Tesla šogad pārdevis 255 000 auto – tik daudz, kā vēl nekad 25

Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.oktobris 2019 8:37

Amerikāņu elektroauto ražotājs Tesla šī gada pirmajos trīs ceturkšņos realizējis 255 000 automašīnu. Kompānijas vēsturē tas ir ražīgākais periods, tomēr neraugoties uz to, gada plānu, visticamāk, izpildīt neizdosies.

Trešajā ceturksnī Tesla piegādājis 97 000 automobiļu, bet visā šī gada laikā – 255 000.  80 procenti no pārdotajiem auto ir Model 3 kontā.

Ja realizācijas temps saglabāsies pašreizējā līmenī, elektrisko automobiļu ražotājam šogad izdosies pārdot aptuveni 340 000 vienību. Tas nebūtu tālu no mērķa, jo Maska plāns 2019.gadam bija 360 - 400 tūkstoši. Lai to sasniegtu, Tesla ceturtajā ceturksnī būtu jāpiegādā apmēram 105 000 automašīnu, kas būtu pieaugums par aptuveni astoņiem procentiem.

Saskaņā ar statistikas datiem Eiropas lielākajā tirgū Vācijā Tesla šogad realizējis 7300 automobiļu. Arī šeit 80 procentus no piegādāto automobiļu skaita veido Model 3. Tas ir cenu ziņā pieejamākais modelis, kas maksā vismaz 44 370 eiro. Sedans Model S ir gandrīz uz pusi dārgāks, proti – 87 780 eiro, bet krosovers Model X no pircēja maka izvilinās vismaz 92 680 eiro.

Nesen tika atklāta pieteikšanās Model Y - Tesla krosoveram uz Model 3 bāzes (no 56 980 eiro), taču piegādes ražotājs sola tikai 2021.gadā.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 6.oktobris 2019 14:39
0 0 Atbildēt

pārdotjiem

WALA 6.oktobris 2019 19:16
0 3 Atbildēt

Tā vietā lai savu "kulta auto" pārdotu varēja uzlabot gan apkalpošanu gan paša auto kvalitāti. Citādi būs kā te dažs labs auto lielražotājs teica - nosprāgs tā kompānija.

Asaris 7.oktobris 2019 11:20
0 0 Atbildēt

Kādas tieši ir tās kvalitātes problēmas?

WALA 7.oktobris 2019 11:31
0 0 Atbildēt

Kā tu domā kādēļ aizkavējās Model3 ražošana.

Šīs ir mazliet vecas ziņas, bet cik rdzu no visādiem salvage Tesal projektiem utml. - lietas nav pārāk izlabotas.

www.cheatsheet.com/money-career/...reported.html/

WALA 7.oktobris 2019 11:37
0 1 Atbildēt

Te būs viena no riebīgākajām lietām ko Tesla atļāvās izlaist no rūpnīcas vai nu nepārbaudot, vai aŗi izdomājot ka pofig - paŗdos tāpat:

Perhaps one of the most dangerous flaws in any Tesla is how the third-row seats in the Model X might fold forward in the event of a crash. Luckily this was discovered after the seats failed a strength test, so no one has actually been injured by this severe design flaw.

Once again it goes to show that Tesla's quality control doesn't seem to be working properly. At least the company promptly recalled all 2,666 SUVs it had delivered - "out of an abundance of caution." Tesla promised to replace all the potentially faulty seat backs and return the Model X vehicles to their owners. Wouldn't it be nice if they could manage to actually deliver one product that didn't have faults?

msh 7.oktobris 2019 12:48
4 0 Atbildēt

Tesla ir vienkārši pārējo ražotāju netikumu spilgts apkopojums. Citi ražotāji palaiž mašīnas tirgū ar pusceptiem vadības bloku regulējumiem vai programmatūras funkcionalitāti, un pēc tam pa kluso dīleri atjaunina mašīnas - tesla paziņo ka ir ne tikai mašīnu, bet arī programmatūras kompānija, un tas ka pienāk klāt mašīnai funkcijas, ir normāli, un nevis ka sākotnējās mašīnas ir nobraukušas n gadus ar nepilnīgu funkcionalitāti...

Asaris 7.oktobris 2019 15:18
2 1 Atbildēt

Es jau domāju rakstīsi par paneļu atstarpēm

Bet jā, šito nebiju dzirdējis, tajā laikā vēl neinteresēja elektroauto. Dēļ vienas ražošanas kļūdas jau nenoraksta visu marku, tad pēc tavas loģikas visiem zimoliem ir problēmas ar kvalitāti. Cik man zināms, tad tagad visos crash testos, Tesla ir viena no drošākajām pasaulē.

Un cik Teslai ir 12 gadi?

msh 7.oktobris 2019 18:01
0 5 Atbildēt

Ieliec jebkurai citai mašīnai grīdā 500 kg ar akumulatoriem un tā arī sāks plūkt laurus testos kur jātriecas betona bluķī.

Te jau nav runa par "vienu ražošanas kļūdu", bet par sistemātisku, zemu kvalitāti un lētumu. Tesla reāli ir amerikāņu ražojuma elektrisks žigulis - var pat gadīties ka kāda jaunā lada ir kvalitatīvāk salikta .

Asaris 7.oktobris 2019 22:41
2 1 Atbildēt

Vienu brīdi jau man likās ka tu neesi parasts ev nīdējs, bet tā tomēr nav. Laikam nesaproti pats ko runā.

Kāp tad tik dīzeļa ladā un būs tev kvalitāte.

msh 8.oktobris 2019 0:11
1 0 Atbildēt

Pats tu nesaproti par ko tu runā. Palasi atsauksmes par teslu kvalitātes problēmām. Pēc tam salīdzini kaut vai salonu bildes ar, teiksim, kādu A6 - vai tā tesla ir A6 konkurents? Man ir diezgan komiski lasīt aprakstus, kur to tā arī mēgina pasniegt - līdz audī, bembim vai mersim tur ir kā cūkai līdz mēnesim, cena vienīgi ir tajā diapazonā.

Attiecībā par pēdējo teikumu - piedod, man pietrūkst tā gēna kas rada patiku pret dīzeli [man tuvāko radu pulkā ir viens vienīgs radinieks kam ir dīzelis, un tur varbūt sieva vai tās vecāki ir vainīgi] - es ar dīzeli būtu ar mieru braukt tikai tad, ja tas dotu sajūtamu ekonomiju - nu, teiksim, ja degviela maksātu pārdesmit centus litrā. Tas pats ar elektromobīli - ar tādu garlaicīgu un čakara pilnu kasti es būtu ar mieru braukt tad, ja tas ietaupījums arī būtu vismaz kādas 5x - un, protams, tā kaste būtu par pieejamu cenu.

Asaris 8.oktobris 2019 5:02
1 2 Atbildēt

Tieši tā, palasi atsauksmes no lietotājiem, nevis ziņu izvilktus 50 gadījumus no 500k.

Un interesanti ka piemini Audi kuram bija jāatsauc jau savi pirmie saražotie Etron

Un pieliec Model 3 50 tūkstošus eiro salonam lai būtu Audi cenā un domāju ka salons būs daudz kvalitatīvāks, ne?, kaut citos rādītājos tāpat atpaliks.

Nu par dīzeli tad atvainojos, parasti el. auto nīdēji ir lieli fani.

msh 8.oktobris 2019 22:11
0 0 Atbildēt

No kuriem lietotājiem man atsauksmes jāņem - tiem jūsmiņiem, kam liekas ok ja tesla uz autostrādes pārkarst un sāk ierobežot jaudu, un kuri nav šokā par to ka virs 200 kmph nobalansēti bet sūdīgi diski sāk nenormālas vibrācijas radīt? Esmu pāris tādus viģikus redzējis - filmētājs aiz sajūsmas biksēs čurā, man skatoties to viģiku gan sajūsma nerodas, jo es neredzu neko sajūsmas vērtu.

Asaris 9.oktobris 2019 12:59
0 0 Atbildēt

Tu esi kā auns kas pie jaunas sētas nostājies.

Tur vispār varbūt kāds bija uzlicis nenobalansetas riepas lai yutube skatījumus ģenerētu.

Skatijos kur Bjorns uz 220 brauca, viņam nekas nekratijās un biksēs jamīž nebija. Es tad tāpat kā tu, ņemšu piemeru no viena gadijuma.

Lai jauka diena.

Volx 6.oktobris 2019 19:57
5 2 Atbildēt

Raksti paer Teslu, protams, ir labi, bet blakus vēl vajadzīgs raksts par dīzeļu kaitīgumu. Lai 650-tais laicīgi gatavojas utilizācijai

msh 6.oktobris 2019 20:43
1 4 Atbildēt

Jā, un vēl blakus vajag rakstu par to ka ar elektrotīkla rezervēm ir švaki un labāk nepaliks...

SIDRIX 6.oktobris 2019 21:06
5 3 Atbildēt

Nobanos to dīzeļus un būs miers mājās. Varēs šeihi uz savām mucām sēdēt

msh 6.oktobris 2019 22:57
0 0 Atbildēt

Naivais... Pat ja bez attīstītās pasaules pusmiljarda iedzīvotāju nebūtu vēl pārējā pasaule, kas šādu turīgo cilvēku gājienu atļauties nevar, tu vēl piemirsi par ķīmisko rūpniecību un par plastmasu...

WALA 7.oktobris 2019 11:33
1 0 Atbildēt

Tiešām domā ka nobanos, ja šāda info nāk ārā no ADAC:

According to ADAC, Tesla must be driven more than 380,000 miles before it will be more environmentally friendly than a diesel-powered car of the same size. Compared to a same-size gasoline-powered car, Tesla would have to drive 72,000 miles in order to be a better choice for the environment.

un........ 6.oktobris 2019 22:55
2 3 Atbildēt

un tad atnāca VW un TESLA mira....

Pensionārs 7.oktobris 2019 0:49
2 3 Atbildēt

Kur tad 650 palicis, te trūkst komentārs ka elektro nav nākotnes bet dīzeļi ir uber alles.

WALA 7.oktobris 2019 12:34
1 2 Atbildēt

Visvairāk kaitina tas ka Tesla ir ļoti daudz bullshit. Ne jau tā ka viņi neiet milzu soļiem uz priekšu uzlabojot tās savas kastes, bet nu tomēr - kas ir šis :

www.tesla.com/videos/battery-swap-event

tipa reklamējam cik ātri var nomainīt baterijas Teslai, pret auto uzpildi. Pamēģini to izdarīt Tesla auto kas nav tikko svaigi no knvejera nobraucis, bet tādu kuram kādi dubļi, sāls utml jau ir pabijis apakšā - kur jau var būt vajadzība pārbaudīt vai kontakti ir lietojamā stāvoklī utml. pieņemot ka atskrūvēt nebūs problēmas. Kamēr tam benzīnam vai dīzelim pofig kādos mēslos būsi braucis.

Intersanti vai Tesla savām 300 teorētiskām jūdzēm var izdarīt to pašu ko tas Audi A8 ar savām garantētām 400 jūdzēm nobraucamā attāluma.

WALA 7.oktobris 2019 13:26
0 1 Atbildēt

Te savukārt ir tas ko es sagaidu no elektro Auto:

arstechnica.com/cars/2019/09/...che-should-be/

Īpaši patīk ši piebilde:

A guilt-free, emissions-free high-speed run. The car would happily sit at an indicated 269km/h on the autobahn as long as there was room to do it.

WALA 7.oktobris 2019 13:42
0 0 Atbildēt

Kaut gan ja Tesla saņemās un kāds beidzot pieliek "taisnākas" rokas tam auto - tad laikam arī Tesal kaut ko var:

www.motor1.com/news/371339/t...s-nurburgring/

WALA 7.oktobris 2019 13:45
0 0 Atbildēt

Un te atkal pierāda ka kaut ko tomēr nevar:

insideevs.com/news/371885/v...s-nurbrugring/

WALA 7.oktobris 2019 13:58
0 0 Atbildēt

Te Tesal faniem vairāk info par to kas par zvēru:

insideevs.com/tag/tesla-model-s-p100d+/

P.S. mani intresētu kas tie par diskiem tam zilajam bija virus, jo izskatās pēc vienas kompānijas kaltajiem, tika īsti nesaprotu kapēc šeit uzlikti rati kam ir tikai mazāka masa, bet aerodinamikā domāju ka nav sevisķi labi, ja nu vienīgi labāk bremzes ventilē.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen piesaka krosoveru Taos ASV tirgum

13.oktobrī pirmizrādi piedzīvos Volkswagen jaunais krosovers Taos, kas paredzēts ASV tirgum. Lasīt vairāk

 

Ford nodemonstrē pirmo elektriskā F-150 sērijas pikapa attēlu (+ VIDEO) 3

Ford publicējis pirmo F-150 elektriskās piedziņas pikapa attēlu, atklājot, ka uz konveijera tas stāsies 2022.gada vasarā, savukārt video redzami automašīnas testi ar tā saucamo mule prototipu. Lasīt vairāk

 

Garām visiem "kā stāvošiem" (+ VIDEO) 9

Autovadītājs "rāda klasi" apdzenot un apsteidzot visus pa labi un pa kreisi, taču izrādās, meistarība nav neko liela. Lasīt vairāk

 

Gudra un zaļa – vai Rīga kļūs par nākamo Eiropas viedpilsētu? 3

Pēc zinātnieku aplēsēm 2050. gadā par pilsētniekiem varētu kļūt jau ap 70% planētas iedzīvotāju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti