Aprīļa beigās ieradīsies Ford Kuga trešās paaudzes modelis. Ražotājs sola, ka jaunais modelis kļuvis par 30% taupīgāks un videi draudzīgāks.
Vizuāli jaunais Kuga kļuvis apaļāks un mazliet līdzīgāks Puma krosoveram, bet motoru gammu papildina 48V daļējais hibrīds, Plug-in uzlādējamā hibrīdmodifikācija, kā arī pilnvērtīgs hibrīdmodelis, kas ieradīsies gada beigās. Neizpaliks arī klasiskie benzīna un dīzeļa dzinēji.
Ražotājs atklāj, ka Kuga PHEV patērē 1,2 litrus degvielas uz 100 km, norādot, ka rezultāts iegūts, vadoties pēc Plug-in hibrīdiem izstrādātiem normatīviem. Šāda versija aprīkota ar 2,5 litru četrcilindru benzīna motoru un 131 Zs elektromotoru, ar elektrību var nobraukt līdz pat 56 km un uz 100 km rada vien 26 gramus CO2 izmešu.
Kuga Ecoblue Hybrid ir versija ar 48V daļējo hibrīdtehnoloģiju un 150 Zs jaudīgu dīzeļdzinēju, kas pēc ražotāja teiktā patērē vidēji 4,3 litrus degvielas. Motoru piedāvājumā būs arī 1,5 un 2,0 litru dīzeļi ar 120 un 190 Zs, kā arī benzīna trīscilindru agregāts ar 120 vai 150 Zs.
2,5 litru četrcilindru benzīna motoru? Cik tad tas hibrīds sver, ja viņam vajag 2,5 litru motoru? Tagad bez iemesla neviens ar tādiem motoriem nemētājas, tātad tā mašīna ir ellīgi smaga, bet pastiprināti dilstošas riepas dabai nodara daudz lielāku kaitējumu kā "infernālais" CO2.
Toyota Rav4 arī stāv virsū deforsēts 2,5 litru 4 podu benzīna agregāts. Tā kā motors ir deforsēts, tam ir lielāks resurss un mazāk problēmu kā mazai piena pakai!
Deforsēts vai štirlics [stirlings]?
Pardon, nevis štirlics bet atkinsons.
Cik sver? Dahuja sver. Bet tas nav galvenais - galvenais ir tas ka ir izdevies appist sistēmu. Ja nebūtu ekofašisti nākuši pēdējos 15 gados pie varas, es šaubos ka mēs mazākus motorus par 2.0 šodien redzētu