Peugeot 208 kļūst par Eiropas gada auto (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.marts 2020 5:20

Nosaukti konkursa Eiropas Gada auto uzvarētāji. Peugeot mazauto uzvaru izcīnīja sacensībā ar diviem elektroauto.

Par Eiropas gada auto 2020 galvenā titula ieguvēju kļuvis otrās paaudzes Peugeot 208. Konkursā, kur savas balsis atdeva 60 žurnālisti no 23 pasaules valstīm, franču mazauto ieguva pirmo vietu ar 288 punktiem un aiz sevis atstāja divus elektriskās piedziņas modeļus: Tesla Model 3 (242 punkti) un Porsche Taycan (222 punkti). Ceturtajā ietā palika Renault Clio (211), piekto vietu ieņēma Ford Puma (209), bet pirmo sešinieku noslēdza Toyota Corolla (152).

Franču marka labākā Eiropas auto titulu izcīnīja arī 2017.gadā, kad par labāko atzina krosoveru 3008, 2014.gadā, kad uzvarēja kompaktais hečbeks 308 un 2002.gadā, kad laurus plūca modelis Peugeot 307.

Pērn par Eiropas gada auto atzina elektriskās piedziņas Jaguar I-Pace, kas ļoti sīvā cīņā apsteidza sportisko Alpine A110.

Līdz tam šajā konkursā bija uzvarējuši arī Volvo XC40, Opel Astra, Volkswagen Passat un Golf.

Latvijas Gada auto 2020 galveno titulu izcīnīja Škoda Kamiq, taču Peugeot 208 bija gandrīz tikpat labs un galavērtējumā ieņēma 2.vietu, atpaliekot vie par trim punktiem.

 

 
Visi komentāri
 
Conqueror 3.marts 2020 7:47
0 0 Atbildēt

Latvijas gada auto ari gandrīz

Antons 3.marts 2020 9:46
3 0 Atbildēt

Nu tad redzēsim kā šo pirks Eiropā un pie mums un vai mums ir kopējās Eiropas vērtības vai nav.

ezis71 4.marts 2020 21:07
0 0 Atbildēt

Diemžēl Latvijā topā tikai vācu spaiņi.

Asaris 3.marts 2020 10:50
5 4 Atbildēt

Kā var pirmo vietu dabūt auto kurā cilvēks garāks par 1,6m nevar normāli iesēsties?

msh 3.marts 2020 17:58
1 1 Atbildēt

Nevajag gribēt sēdēt kā mietu norijušam, tad varēs iesēsties jebkur. Te varētu vienīgi būt mūsdienu mašīnu problēmas - klaustrofobiskas sajūtas sēžot savā aizgaldā.

Asaris 3.marts 2020 20:07
2 0 Atbildēt

Ar mietu irsā tur vispār bez variantiem

2Asaris 3.marts 2020 12:24
2 0 Atbildēt

piekritu, 208 sslidzinot ar jauno Clio ir divvietigs, tas 3D panelis ari tikai patiks pirmo stundu, bagaznieka praktiski nav.

LMT 3.marts 2020 12:47
2 3 Atbildēt

Tas tak nabagvāģis!

spurziks 3.marts 2020 15:01
2 1 Atbildēt

Reiz nopirku jaunu franču auto. Tā bija pēdējā reize.

reku 4.marts 2020 18:03
1 0 Atbildēt

Kāds konkrēts pamatojums tam?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti