Itālijas un ASV autobūves uzņēmums "Fiat Chrysler Automobiles" (FCA) un Francijas "Groupe PSA" (PSA) parakstījuši vienošanos, lai apvienotos un izveidotu pasaulē ceturto lielāko autoražotāju, teikts trešdien publiskotajā abu kompāniju kopīgajā paziņojumā.
Vienošanās paredz īstenot divu līdzvērtīgu partneru apvienošanos, un šīs vienošanās rezultātā rūpnīcu slēgšanas netiek plānotas, norāda autoražotāji.
Apvienotais uzņēmums nodarbinās vairāk nekā 400 000 cilvēku, tam būs gandrīz 170 miljardu eiro apgrozījums un tas gadā pārdos aptuveni 8,7 miljonus automobiļu.
Apvienošanos paredzēts pabeigt 12-15 mēnešu laikā. Apvienotā uzņēmuma galvenā pārvaldes mītne atradīsies Nīderlandē, un tā akcijas joprojām būs kotētas Parīzes, Milānas un Ņujorkas fondu biržās.
Tikmēr PSA vadītājs Karloss Tavaress vadīs jauno uzņēmumu, bet FCA padomes priekšsēdētājs Džons Elkans būs kompānijas padomes priekšsēdētājs.
Kā vēstīts, FCA oktobrī paziņoja, ka ved apvienošanās sarunas PSA, kas ražo "Peugeot" un "Citroen" automobiļus.
Nu un kāda jēga no šī pasāciena? Iespēja piedāvāt amerikāņiem ne tikai itāļu, bet arī franču mēslus?
Būs ceturtie pasaulē aiz Volkswagen, Toyota un Renault-Nissan-Mitsubishi.
Nu un kāda no tā jēga?
Nu tu jau vienmēr vari radīt savu unikālo autobrendu, tikai tu tā vietā strādā gaterī un eksistē!
Domā viņi tāpat vien satikās feisbukā un izdomāja apvienoties? Varbūt vienam, vai otram bija finansiālas problēmas, varbūt apvienojas, lai sāktu strādāt pie elektro auto, bla tavai smadzenei tas būs par grūtu, vari necenties to izprast.
Tavai smadzenei tiešām ir par grūtu saprast ka lai apvienotu kaut kādus autoražotājus - tur ir jābūt nopietnam un labi apdomātam pamatojumam Uzskatāms piemērs tam kā to VAJAG darīt ir fofāgena grupa - kur dažādos laikos dažādi ražotāji iepirkti, un visiem sadalītas savas nišas. Tikmēr reku FCA ir Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Ram Trucks un PSA ir Citroën DS Ambassador Opel Peugeot Vauxhall Aixam. Kā tos visus sadalīs lai tie nekonkurētu savā starpā, un kāds būs ieguvums no tā visa? Pēdējā gadsimta vēsture ir pilna ar piemēriem, kur apvienojot norauj pa burbuli normālus ražotājus - šī apvienošanās kaut kā izskatās pēc British Leyland Motor Corporation gadījuma, kā tas beidzās, ja nezini, pačukstēšu priekšā - no kaut kādām pāri par 10 markām pakāpeniski vienu pēc otras nolikvidēja.
Un kā tu zini, ka tur nav kaut kāda pamatojuma?
Un kādēļ vienkāŗsi jaatīstās? Kā tu zini, ka tie sūda brendi apzināti netiek nogremdēti? Kā gāja opelim? Varbūt bija jau uz sabrukšanas robežas un šis bija vienīgais glābiņš! Tur daudz iespējamo variantu, bet tu pat skaitīt nemāki tik tālu
Tikai ievem šeit savu gateršņika viedokli. Ja esi tik ļoti gudrs, kādēļ strādā gaterī? Tikai pasaki, vēl ka tev tas patīk un ka tur ļoti labi maksā.
Pamatojums visdrīzāk ir matemātisks.
Šaubos ka opelis bija uz sabrukšanas robežas - kļūšana par zvēru karali to tiešām ne no kā neizglābs.
Mēsls esi Tu ar savu tizlo graustu