621 Zs - Alpina laiž klajā jaudīgāko modeli vēsturē (+ FOTO) 35

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.maijs 2020 11:23

Vācu kompānija Alpina, kas sevi uzskata par atsevišķu autoražotāju, laidusi klajā jaudīgāko modeli savā vēsturē – uz BMW X7 bāzes radīto krosoveru Alpina XB7.

Alpina XB7 pamatā ir BMW X7 versija ar 4,4 litru V8 biturbo motoru, kas attīsta 530 Zs un 750 Nm. Pēc tam kad Alpina motoru speciālisti uzstādījuši jaunus turbokompresorus, dzesēšanas sistēmu un motora vadības bloku, krosovera jauda pieaugusi līdz 621 Zs un 800 Nm.

Citas Alpina speciālistu veiktās izmaiņas nav mazāk svarīgas: uzstādīta jauna pneimatiskā piekare ar : Comfort, Sport un Sport+ darba režīmiem un iespēju variēt klīrensu 40 mm robežās, ātras darbības Alpina Switch-Tronic astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba, elektroniski vadāms diferenciālis aizmugures asī, Brembo bremzes priekšā un aizmugurē.

Vizuāli Alpina krosovers atšķiras ar jauna dizaina bamperiem, lielākiem gaisa pievadiem, citādākas formas diferenciāli un Alpina Classic 23 collu riteņu diskiem.

100 km/h automašīna sasniedz 4,2 sekundēs, 200 km/h – 14,9, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 290 km/h.

Vācijā Alpina XB7 maksā 155 200 eiro, kamēr BMW par X7 versijā M50i prasa 115 400 eiro.

 
Visi komentāri
 
Feģa 20.maijs 2020 11:49
4 14 Atbildēt

Tad jau es arī esmu auto ražotājs, jo manam X3sd dīzelim pēc pāris modifikācijām ir 650Zs un 1000Nm. Alpina var iet atpūsties!

//Feģa racing

Behinskis 20.maijs 2020 15:57
10 5 Atbildēt

Foto studījā!

Nav Latvijā nevienam x3 650zs un 1000nm, pļūtīzers tu esi un nekas vairāk..

Feģa 20.maijs 2020 21:26
0 6 Atbildēt

Ieliec foto ar savu behu, pirms sauc sevi par Behinski!

Behinskis 20.maijs 2020 22:37
0 0 Atbildēt

Man nav behas urļik, tas ir mans uzvārds, bet Tev derētu vismaz iemācīties pamatlietas, tad saprastu, ka pirmkārt Alpina neražo bmw.

Mudaks ibio.

Feģa 21.maijs 2020 10:04
0 0 Atbildēt

Uzrādi PMLP izziņu par uzvārdu, citādi tukša muldēšana. Un es neteicu, ka Alpina ražo BMW, Alpina tūnē BMW.

Behinskis 21.maijs 2020 10:33
0 0 Atbildēt

Feģa, kas Feģa glups, kā zābaks.

Pirmajā postā rakstiji "tad jau arī es esmu AUTO RAŽOTĀJS". Tev vel nepielec sīkpirdi? Ko tu šeit vispār pļūti, tev pat auto nav.

Feģa 21.maijs 2020 11:14
0 0 Atbildēt

Pumpaina tīņa cienīgs komentārs!

AQEc

Behinskis 21.maijs 2020 14:41
0 0 Atbildēt

Spogulī paskatījies?

Feģa 21.maijs 2020 14:47
0 0 Atbildēt

Atšķirībā no pumpaina tīņa, man nav kauns skatīties spogulī! ;)

Behinskis 21.maijs 2020 17:07
0 0 Atbildēt

Tad laikam būsi pie tā pieradis

WALA 21.maijs 2020 10:45
0 0 Atbildēt

Nezinu vai šis ir tukšdiršanas post vai nē, bet to ka LV ir vismaz viens šāds verķis, tas gan man ir zināms, par precīziem jaudas rādītājiem gan nezinu, bet k X3 un krietni jaudīgāks par standartu tas gan.

Dragrace 21.maijs 2020 11:16
0 0 Atbildēt

Jelgavas mehu dienās varēja to X3 redzēt darbībā! Nopietni uzvīlēts!

Behinskis 21.maijs 2020 14:46
0 0 Atbildēt

Un tas bija 3.0d ar nelieliem uzlabojumiem? 650zs un 1000nm?

1. Visu var izdarīt, bet tie nakādā ziņā nav nelieli uzlabojumi, un kur nu vel sakars ar kaut kādu Alpinu kura dot garantīju tam visam. Tas 3.0d ne cik ilgi neizturēs ar stock iekšām, pat ja vispār izturēs, nu nevajag te stāstīt mulķības, arī zf8 kārbām ir problēmas pie tādiem Nm utt., nu bļa....

RTU students 21.maijs 2020 15:09
0 0 Atbildēt

Ir skrūvēti pāris M57 motori. Ļoti labs tūninga potenciāls.

WALA 21.maijs 2020 17:16
0 0 Atbildēt

Tas nu gan tev ir neinformeta cilvēka viedoklis, ja pameklēsi, tad atradīsi no kurienes aug "kājas" šādām jaudām, un kā tas patiesībā ir gandrīz stock risinājums "mazliet" lielākam BMW!

Behinskis 21.maijs 2020 18:27
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē neinformēta cilvēka viedoklis?

Protams šādu jaudu var iegūt, bet tas nav tik vienkāŗsi, parādi man projektu ar m57 650zs un 1000nm (1000nm priekš dīzeļa nav daudz 650zs gan ir padaudz), kurš darbojas bez problēmām un kuram ir stock "iekšas", tur stabili ir citas sprauslas, turbīna/gsm mehānisms, ieplūde, izplūde, kkm mehānism, cooleri , vadiba, kārbas upgreids etc.!

Es nekad neesmu noliedzis to, ka izdarīt var teju visu, bet nevajag to salīdzināt ar kaut kādām Alpinam utt, jo viņiem tomēr ir jādod garantīja, ka tas auto strādās arbilstoši izmešu normām, bez kļūdām un neizbeigsies pēc 100k km!

P.s.

Strādāju kopā ar Genādiju pie tāda RTQ audi 90 projekta, ja interesē pameklē netā...

Bomārs 22.maijs 2020 8:45
2 3 Atbildēt

Ak Genādijs, tas kurš kopā ar Feģu vienā poģītī dzīvo!Nu jasnijs koņs, kurš puikām aliņu pienes.

Behinskis 22.maijs 2020 13:05
0 0 Atbildēt

To aliņu un pārējos pakalpjumus veica tava māte...

Bomārs 22.maijs 2020 13:25
0 2 Atbildēt

Nu tad skaidrs, kā tu manu mammu pazīsti! Man būtu kauns tavā vietā!

ro 20.maijs 2020 12:47
6 2 Atbildēt

Pie lielās restes jāpierod laikam..tā jau mega smuks..salons ar pievilcīgs

gunbox 20.maijs 2020 16:20
1 6 Atbildēt

Jautājums - kāpēc Alpinai bija vispār jāķeras pie X7, kurš ar savu X5 dizainu ir morāli novecojis uz 20 gadiem izlaišanas brīdī?

Pļurkt 20.maijs 2020 20:03
3 3 Atbildēt

Sagribēji kaut ko iedirst un iedirsi?

Bezbiksis 20.maijs 2020 21:28
1 3 Atbildēt

Kad novelk bikses, tad pavisam cita Pļurtēšana, vismaz nav rūsa biksēs!

gunbox 21.maijs 2020 9:50
0 4 Atbildēt

Līdz saknēm dīvainis? Es konstatēju faktu. Iedirst tu iedirsi.

box 21.maijs 2020 10:28
3 0 Atbildēt

aizsūti Alpina ziņu, ka Latvijā ir tāds gunbox, kas konstatēja, ka viņu bizness iet nepareizā virzienā - varbūt tiksi pie jauna XB7

WALA 22.maijs 2020 9:49
0 0 Atbildēt

Ok, tad lūdzu pieņem manu atvainošanos, bet tādām x3 ieliekot šādu : www.motor1.com/news/236660/b...0d-new-vs-old/ motoru un mazliet pamainot turbīnu un motora programmas tu jau ar "stock" būsi ļoti tuvu tam mērķim. BMW vispār bieži motora pamats daudz neatšķitas, bet tiek liktas citas turbīnas, un kārbas, tikai pāšiem top motoriem tur reizēm mainās iekša jau no rūpnīcas, tā te daži labi pērk m2 un pārtaisa faktiski par m4 "pa lēto" .

WALA 22.maijs 2020 9:49
0 0 Atbildēt

Tas Behinskim.

Behinskis 22.maijs 2020 13:09
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu staisīt var jebko, tam x3 var ielikt arī ferrari motoru un vel pa virsu 4x turbīnas uzmest, bet kur ir tas Latvijas x3 3.0d ar reāliem 650zs un 1000nm??

HGP 22.maijs 2020 13:34
0 0 Atbildēt

Kas tad tā par motorollera jaudu!? Pie mums Minhenē puikas brauc uz skolu ar HGP golfiem, kam ir 740hp un 950NM ar visu TUV sertifikātu. Un tie pie tam ir automāti,divpedāļu automāti Karl.

Latvijā jau tikai amatieru šķūnings, nevis kārtīgs tūnings ar vācu ordnungu.

Ņūtons 23.maijs 2020 9:36
0 0 Atbildēt

Tur tak jābūt mudakam, lai vispār sēstos golfā,kur nu vel tūnēt to mēslu līdz 740hp. Impotenti un nekas vairāk, sūdīgi ka tik agrā vecumā

E.B 24.maijs 2020 1:38
1 2 Atbildēt

Aizbrauc uz Ninburgas golfu saietu,varbūt kāda apgaismības tumsai atnāks

Ņūtons 24.maijs 2020 12:20
0 1 Atbildēt

Apgaismūba par ko? Sūda golfu ar kroplo pilnpiedziņu, vai vispār vienriteni? Golf īpašnieki ir neizlēmīgi, pērk lētu auto tad sagrūž tajā sūdā daudz naudas (pamazām), un beigu beigās tas taisnē var iespiest, par to cenu var mierīgi iegādāties kādu m3, vai amg, kas sagādās daudz vairāk prieka, kā nostancēts jaudīgs golfs.

E.B. 24.maijs 2020 18:48
0 0 Atbildēt

Ar ko Tu brauc?Ar amg vai m3 2019-2020g?

WALA 22.maijs 2020 22:07
0 0 Atbildēt

Nu tagad izskatās ka tiešām neko nesaproti, tas 3,0 dīzelis ir kā tam pašam x3 tā arī tiem m550 d, ar diezgan nelielām atšķirībām fiziskajos parametros, mainītas ir turbīnas, vadība un kārba lai tur jaudu, vienkārši pārliekot motoru no m550d tev nav jārisina daudzas problēmas, kaut dzinējs praktiski neatšķiras. Cilvēki jau nav dumji, labi saprot ka ja ir pat "vairākas durvis", tad nav vajadzības mēģināt iziet "caur sienu".

Behinskis 23.maijs 2020 9:52
0 0 Atbildēt

Nu joptvai WALA saliec visus sasvu komentārus uz papīra un pārlasi! Un paskaties par ko sākās diskusija? Kur ir tas noladetais x3 ar 650zs un 1000nm ar stock iekšām? Kur viņš ir? Un kādi uzlabojumi tam veikti?

Tu pats augstāk uzrakstīji, ka tam x3 var ielikt m550d, tagad tu saki ka 3.0d vienturbikjis daudz neatskiras no m550d motora, un ar ko es iesāku šo diskusiju? Ar to, ka tam 3.0d vienturbniekam bez nopietniem uzlabojumiem nedabūt 650zs un 1000nm. Un tagad Tu man piedāva ielikt m550d motoru, jo tas ir teju tāds pats, un kas būs nākošais? Ieliksim vel kādu motoru, jo tas ir tāpat kā piebraukt uzpildīt bāku. Tu maz filtrē par ko ir diskusija? Turklāt nav tam motoram tikai vairak turbinu un vadība, ka tas tavuprat vispār ir iespējams? Uzmet turbinu un citu vadibu un haidā? No kurienes tā degviela radīsies? Tur ir citas sprauslas, sūknis (abi), un protams ieplūde/izplūde, plus gsm mehānisms ir uzlabots, tur var būt pat dažādas nianses kā tie motori atšķirās, iespējams pat gredzeni ir citi.

Vienkārši izlasi visu vēlreiz un pacenties iebraukt tajā, ko es tev saku, lūdzu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 20

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti