Visi komentāri - No 68 850 eiro - Audi pieslēdz elektrību arī A6 sedanam (+ FOTO)

No 68 850 eiro - Audi pieslēdz elektrību arī A6 sedanam (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.oktobris 2019 10:02

Vācijas autobūves kompānija laiž klajā sedana A6 hibrīdmodeli, kur četrcilindru benzīna dzinējs sadarbojas ar 143 Zs elektromotoru.

Pēc tam, kad dienasgaismu ieraudzījaelektrificētais A8 L 60 TFSI e Quattro, kārta pienākusi pakāpi zemākajam A6 Plug-in variantam.

Jaunais modelis A6 55 TFSI e Quattro apvieno 252 Zs jaudīgu četrcilindru dzinēju ar 143 Zs elektromotoru, septiņu pakāpju S-Tronic pārnesumkārbu un pilnpiedziņu. Sistēmas kopējā jauda – 367 Zs, maksimālais griezes moments pie 1250 apgriezieniem minūtē – 500 Nm. 100 km/h automašīna sasniedz 5,6 sekundēs, maksimālais ātrums – 250 km/h elektroniski ierobežots. Tikai ar elektrību iespējams nobraukt līdz 53 km, bet maksimālais ātrums šajā režīmā nevar pārsniegt 135 km/h. Vidējais degvielas patēriņš pēc speciālā PHEV cikla – 1,9-2,1 litri uz 100 km.

Labākos rezultātus degvielas ekonomijā var sasniegt, izmantojot elektroniskā asistenta palīdzību, kas noregulē piedziņas komponentu darbību balstoties uz informāciju, ko sniedz automašīnas sensori, tiešsaistes navigācija un satiksmes datu centrs, ieskaitot vadītāja braukšanas ieradumus.

Ar komplektā iekļauto Mode-3 kabeli A6 55 TFSI e Quattro īpašnieks var uzlādēt automobiļa akumulatoru brīvpiekļuves uzlādes stacijās ar spriegumu līdz pat 7,4 kW, kas nodrošinās tā uzlādi aptuveni 2,5 stundās. Audi e-tron Charging Service garantē pieeju vairāk nekā 110 000 uzlādes punktiem visā Eiropā, bet My Audi lietotne var sastādīt maršrutu, ņemot vērā šo staciju atrašanās vietas.

Audi A6 55 TFSI e Quattro nokomplektēts ar S-Line eksterjera paketi, melno optikas paketi, Matrix-LED priekšējiem lukturiem, tonētiem stikliem, melniem spoguļu korpusiem, sporta piekari, sarkanām bremžu skavām, sporta sēdekļiem, četru zonu klimatkontroli un virtuālo mērinstrumentu paneli.  

Audi A6 55 TFSI e Quattro cena Vācijā ir 68 850 eiro.

 
Visi komentāri
 
Damn 22.oktobris 2019 10:32
1 0 Atbildēt

Atkal diršana ar degvielas patēriņu.

Hmm 22.oktobris 2019 10:42
0 0 Atbildēt

Manuprāt nē - tagad raksta korektāk, piebilstot "speciālā ciklā", tas ir hibrīdrežīmā, kur pretim agrāk tikai norādīja šokējošos tipa 1,9 litri uz 100 kilometriem - lai tad pircējs lec no biksēm aiz laimes par tik mazu patēriņu

msh 22.oktobris 2019 12:34
1 1 Atbildēt

Protams - un no šīs diršanas izriet tā diršana ka "mēs nevaram samazināt oglekļa dioksīda izmešus jo mums ir vecs autoparks".

Damn 22.oktobris 2019 10:47
1 0 Atbildēt

Tas tāpat kā cilvēks var izdzīvot ar 50 eur mēnesī. Īpašā diētas ciklā

WALA 22.oktobris 2019 11:00
1 2 Atbildēt

PHEV cikls tā vienkārši ir kpnkrēta metodoloģija ka novērtēt patēriņu, tā lai visiem tažotājiem būtu vienādi noteikumi, taču ar reāliem braukšanas un ekspluatācijas apstākļiem tam praktiski nav nekāda sakara.

saf 22.oktobris 2019 16:08
1 0 Atbildēt

Aprēķins kā dabuj tos 1,5 litrus ir vienkāršs, ja PHEV auto tīrā elektrorežīmā spēj nobraukt 53km, tātad benzīna patēriņu rēķina uz atlikušajiem 47km, un tad sanāk ka no 100km, 50km patēriņš ir 0, un klāt pieliek cik bendžas vajag nobraukt atlikušos 47km. Tas jau pofig, ka nākošie 100km ir braucami tikai ar beņdžu!

Fakatiski šie dati ir jāinterpretē tā, cik ir patēriņš pirmos 100km.

Uggga 22.oktobris 2019 19:07
0 0 Atbildēt

Drīzāk nevis pirmos 100km, bet kādus 70 un tad proporcionāli sadalīt uz 100, lai smukāk izskatās

22.oktobris 2019 11:34
0 0 Atbildēt

Hibrīdam patēriņu ir visgrūtāk noteikt - īsus pārbraucienus var veikt ar 0 litriem, bet īpaši garos tās hibrīdsistēmas ietekmi tikpat kā nejūt

LMT 22.oktobris 2019 11:59
1 4 Atbildēt

Glīts B4!

BITE 23.oktobris 2019 14:08
2 0 Atbildēt

Saprotams ka ne visi var atļauties acu ārstu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti