kaut drusciņ aizstāvēt.Nožēlojami.

Visi kuri par 70k te nopirka jaunos tdi tuaregus,q7iņus un a6šus- tie ir Lohi,jo viņiem europas robežu ir aizliegts šķērsot un tiem viņu hlamiem pēc 5g vērtības atlikums būs nulle%, caurums no barankas, tāteikt.Es viņu vietā rīt pat brauktu atpakaļ uz molleru pēc padziļināta skaidrojuma..

WALA 2.septembris 2019 14:38
0 0 Atbildēt

Dziļa gan tev tā sāpe. ;)

Tiesa Toyota var izdoties pierādīt ka mēs esam Lohi biezā slānī, bet nu pagaidām joprojām mēs esam diezgan drošā ne-Lohu kategorijā, jo sludinātājs ir "ciemata mācītāja" līmenī. ;)

650 2.septembris 2019 15:47
0 0 Atbildēt

Nevis ka tieši tikai "man" sāpe, bet ka daži uzskata visus apkārtējos par lohiem,gan mani gan tevi ieskaitot.Tas ir tā mums pieņemts- ka loha titulu iegūs tieši tas, kurš uzdrošināsies uz šo mauciibu norādīt.Aizej tam O-kungam paklanies,īpaši kad Tu gribēsi "tikt vaļā" no tā dzelzsgabala ,ar ko šobrīd pats brauc.Ja Tev viņš maksā 2k, ok, tev problēmu nav.Bet tiem,kuri te nopirka šeit pat plaši izreklamētos "EU atbilstošos " Tdi,Hdi un xD hlamus par 30 vai 60k,ar tiem gan būs citādi.

Laaciz 3.septembris 2019 8:01
0 0 Atbildēt

Man te viens džeks ar 3 purniem jaunajā RAV 4 no Rīgas līdz Tallinai aizbrauca ar patēriņu 5.5L/100km. Tā kā netiektu, ka būtu dikti liels patēriņs. Cik nu esmu pabraucis ar CarGuru jaunajām Corrola - skrien no vietas ļoti patīkami.

WALA 3.septembris 2019 10:19
0 0 Atbildēt

Un tagad pa'nemat Volvo XC60 D5 un aizbraucat uz Tallinu - ka tik nav tā ka liksies ka RAV ir mega rijīgs. ;)

Es jau kaut kur teicu ka mana vecā 2.2 turbo diesel Honda kas ir RAV4 ļoti tuvs aparāts masas un pilnas masas ziņā (ar 6 cilvēkiem iekšā), neresetojot Rīgas patēriņu ap 9 (vidējais uz to brīdi ap 8+), un lidojot visur kur drīkst un kur var 130 km/h Polija un atapakaļ nolīda 6.1l/100km vidējais, atseviški tieši uz to ceļu nerēķināju, tātad tērēja vēl izteikti mazāk visticamāk ap 5 vai pat zem.

Jā pilsētā visticamāk ka manai Hondai tas jaunais RAV ieliks vienā setā, ja brauc ekoloģiski pareizi, bet ārpilsētā ļto liela varbūtība ka es ar Hondu braucot tā kā braucu -vinnēšu vismaz 1 litru, un ja braukšu eko-pareizi tad droši ka pat vairāk.

Laaciz 3.septembris 2019 14:48
0 0 Atbildēt

Ja 5.5L kādam liekas mega rijīgs, tad jāpārdomā vai ar auto vispār var atļauties braukt.

WALA 3.septembris 2019 16:17
0 0 Atbildēt

Es par to ka, ka tā izsludinātā hibrīdu ekonomija ir tāda baigi relatīvā lieta.

Ja pareizi atceros tad kolēģa 200X. gadu sākuma( manuprāt 1. vai 2. gada) Volvo V70 dīzelis pārspļauj ekonomiskuma ziņā jebkuru modernu Priusu, pat pilsētas režīmā, ar visu savu "kastes" dizainu.

Andrejs 2.septembris 2019 10:41
0 0 Atbildēt

Pērciet amerikāņu auto

Nau ekoloģijas nekādas,ne ekonomikas

Galvenais nau problēmu

Kanibaals 3.septembris 2019 15:03
0 0 Atbildēt

kaķis saka ņau,ņau nevis nau, nau

Katalizators 2.septembris 2019 20:50
0 0 Atbildēt

Līdzīga šāda tehnoloģija jau tiek izmantota 7N Sharanam 2011 - >

Sabirst apakšējie katalizatori ar laiku un 2500 eur tikai rēķins

Dīzeļvīle no laukiem 3.septembris 2019 11:26
0 0 Atbildēt

Nekas, izgriezīs to twindozi ārā, sačipos un tad jau būs braucams! Neies tak pirkt to Adblue dārgo suslu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti