Volkswagen izlaidīs 250 ekskluzīvos Arteon R-Line Edition (+ FOTO) 26

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 9.janvāris 2020 11:07

Volkswagen laidīs klajā 250 sava flagmaņa Arteon īpašās versijas R-Line Edition eksemplārus, kas Eiropas tirgū nonāks februārī.

Volkswagen Arteon R-Line Edition izcelsies ar unikālu Moonstone Grey pelēkas krāsas virsbūvi, melnu jumtu un spoguļu korpusiem. Melnā krāsā būs arī stiklu ierāmējums, Rosario 20 collu riteņu diski, gaisa pievadi un dekoratīvā līste durvju apakšmalā. Standarta aprīkojumā iekļauts neliels spoileris uz bagāžas vāka, Nappa ādas apdare salonam, navigācija, visu sēdekļu apsilde, kā arī bagātīgs moderno drošības sistēmu komplekss.

R-Line Edition automobiļi būs pieejami vienīgi jaudīgāko divlitru dzinēju apvienojumā ar adaptīvo balstiekārtu un septiņu pakāpju DSG divsajūgu pārnesumkārbu. Benzīna motors attīsta 190 vai 280 Zs, dīzelis – 240 Zs. Piedziņa pēc klienta izvēles – uz priekšējiem vai visiem riteņiem.

Volkswagen izlaidīs 250 Arteon R-Line Edition eksemplārus. Vācijā to cena sākas no atzīmes 56 000 eiro par versiju ar priekšējo riteņu piedziņu un 190 Zs jaudīgo benzīna motoru.

 

 
Visi komentāri
 
gunbox 9.janvāris 2020 11:25
2 0 Atbildēt

Vismaz šiem varēja salonu nomainīt uz Arteon paredzēto, nevis atstāt Passat.

Jo_ 9.janvāris 2020 12:54
2 8 Atbildēt

..varbūt ko sajauca- vnk sameta iekšā tuvāk pa rokai mētājošos noliktavas parpalikumus

gunbox 9.janvāris 2020 14:36
1 1 Atbildēt

Man absolūti nav skaidrs, ar ko šis atšķirtos? Kaut kā vēsture liecina, ka mazu tirāžu izlaiž pēc savas ekskluzivitātes un turpmāk, kad lielākā daļā nonākusi šrotos, daži atlikušie kļūst par kolekcionāru īpašumiem. Šim uzlika lielākus diskus, pielīmēja ar divpusējo skoču spoileri, nokrāsoja, lai mazāk pamanāma uz ceļa. Un? Noteikti mārketinga cilvēks morāli novecojis, lai ko šādu sakomplektētu.

Jo_ 9.janvāris 2020 15:30
3 7 Atbildēt

izceļas galvenokārt drošvien ar to, ka ārpusi nokrāsojā šajā te modīgajā grīdaskrāsā- kuru tagad jebkurš ražonis pasniedz kā ekskluzīvi sportisku.Sāka audi, bet tagd jau paskat reku pat honda ir tikusi klāt pie kkādiem dažiem tās krāsas bunduļiem

LMT 9.janvāris 2020 13:36
2 11 Atbildēt

Eksluzīva lauktehnika!

HE 9.janvāris 2020 15:11
1 7 Atbildēt

Laba lauktehnika nemaksā sūd... 56ke, kam to flagmaņa šrotu vajag?

Godīgais 9.janvāris 2020 15:57
23 2 Atbildēt

Godīgi būtu, ja visi iepriekš komentējušie cilvēki šeit saliktu foto ar saviem auto, tad varētu sākt skatīties, kas ir lauktehnika, kas ir sūds utt. Citādāk standarta diršana.

Man personīgi vw ne visai, bet tādēļ jau neiešu muldēt, 100% esmu pārliecināts, ka neviema no Jums pat nav ar braukuši ne ar to aktuālo pasātu ne šo passātveidīgo un pat ne jauno golfu

Pašiem auto vērtībā zem 10k, jau pusmūžu nodzīvojuši, bet piepļūtīt kait ko vajag.

ro 9.janvāris 2020 16:35
11 1 Atbildēt

Koments desmitniekā! No savas puses varu teikt, ka arvien mazāku jēgu redzu te kautko komentēt, jo adekvāta reakcija un konstruktīvi komentāri te retums..pārsvarā familiāri bla bla bla un viss..

gunbox 9.janvāris 2020 16:51
4 7 Atbildēt

Ģimenē ir Passat B8. Bildi gan nelikšu, jo tas būs ne pēc GDPR. Ar Arteon var katrs muļķis izbraukt pie dīlera. Kur ir problēma? Tas par kaut ko liecinātu? Ar pēdējo golfu gan nav braukts, tikai Polo TSI, bet īsti neizprotu kāds šeit sakars ar to? Un kāds šeit sakars vispār ar auto vērtību? Prasts VW un nekas vairāk. Varētu padomā, ka jauns ar kaut ko atšķirtos no vecā. Tas ir VW. Das Auto - nav mainīts gadu desmitiem un arī nemainīsies. Redz, pats jau arī no pārējiem neatšķiries, bet iepļūtīt kaut ko vajag?

LMT 9.janvāris 2020 17:02
4 7 Atbildēt

Man pajauns BMW, bildi bail likt!

Iva 9.janvāris 2020 18:15
2 0 Atbildēt

Nu man pašai ir Passat CC, Arteon sekoju līdzi kā tā pēctecim, ir braukts gan ar atjaunoto Passat, gan 7. Golfu... Nu labi, man auto joma arī ir primārais hobijs. Bet nu jā, es arī nediršu ???? Man gan VW ir viena no divām iecienītākajām markām. Bet kas tā salonā ir ne tā, arī neatradu. Arteon salons kā jau viņam ir. Ko citu vēl var gaidīt no limitētas versijas kādam modelim? Priekš tiem neviens neko pavisam jaunu un citu netaisa. M8 Gran Coupe First Edition arī neviens nelika citu salonu.

Godīgais 9.janvāris 2020 21:02
6 2 Atbildēt

Protams "Iva", ka tu nedirs, tas jau būtu pretdabiski.

gunbox 10.janvāris 2020 16:37
0 0 Atbildēt

Ilva. Problēma tāda, ka Arteonam bija paredzēts cita dizaina interjers, bet ielikts ir tas pats Passat salons. Smags pendelis starp kājām faniem. Beigās sēdošam iekšā cilvēkam nav sajūta kā Comfort Coupe vai jaunā modelī, bet vienkārši Passātā. Kaut gan Arteons nav gluži CC.

HE 9.janvāris 2020 18:04
2 5 Atbildēt

Braucu ar Tesla3, bildi var atrast google

Godīgais 9.janvāris 2020 21:00
7 4 Atbildēt

Voršas atbildes, tiešām malači

Grūti ielikt bildi ar savu auto, viedtālruņa nav, uz lapiņas savu niku nevar uzrakstīt?

Ir protams šeit arī cilvēki ar jauniem pajauniem auto un dārgiem auto, bet varu likt iauto ķīlā, ka lielākā daļa no šejienes dirsējiem brauc ar veciem lētiem hlamiem, vai ari tēlo nenormālos auto ekspertus, prot izvērtēt kurš auto ir sportisks, kurš ātrs, kurš komfortabls, lai gan paši savā dzīvē labi, ja ar 5 dažādiem auto ir braukuši, vai pusstundu izbraukuši testabraucienā...

LMT 9.janvāris 2020 22:39
1 7 Atbildēt

Draugs, izstās, ka esi nopircis (paņēmis līzē) jaunu nebūt brendīgu auto. Nu, nenopirksi visam mūžam auto,- nav jau moskvičs vai volga. Tie ir tikai bleķi un marketings - brauc, baudi, maini un biki ieklausies iauto ekspertos.

Arteon 9.janvāris 2020 22:15
6 2 Atbildēt

Iegādājos 2018 gada arteonu R-line. Teikšu godīgi, vairāk vietas nekā passātam. Un arī stabilāks uz bāņiem virs 150 km/st.

Neteikšu, ka super autiņš, bet ļoti ērts un liels, ka arī parsteidzoši ekonomisks. Neredzu nekādas izmaiņas ko šeit reklamē, salīdzinot ar iepriekšējo.

HE 9.janvāris 2020 23:57
3 4 Atbildēt

Priekšējām durvīm logi jau svilpo?

KRIŠJĀNIS 10.janvāris 2020 0:35
1 7 Atbildēt

Autoparks sastāv no Sharan 2014 g. Sharan 2016 g. Passat B7 2012. g Passat B6 2010. g un Transporter T5 2013. g. Kopumā, lai nokljūtu no punkta A uz B gana normāli auto. Tomēr atšķirība, piemēram, starp 2014 g Sharanu un Facelift 2016. modeli braukšanas sajūtās ir ļoti minimāla. Tāpēc pieļauju, ka , lai maksātu par vw 56 tūkstošus( kaut arī super ekstra pelēku ar melnu jumtu un pat melniem spoguļu korpusiem), ir jābūt īpaši lielam šīs markas cienītājam. P.S. Nekad tā arī neesmu sapratis ar ko īsti atšķirās visi tie viņu aprīkojuma līmeņi (tradeline, comfortline un highline) .Piemēram, manam highline Sharanam nav lūkas, nav ksenona lukturu, ir tikai kondicionieris nevis klimatkontrole, bet otram comfortlainam tas viss ir. Nu protams, Highlainam ir hromēti jumta reliņi, kas tad arī ir vislielākā atšķirības zīme.

jaaanis 10.janvāris 2020 8:09
6 0 Atbildēt

Ja tu neesi sapratis kāda ir atšķirība starp tradeline, comfortline un highline tad autoparks ar 5 VW ir nevis tavs, bet tava darba devēja ar kuriem pats īsti nemaz neesi braucis

Jānis 10.janvāris 2020 17:43
2 0 Atbildēt

Tā nemēdz būt - liekas, ka Tev kāds pārdevis sastiķētu Trendline Sharan ar pārlīmētiem Highline uzrakstiem

Maksis 11.janvāris 2020 14:57
3 0 Atbildēt

Liels gan tavs autoPARKS

Conqueror 10.janvāris 2020 8:13
1 0 Atbildēt

manas domas, ka no divlitru dzinēja izspiest tikai 190 ZS bišķi par maz.

Ja kas 10.janvāris 2020 8:43
2 0 Atbildēt

VW piedāvā komplektēt auto pēc vajadzības, vari dabūt highline ar mehāniskiem logu pacēlājiem, maksā un būs

Krišjānis 10.janvāris 2020 22:51
0 1 Atbildēt

Jaaanim . Tur jau tā lieta, ka veidodams auto parku, sākotnēji vadījos pēc principa- es braucu ar Highline aprīkojuma auto, padotie ar Tradeline. Izrādījās, ka atšķirība ir faktiski nekāda. Tagad pērkot auto, šādiem sīkumiem vairs nepievēršu uzmanību. Interesanti, ka gandrīz visi vw noiet līdz 500 - 550 tūkst. Eksperimenta pēc vienu paturēju ilgāk, bet tad gan sāka lūzt viss pēc kārtas...

Arteon 12.janvāris 2020 15:21
0 0 Atbildēt

Svilpo, kad sānu vējš. Tā nevisai vat dzirdēt, kad mūzika skan. Klusumā nekad nebraucu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 5

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti