Vācu kompānija Alpina, kas sevi uzskata par atsevišķu autoražotāju, laidusi klajā jaudīgāko modeli savā vēsturē – uz BMW X7 bāzes radīto krosoveru Alpina XB7.
Alpina XB7 pamatā ir BMW X7 versija ar 4,4 litru V8 biturbo motoru, kas attīsta 530 Zs un 750 Nm. Pēc tam kad Alpina motoru speciālisti uzstādījuši jaunus turbokompresorus, dzesēšanas sistēmu un motora vadības bloku, krosovera jauda pieaugusi līdz 621 Zs un 800 Nm.
Citas Alpina speciālistu veiktās izmaiņas nav mazāk svarīgas: uzstādīta jauna pneimatiskā piekare ar : Comfort, Sport un Sport+ darba režīmiem un iespēju variēt klīrensu 40 mm robežās, ātras darbības Alpina Switch-Tronic astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba, elektroniski vadāms diferenciālis aizmugures asī, Brembo bremzes priekšā un aizmugurē.
Vizuāli Alpina krosovers atšķiras ar jauna dizaina bamperiem, lielākiem gaisa pievadiem, citādākas formas diferenciāli un Alpina Classic 23 collu riteņu diskiem.
100 km/h automašīna sasniedz 4,2 sekundēs, 200 km/h – 14,9, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 290 km/h.
Vācijā Alpina XB7 maksā 155 200 eiro, kamēr BMW par X7 versijā M50i prasa 115 400 eiro.
Tad jau es arī esmu auto ražotājs, jo manam X3sd dīzelim pēc pāris modifikācijām ir 650Zs un 1000Nm. Alpina var iet atpūsties!
//Feģa racing
Foto studījā!
Nav Latvijā nevienam x3 650zs un 1000nm, pļūtīzers tu esi un nekas vairāk..
Ieliec foto ar savu behu, pirms sauc sevi par Behinski!
Man nav behas urļik, tas ir mans uzvārds, bet Tev derētu vismaz iemācīties pamatlietas, tad saprastu, ka pirmkārt Alpina neražo bmw.
Mudaks ibio.
Uzrādi PMLP izziņu par uzvārdu, citādi tukša muldēšana. Un es neteicu, ka Alpina ražo BMW, Alpina tūnē BMW.
Feģa, kas Feģa glups, kā zābaks.
Pirmajā postā rakstiji "tad jau arī es esmu AUTO RAŽOTĀJS". Tev vel nepielec sīkpirdi? Ko tu šeit vispār pļūti, tev pat auto nav.
Pumpaina tīņa cienīgs komentārs!
AQEc
Spogulī paskatījies?
Atšķirībā no pumpaina tīņa, man nav kauns skatīties spogulī! ;)
Tad laikam būsi pie tā pieradis
Nezinu vai šis ir tukšdiršanas post vai nē, bet to ka LV ir vismaz viens šāds verķis, tas gan man ir zināms, par precīziem jaudas rādītājiem gan nezinu, bet k X3 un krietni jaudīgāks par standartu tas gan.
Jelgavas mehu dienās varēja to X3 redzēt darbībā! Nopietni uzvīlēts!
Un tas bija 3.0d ar nelieliem uzlabojumiem? 650zs un 1000nm?
1. Visu var izdarīt, bet tie nakādā ziņā nav nelieli uzlabojumi, un kur nu vel sakars ar kaut kādu Alpinu kura dot garantīju tam visam. Tas 3.0d ne cik ilgi neizturēs ar stock iekšām, pat ja vispār izturēs, nu nevajag te stāstīt mulķības, arī zf8 kārbām ir problēmas pie tādiem Nm utt., nu bļa....
Ir skrūvēti pāris M57 motori. Ļoti labs tūninga potenciāls.
Tas nu gan tev ir neinformeta cilvēka viedoklis, ja pameklēsi, tad atradīsi no kurienes aug "kājas" šādām jaudām, un kā tas patiesībā ir gandrīz stock risinājums "mazliet" lielākam BMW!
Ko nozīmē neinformēta cilvēka viedoklis?
Protams šādu jaudu var iegūt, bet tas nav tik vienkāŗsi, parādi man projektu ar m57 650zs un 1000nm (1000nm priekš dīzeļa nav daudz 650zs gan ir padaudz), kurš darbojas bez problēmām un kuram ir stock "iekšas", tur stabili ir citas sprauslas, turbīna/gsm mehānisms, ieplūde, izplūde, kkm mehānism, cooleri , vadiba, kārbas upgreids etc.!
Es nekad neesmu noliedzis to, ka izdarīt var teju visu, bet nevajag to salīdzināt ar kaut kādām Alpinam utt, jo viņiem tomēr ir jādod garantīja, ka tas auto strādās arbilstoši izmešu normām, bez kļūdām un neizbeigsies pēc 100k km!
P.s.
Strādāju kopā ar Genādiju pie tāda RTQ audi 90 projekta, ja interesē pameklē netā...
Ak Genādijs, tas kurš kopā ar Feģu vienā poģītī dzīvo!Nu jasnijs koņs, kurš puikām aliņu pienes.
To aliņu un pārējos pakalpjumus veica tava māte...
Nu tad skaidrs, kā tu manu mammu pazīsti! Man būtu kauns tavā vietā!