Japānas autobūves kompānija Mazda 2020.gadā sāks piedāvāt Eiropā savu pirmo elektriskās piedziņas modeli MX-30. Tas būs krosovers ar neparastām aizmugures durvīm, kas veras pretēji priekšējām.
Mazda MX-30 pirmizrāde tiek svinēta pašlaik notiekošajā Tokijas autoizstādē, bet pasūtīšanai tas pieejams jau tagad.
Pēc gabarītiem elektriskais krosovers līdzinās CX-3: garumā tas sasniedz 3,4 m, platumā 1,80, bet augstumā – 1,58 m. riteņu bāze – 2,65 m. automobilis apgādāts ar 143 Zs jaudīgu elektromotoru un 35,5 kilovatstundu akumulatoru, kas nodrošina gaitas rezervi aptuveni 200 km – pilnīgi pietiekoši, lai apmierinātu Eiropas patērētāju vidējo vienas dienas nobraukumu, kas pēc statistikas datiem ir aptuveni 48 km.
Krosovera salona apdarei izmantoti tikai ekoloģiski materiāli, turklāt Black Denim sēdekļu dekori par 20% sastāv no materiāla, kas ir otrreiz pārstrādājams. Aizmugures durvis ir šauras un veras pretēji priekšējām, taču ražotājs apgalvo, ka šāds risinājums nodrošina piekļuvi aizmugures sēdeklim un pasažieriem nebūs jācieš neērtības.
Elektromobilis ir apgādāts ar e-GVC Plus vilkmes kontroli un sistēmu, kas imitē parastā iekšdedzes automobiļa radīto troksni.
Hmm, kāds nav painteresējies kur tur tā dziļā doma bija ?!?!
Ja auto nav 4 normālu durvju, tad visiem izņemot jauniešus un ģimenes bez bērniem šāds auto ir pilnīgi garām - tad zin var ņemt 2 vietīgu Smart būs gandrīz tas pats, tikai vēl ekonomiskāk.
Lūdzu ielinko kaut vienu tīras degvielas dzinēju kura patēriņš ir mazāks pa 1l uz 100km tad es tev piekritišu, ka viņš ir ekanomiskaks!
Ja nezināji tad ir Smart ar tādu pat elektro dzinēju, tā kā nekadi litri nav jāmēra. Un benzīna smart patēriņs tika rēkinats taja cik reizes gadā iebrauc uzpildes stacija, nevis nobrauktos kilometros jo braukts tika pa pilsetu only un patēriņš bija vienkārši smieklīgs.