Mercedes E-klases divdurvju modeļi iztiks bez V8 motora 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 31.maijs 2020 5:38

Mercedes-Benz paziņojis, ka E-klases kupeja un kabriolets iztiks bez V8 motora, līdz ar to jaudīgākā versija šiem modeļiem būs E 53 ar sešcilindru motoru.

Mercedes-Benz uzskata, ka E-klases kupejai un kabrioletam nav nepieciešams astoņcilindru motors, kas pieejams šīs modeļu klases sedanam un universālam. Vēl pirms pāris gadiem Mercedes vadību šādu lēmumu uzskatīja kļūdainu, taču laikam ejot nekas nemainījās, vēl vairāk – tagad arī AMG jauno produktu nodaļas vadītāja Kamēlija Brodnere paziņojusi, ka versija E 63 E-klases modeļiem nav paredzēta arī modernizētajam modelim, kuru Mercedes prezentēja šonedēļ.

Līdz ar to par E-klases divdurvju modeļu jaudīgāko pārstāvi kļūs versija Mercedes-AMG E 53 4MATIC+, kas aprīkota ar 435 Zs jaudīgu sešcilindru motoru un EQ Boost tehnoloģiju, kas noteiktos brīžos pievieno 22 Zs.Komplektā ar AMG SPEEDSHIFT TCT 9G pārnesumkārbu kupeja 100 km/h sasniedz 4,4 sekundēs, kamēr kabrioletam vajag par 0,2 sekundēm vairāk.

Neliels mierinājums lielās jaudas cienītājiem ir AMG Dynamic Plus pakete, kas E-klases kupejai un kabrioletam kļūst pieejama pirmoreiz. Piedāvājums ietver ar Race programmu ar Drift Mode, ar mikrošķiedru apvilktu sportu stūri uz kuras izvietotas pogas braukšanas programmu aktivizēšanai, sarkanas bremžu skavas ar AMG uzrakstu.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 31.maijs 2020 7:19
1 1 Atbildēt

tas sešcilindru motors ir rindas vai V veida?

MB 31.maijs 2020 8:30
2 2 Atbildēt

nez ko tas mainītu?, rindas, protams

msh 31.maijs 2020 15:18
0 0 Atbildēt

Vai tad mersis pārgāja atpakaļ uz rindu? Šie tak deviņdesmito beigās pārgāja uz V6.

MERSIS 31.maijs 2020 21:55
0 0 Atbildēt

Jau vairāk kā 20 gadus ir tikai v6 un arī šim ir v6 nevis rindinieks...

Daimler 1.jūnijs 2020 11:07
0 0 Atbildēt

Daimler: Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Cabriolet : 3.0-litre 6-cylinder in-line engine with exhaust gas turbocharger and electric additional compressor

in line jeb vāciski Reihensechszylinder

ABECEDE95 1.jūnijs 2020 10:45
0 0 Atbildēt

V6 ir nesabalansēts dzinējs - konkrēti, pastāv pirmās un otrās kārtas inerces spēku momentu, kā arī centrēbdzes spēku disbalanss. Savukārt, R6 ir IDEĀLI sabalansēts motors, kam nav nepieciešama(s) balansēšanas vārpsta(s).

Līdzīgi R6 ir tikai B6, R8, V12 un B12. Minētie "bokseri", protams, ir eksotika.

fvhhhru 31.maijs 2020 21:54
0 0 Atbildēt

Bagātie arī raud

WALA 1.jūnijs 2020 10:47
0 0 Atbildēt

Tas nav bagātie arī raud, tagad vienkārši tūnings kantoriem būs labs biznesiņš, un MB vietā es ražotu 8niekus ko tirgotu tikai šiem tūnings ateljē, un mazserijas verķiem izmešu normas neattiecas !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti