Visi komentāri - Volkswagen izgudro robotu, kas uzlādēs elektromobiļus

Volkswagen izgudro robotu, kas uzlādēs elektromobiļus 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 2.janvāris 2020 10:47

Volkswagen izstrādājis tehnoloģiju, kas ļaus praktiski jebkuru autostāvvietu pārvērst par elektromobiļu uzlādēšanas staciju.

Volkswagen izstrādātā tehnoloģija ir mobilais komplekss, kas sastāv no diviem moduļiem: pašbraucoša robota un pārvietojamās iekārtas ar akumulatoriem. Iekārta aprīkota ar sensoriem, kas palīdz tai orientēties apkārtējā vidē un nokļūt pie automobiļa, kura īpašnieks to izsauc ar viedtālruņa lietotnes palīdzību. Robots patstāvīgi atver vāciņu, kas noslēdz automobiļa kabeļa pieslēgšanas ligzdu, pieslēdz uzlādes kabeli un kontrolē uzlādes gaitu. Kad automobiļa akumulators uzlādēts, robots atvieno kabeli un atgriežas bāzes stacijā.

Mobilajam uzlādēšanas kompleksam Volkswagen izmanto 50 kilovatu ātrās uzlādēšanas iekārtu un 25 kWh akumulatorus, ko robots velk sev līdzi speciālā modulī - vagoniņā. Robotam var piekabināt vairākus vagoniņus, tādēļ bez atgriešanās bāzes stacijā iespējams uzlādēt vairākus automobiļus.

Volkswagen uzskata, ka šādai iekārtai ir milzīgs potenciāls – robotu var izmantot praktiski jebkurā autostāvvietā vai pazemes garāžā, tas ir kompakts un spēj darboties pilnībā autonomi.

Volkswagen Group Components izstrādātajai tehnoloģijai pagaidām ir koncepta statuss un kad šāda iekārta varētu parādīties pārdošanā vēl nav zināms.

 
Visi komentāri
 
Shiirs 2.janvāris 2020 12:37
7 0 Atbildēt

Vajadzētu vēl trešo akumulatoru, kurš uzlādē akumulatoru, kurš uzlādē akumulatoru. Trīs lietas labas lietas.

Nja 2.janvāris 2020 13:05
0 2 Atbildēt

Nē nu, diezgan loģiski saprotams ir tas, ka robotam ir sava bāzesstacija kurā tas lādēsies. Bet letāk man šķiet būs katrai vietai sava ligzda, iebrauks 10 mašīnas un visas gribēs lādēties, nabags neizskraidīs visu.

Bet privātā garāžā, kur no mašīnas iekāpj gūltā un pakaļu nepeiceļ pat lai uz podu aizietu, kapēc ne.

WALA 2.janvāris 2020 14:51
2 0 Atbildēt

nenopriecāties par risinājumu izdomātai problēmai. Bet man ir labāka ideja vajag R2D2 (en.wikipedia.org/wiki/R2-D2) kurš var iekāpt tavā auto kā akumlators, vieta- uz jumta, motortelpā - whatever - kur ērtāk.

Vai arī savādāk - auto neeksistē kā suga- ir tikai šaid roboti vilcēji, un tad ir uzkabes - pasažieru kad cilvēki grib kur braukt, pasta piegādes utml. lai nav bateriju-robotu dīkstāves.

LA 2.janvāris 2020 15:23
3 2 Atbildēt

bet pēc tam visu pārņem roboti un mākslīgais saprāts, kas cilvēkus pasludina par nevajadzīgiem un pārņem pasaules kārtību savās rokās

darklight 2.janvāris 2020 15:26
0 0 Atbildēt

Kā tad, un, kad pašam slinkums braukt uz veikalu, R2D2 var aizbraukt tavā vietā! Iespējams, arī uz darbu.

Kanibaals 2.janvāris 2020 17:44
0 1 Atbildēt

Tas ka cilvēkus aizstās roboti ir nenovēršami. Mēs esam tikai starpposms, dabā par visu padomāts.

felix65 2.janvāris 2020 18:05
0 1 Atbildēt

Vakar noskatījos jutūbā rullīti ar elektroauto apskatu. Saturīgi izanalizēts no visiem aspektiem, elektroauto tā pašreizējā koncepcijā par 1% lietderības koeficienta atpaliek no iekšdedzes autiņa un tā lietderības koeficients ir tikai 22%. Ļautiņi, rijīgie komersanti un korumpētie politiķi ar pērkamu "zinātnieku" atbalstu ved mūs purvā.

WALA 3.janvāris 2020 9:12
1 0 Atbildēt

Te es domāju ka 22% lietderības ir viens no sliktākajiem scenārijiem, tā ka jautājums ir tikai attīstībā, un pareizā EV pozīcijā tirgū, nevis kā universāls risinājums visām transporta problēmām + ekoloģijai. Ar laiku varbūt arī būs labāk, bet patreiz man visu laiku šķiet ka pa daudz makaronu tiek karināts, tajā skaitā ar to bateriju attīstību - no reālās attīstības es tur redzu ļoti maz, man liekas ka mums tur baro kaut kādu figņu ( bet moš kļūdos).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti