Vācieši meklē pilsētai nepiemērotāko auto modeli 49

 

Foto: Ekrānbilde no duh.de/goldenergeier/goldener-geier-2020/

iAuto | 30.jūnijs 2020 17:15

Vācijas vides aktīvistu organizācija Deutsche Umwelthilfe (DUH) aicina balsot par pilsētai nepiemērotāko auto modeli, rezultātus solot paziņot septembrī. Lielākās izredzes tikt pie ne visai glaimojošās balvas ir BMW, Mercedes un Range Rover.

Vācijas vides aktīvistu organizācija Deutsche Umwelthilfe (DUH) izsludinājusi balsošanu, kas noslēgsies 27.jūlijā. Pēc tam vides aizstāvji izvērtēs rezultātus un piešķirs Goldenen Geier 2020 (Zelta grifs 2020) balvu tiem autoražotājiem, kas ražo videi kaitīgākos modeļus.

DUH Goldenen Geier 2020 balvai izvirzījis piecus kandidātus: BMW X7 M50i, Range Rover Sport SVR, Audi Q7 Plug-In, Volkswagen Amarok Aventura un Mercedes GLS.

DUH uzsver, ka BMW X7 ar savu 5,15 m garumu un 2,22 m platumu ne vienmēr atradīs vietu daudzstāvu autostāvvietās. 2,6 tonnas smagais un 530 Zs spēcīgais M50i pieskaitāms pie videi nedraudzīgākajiem spēkratiem, turklāt patērē 15 litrus degvielas uz 100 km, radot 357 g/km CO2 izmešus.

Range Rover Sport SVR nerimstošo kāri pēc benzīna parāda jau ar savu degvielas tvertnes tilpumu (104 l). Testos pierādījās, ka automašīnas degvielas patēriņš ir 16,4 litri uz 100 km, bet CO2 izmeši sasniedz 390 g/km, kas ES noteiktos normatīvus (95 g/km) pārsniedz četrkārt. Līdz ar to 2,6 tonnas smagais un 575 Zs jaudīgais britu SUV pieskaitāms pie automobiļiem ar vislielāko CO2 izmešu daudzumu.

Audi Q7 Plug-In tiek raksturots kā klasisks piemērs autoražotāju blēdībām. Ar elektromotoru apgādātais Plug-in hibrīds tiek pasniegts kā videi draudzīgs modelis, ko Vācijas valdība atbalsta ar 3750 eiro pircējam, taču reālos izmēģinājumos šis krosovers uzrāda CO2 izmešus 302 g/km, kas trīskārt pārsniedz ES nosprausto mērķi 95 g/km no 2021.gada.

Neko labāk neizskatās arī VW Amarok Aventura. 5,25 m garais un 2,24 m platais pikaps ir garāks par vairumu automobiļu un neiekļaujas standarta autostāvvietā, bet 258 Zs jaudīgais dīzeļdzinējs, kas atbilst jau novecošajiem Euro 6b standartiem, bojā gaisu ar pārlieku lielu NOx izmešu daudzumu. Testos tas patērēja 10,4 l uz 100 km un radīja CO2 daudzumu, kas atbilst 276 g/km.

Lai pielāgotu savu GLS pilsētas apstākļiem Mercedes pat izdomājis elektronisku sistēmu, kas nedaudz ieloka tā riteņus, lai 5,21 m garais un 2,16 m platais SUV var vieglāk iebraukt automazgātuvē.  Videi gan tas nepalīdz – rūpnīcas dati liecina, ka 634 Zs jaudīgais GLS 63 AMG 4Matic patērē vidēji 11,9 l uz 100 km, kas atbilst CO2 izmešu daudzumam 288 g/km. Reālos apstākļos ir vēl ļaunāk – pat ar mazāk jaudīgu motoru apgādātais GLS uzrādīja 19,3 l/100 km, kas atbilst CO2 izmešiem 459 g.km. Tiesa, pārbaudīts tika GLS iepriekšējās paaudzes modelis.

 
Visi komentāri
 
pag pag... 30.jūnijs 2020 20:30
12 1 Atbildēt

VW Obmorok vispār ir lauksaimnieku auto, kāpēc lai kāds to izmantotu pilsētā?

tas gan 30.jūnijs 2020 20:36
6 3 Atbildēt

tie zaļie bik tā kā jocīgi - ir desmitiem auto, kas vēl vairāk bojā gaisu par šiem, tak te nav uzrādīti

felix65 2.jūlijs 2020 7:45
1 0 Atbildēt

No tiem pseidozaļajiem jāsāk kurtuvēs iegūt siltumu, tā samazinot viņu kaitīgās aktivitātes pienesumu "klimata izmaiņām" un fosilā kurināmā patēriņu.

oho! 2.jūlijs 2020 9:11
0 0 Atbildēt

Redzams, kāds karantīnā ir iepazinies ar Ādolfa tēzēm! Tā tik turēt! DP tik drīz tevi neievēros, vari vēl savākt ap sevi sekotāju bariņu, pirms nonāksi zem lupas.

Uggga 30.jūnijs 2020 21:29
7 3 Atbildēt

Kad kāds pērk šādas mašīnas, vai viņu vispār interesē kaut kādi zaļie?

nudien 1.jūlijs 2020 8:34
3 0 Atbildēt

Vai šo auto pircējus interesē kas cits, izņemot viņu uzpūsto ego? Apmēram tikpat uzpūsto, ka musīši tavā avatarā.

WALA 30.jūnijs 2020 23:17
3 0 Atbildēt

Labi ka zaļie nav piemēram MAN TG sēriju dampjus pasludinājuši par pilsētai nepiemērotiem, laikam jau "rīt" tomēr gribas ...

nu re 1.jūlijs 2020 8:37
0 2 Atbildēt

Pats arī atbildēji - viena lieta ir smagais, ar ko kustina sabiedrības mēroga lietas un cita lieta - vienas ģimenes vai bieži pat tikai viena cilvēka pēcpusi.

WALA 1.jūlijs 2020 9:54
2 0 Atbildēt

Ja, ja un kā ir ar visādu nevienam nevajadzīgu mēslu stumdīšanu tajos pašos kravas auto, kas tonnām nonāk izgāztuvēs, vai zināji ka katrā brīvi izvēlētā kravā tiek parvadāts vismaz 30% tukša gaisa,vai amortizējoša iesaiņojuma utml.

Visjaunākais ir tas ka izejviela kas tiek iegūta teiksim tev pie mājas, var aizceļot pat līdz Ķīnai un tad kā gatavs produkts nokļūt atpakaļ pie tevis. Labi ja tas ir kas derīga un ilglaicīgi izmantojams, bet ja nē ...

fkhm 1.jūlijs 2020 10:35
0 2 Atbildēt

Arī vieglajos pārvadā 30-70% tukša gaisa....un kāpēc tu man stāsti par globālo ražošanu no transporta viedokļa - gribi, lai palīdzu uzrakstīt petīciju pret jūras pārvadājumiem? konteineru kuģi taču arī i gaisu pieķēza, i siltumu ražo.

Palaidniex 1.jūlijs 2020 10:47
1 1 Atbildēt

Nemaz nebija tik daudz pasaules lielāko kuģu nepieciešams, lai sasummējot to dzinējos nokurinātā, faktiski "asfalta", radītajiem izmešiem radīu lielāku piesārņojumu, kā visu pasaules bezsliežu motorizēto transportu kopā sasummējot.

ir ierosinājumi? 1.jūlijs 2020 10:55
0 0 Atbildēt

un ko tu pats esi izdarījis, lai tā nebūtu - nepērc lietas, ko ved ar konteinerkuģiem un draugus arī aģitē?

saprotams taču - ja cilvēki samazinātu patēriņu, neviens tos kuģus nedzenātu apkārt pa tukšo, toties privātais transports nebūtu jāaizstāj ar elektrisko.

felix65 2.jūlijs 2020 7:59
0 0 Atbildēt

"privātais transports nebūtu jāaizstāj ar elektrisko" Nopietni? Uzskati ka tam ir kāda jēga un tas nav politbizness? Es gan tos CO2 maniakus labprāt nosūtītu sakopt piedirsto dabu un tas būtu tiešs ieguldījums planētas nākotnē. Ir viegli kā boļševikiem sajaukt cilvēkiem prātus un pēc tam ne ko nedarot ievākt viņu darba augļus, padarot apmuļķotos par dzimtcilvēkiem un vergiem, reizēm, kad uznāk asinskārs noskaņojums, padarot tos par mērķiem šautuvē. Domājat ka ar "zaļajiem" ir citādi? Nekā nebij! Liekēži vienmēr labi jūt konjunktūru un pielīmējas meinstrīmam. Kā Voika, piemēram. Pilnīgi nulles, bet brēks to, kas patīk saimniekam un vēsā mierā airēsies pa kanalizācijas trubām.

Palaidniex 1.jūlijs 2020 11:12
4 1 Atbildēt

Nevajadzēja "teju visu" ražošanu peļņas nolūkā pārcvelt uz ķīnu. Tas arī viss.

Tikai neceri, ka ir iespējama lauku apstrāde ar zirgiem un ka tie nu būtu "bezizmešu"...

zirgs 1.jūlijs 2020 11:16
2 0 Atbildēt

Tas nu skaidrs, pie tagadējā patēriņa ar zirgiem nevar nodrošināt ne apjomus, nedz ātrumu, un zirgiem arī vajag auzas kas kādam mehanizēti būtu jāaudzē milzu apjomos ar traktoru palīdzību)

msh 1.jūlijs 2020 23:18
2 0 Atbildēt

Par tukšo gaisu bik nošāvi greizi - lielākoties kravas daudzumu ierobežo tās svars... Manā esošajā darbavietā gala rezultāts ir relatīvi viegls; fūrē kāda puse tilpuma ir gaiss, pēc tam kad piekrauj tik, cik drīkst kraut. Manā iepriekšējajā darbavietā, kraujot ar gatavo produkciju fūres, krava aizņēma labi ja 20% no piekabes tilpuma...

WALA 30.jūnijs 2020 23:20
5 1 Atbildēt

Un konsekvenci ievērot zaļiem salašņām jau nav būtiski, ja ņemtu mazseriju auto uz kuriem vispār co2 normas pilnīgi citas, nez ko tad jampampiņi teiktu ....

viencexperc 1.jūlijs 2020 7:21
5 2 Atbildēt

Vācieši pēdējā laikā vairāk smīdina cilvēkus nekā kaut ko pēta.

Atceros, reiz pamuļķi vācieši sarēķināja ka Tesla patiesībā izdala vairāk co2 nekā dīzeļauto. Un tāds pats bars pamuļķu arī uzķērās uz šī cirka.

Tad ko vini izdarīja - sarēķināja li on batreju ražošanas laikā radīto CO2 ( turklāt, 2 komplektus) un so visu ražošanas procesu salīdzināja ar dīzļauto IZDALĪTO Co2. Tikai "aizmirsa" pieminēt, ka lai SARAŽOTU pasu dīzeli, arī saražojas co2. Turklāt, ne maz, jo lai saražotu dīzeli, nafta jakarsē līdz 600 grādiem.

Tāpēc lielākie elektrības patērētāji pasaulē ir NAFTAS kompānijas. Un aplūkosim top valstis pēc saražotā co2.

Mēs redzam, ka naftas ieguvējvalstis topā atrodas ļoti augsti - Krievija, Saūda arābija, Irāna, Kanāda.

Piemēram Irāna saražo CO2 gandrīz tik pat, cik Vācija.

viencexperc 1.jūlijs 2020 7:30
1 1 Atbildēt

p.s.

es neesmu pastulbs zaļais komunists. Man pie di*sas cik kurš ražo co2. Bet man nepatīk meli. Arī melot ir jāmāk. Ja man uzdotu uzdevumu apdi*st elektroaauto un paslavināt dīzeļus, ir daudz veidu kā to izdarīt, nemelojot tik stulbi.

viencexperc 1.jūlijs 2020 7:40
4 2 Atbildēt

p.s.s

Bet tas nav brīnums. Zaļie tāpat kā visi reliģiskie - sevi uzskata par īpaši gudriem, apveltītiem ar kaut kādām labākām zināšanām, bet patiesībā stulbāki, ar mazāku intelektu, kas ir pierādīts pat zinātniski - reliģiskajiem pamuļķiem un zaļajiem pamuļķiem vidēji IQ ir ZEMĀKS par ctiem.

mnde 1.jūlijs 2020 8:44
1 0 Atbildēt

Interesanti - kas pieelpoja vai piekurināja, vai pieražoja iepriekšējos temperatūŗas maksimumus? Vai patiešām cilvēks nu ir tas varenais sildelements? Iepriekšējos temperatūŗas maksimumos cilvēka nebija. Kurš, maita, to darīja?

he 1.jūlijs 2020 8:48
4 0 Atbildēt

Dinozauri piepirda

aizejošais 1.jūlijs 2020 9:16
1 0 Atbildēt

mums kā sugai, kas grib ne tikai izdzīvot, bet dzīvot samērā labi - interesē pēdējie kādi 10 000 gadi

Palaidniex 1.jūlijs 2020 9:27
2 0 Atbildēt

Vai tas interesē tiem, kam aiz "ekoloģijas" piesega ir daudzmiljardu biznesa plāns?

Šajā sakarā ir kāda filma

aizejošais 1.jūlijs 2020 16:11
0 0 Atbildēt

tu domā ka naftas ieguvējiem un tirgotājiem nav daudzmiljardu biznesa plāna?

Palaidniex 1.jūlijs 2020 16:28
1 0 Atbildēt

kad daudzmiljardu bizness sāk pārvietoties no vieniem biznesmeņiem pie citiem vai kāds draud mazliet šo naudas plūsmu pārdalīt - ir "karš" un karā, kā zināms, visi līzekļi labi...

Jautājums paliek atklāts - tagadējais pīķis sakrī ar zemeslodes visai ritmiskajiem sasilšanas periodiem garākā vēstures posmā - ja pie tagadējā "sakarsuma", nu jau lieto citu vārdu - klimata izmaiņas, ir vainīgs cilvēces tehnoloģiskais uzrāviens, paliek atklāts jautajums - kas vainojams pie iepriekšējiem? Un te ir jautājums - vai zemes cikliskās temperatūras svārstības netiek vienkārši pašlaik "reklamētas" kā "tieši cilvēka radītas", lai tie vai citi džentelmeņi tā aizsegā varētu lobēt savu bizīti?

aizejošais 1.jūlijs 2020 16:57
0 0 Atbildēt

papēti tēmu dziļāk

maigi sakot, Tu maldies

pašreizējo sasilšanu tieši nekā citādi izskaidrot nevar

tici man, esmu izmalis www riņķī un apkārt, visi, kas apgalvo, ka vai nu sasilšanas nav, vai tā nav cilvēces radīta, vai tā ir kāda cita iemesla utt - visi tie ir iekš divām kategorijām 1) vai nu naftas/ogļu biznesa lobēti/apmaksāti, vai nu 2) nespeciālisti, kas ķer lētu popularitāti

Palaidniex 2.jūlijs 2020 10:08
0 0 Atbildēt

apskati to grafiku augstāk ar zemes temperatūrām pēdējos 800000 gados. Uz dopto brīdi ir kā reizi kārta kārtējam =/- regulārajam pīķim. Ja jau šo izraisot cilvēks, kurš "cilvēks" izraisīja iepriekšējos trīs pīķus?

Nesen atklājās visai liela afēra ar zinātniekiem, kuri 60-to, 70-top gadu beigās nolika taukus un teica, ka cukurs esot nekaitīgs. Patiesība agri vai vēlu izlien no maisa - bez taukiem nevar notikt svarīgi vielmaiņas procesi šūnās, bet cukurs padarījis visus resmus - vienus ar taukiem, citus ar naudu...

msh 1.jūlijs 2020 23:10
1 0 Atbildēt

Par to lobiju jau esam noskaidrojuši citās diskusijās - kādam zinātnieku pētījumi ir jāapmaksā, un ja pie varas esošie kreisie politiķi ir gatavi maksāt tikai par to lai pētītu ka sasilšanu cilvēks izraisa, tos, kas nav noskaņojušies ar vai bez pamata dziedāt to pašu dziesmu, kādam arī jāfinansē - jeb vai tev šķiet ka zinātnieki rukās maķītī un pa nopelnīto naudu, brīvajā laikā, nodarbosies ar pētījumiem?

felix65 2.jūlijs 2020 8:11
4 0 Atbildēt

Zinātnieki? Pētījumi jāapmaksā? Tavuprāt tie ir zinātnieki un tie ir pētījumi? Alķīmiķi arī kaut ko pētīja un solīja no sūdiem iegūt zeltu. Karaļi viņiem deva "grantus". Tavuprāt viņi ticēja ka izdosies to zeltu iegūt, vai kā Hodža Nasredins izkalkulēja ka vienalga vai pirmais nomirs ēzelis vai valdnieks, viņš būs plusos.

felix65 2.jūlijs 2020 8:13
4 0 Atbildēt

P.S. Viņi muļķoja dažus, bet tagadējie destruktori čakarē visu cilvēci, pasliktinot gan ekoloģiju, gan cilvēku dzīves apstākļus.

WALA 1.jūlijs 2020 8:10
2 1 Atbildēt

Kā būtu ja paskatītos tālāk par savu degungalu ? Tas naftas lielvalstis ražo arī ļoti daudz citu ļoti energoietilpīgu izejvielu, un krekinga temperatūra nebūt nav no tām augstākajām.

Tāpat nedzīvo tu bez dažādām plastmasām, kuru galvenā izejviela ir nafta utt. Neesi slinks bez muldēšanas arī kaut ko vairāk padomāt un palasīt, lai nepaliktu vietumis smieklīgs.

viencexperc 1.jūlijs 2020 9:18
3 1 Atbildēt

Tipiskai pasaules mērogā 300 000 barelu dienā rafinēšanas rūpnīcai tas radīs CO2 emisijas no 0,8 līdz 4,2 miljoniem tonnu CO2 gadā.

Latvija gadā saražo 8 miljoni tonnu co2 gadā, jeb, kā 2-8 naftas rūpnīcas.

Protams, ka ražo arī plastmasu un citas lietas.

Tikai ir arī cipari - naftas pārstrādē plastmasas vieta ir tikai 4%.

Bet tas nav tik būtiski. Es par to, ka tie, kas rēķināja dīzeļauto vs elektro co2 ražošanu, to "aizmirsa " pierēķināt. Nedomāju, ka nav pieejama informācija, cik co2 izdalās saražojot 1 litra dīzeļa.

WALA 1.jūlijs 2020 9:46
3 2 Atbildēt

Par tiem auto rēķinot - tur aizmirst visu ko, taču bateriju pārstrādi arī neviens vēl.nerekina iekšā, un principā uz EV mūžu arī ir pareizi rēķināt 2 baterijas kā minimums, jo vidēji katrā 10 EV lietotājs noteikti liks sev uzlādes staciju ar papildu bateriju, tādējādi iegūstot pārliecību par to ka elektrības pārrāvuma gadījumā nebūs jākož pirkstos + tas ļauj lādēt pa izcili zemu tarifu. Būs daļa EV kam baterijas būs jāmaina lai vāģi nebūtu jāizmet utt. Un Vācijā var gadīties ka kārtīgi pārrēķinot EV arī nepavisam nav zaļš. Pēc labākā pieejamā pētījuma Teslas S izmērā vāģis pret manu CRV 1,6 dieseli paliek dabai pozitīvs ātrākais pēc 140 Kkm ar LV ražoto salīdzinoši ļoti zaļo enerģiju. Tas ir pieņemot ka Teslai nekas nav jāmaina utt., Taču tāpat Tesla brauc ar smērvielām, dzeses šķidrumiem, pilni ar plastmasu utt. Tā kā naftas pārstrāde plauks un zelta arī ar EV.

viencexperc 1.jūlijs 2020 9:53
3 3 Atbildēt

Komentārs bija par to, ka vai nu tu rēķini visu kārtīgi, vai nerēķini nemaz. Tādas haltūras, kad vienā pusē ņem vērā visu, bet otrā pusē ( ieinteresētajā) "aizmirst" pierēķināt kaut ko, tad tas ir domāts neizglītotajiem eko fašistiem, nevis normaliem cilvēkiem.

Man pašam būtu redzēt ciparus ar REĀLIEM cipariem, bet meli ( jo nedomāju, ka tie pētnieki kas rēķināja, bija bērnudārznieki, un to nezināja) gan neinteresanti. Un jautajums ir cits. Kāpēc viņi nepierakstīja? Varbūt tāpēc, ka tad viņu teorija, ka elektroauto ražo vairāk co2, izgāžīsies?

p.s.

Vācieši rēķināja 2 batereju komplektus. Bet runājot par eļļām, elektroauto ir tikai viens motors, kas ir arī ātrumkārba. Tāpēc eļļas tik un tā mazāk. Bet eļļa ražojas no naftas, kas arī izdala co2.

felix65 2.jūlijs 2020 8:17
0 0 Atbildēt

Gribi teikt, ka elektroauto nav transmisijas?

Vācietis 1.jūlijs 2020 13:08
4 0 Atbildēt

Tu esi lietas kursā, ka 30-40% elektrības Vācijā dēļ zaļajiem fašistiem ražo ar akmeņoglēm, jo protestu rezultātā nācās slēgt AES. Rēķini pats, kādu piesārņojumu rada akmeņogļu kurināšana!

msh 1.jūlijs 2020 23:15
1 0 Atbildēt

Vispār jau ne gluži - tu, tāpat kā tipisks ekofašists, skaties uz ražošanas cipariem - bet ne uz patēriņa cipariem. TECi viņiem pēdējo 10 gadu laikā nav mainījušies - labi, viens ir pienācis klāt - bet elektrības patēriņš nedaudz nokrities. Reaktoru vietā nāca propelleri un saules paneļi.

viencexperc 1.jūlijs 2020 9:54
0 1 Atbildēt

Man pašam būtu INTERESANTI redzēt ciparus ar REĀLIEM...

WALA 1.jūlijs 2020 11:04
0 0 Atbildēt

To man būtu grūti piedāvāt, jo tas pētījums (biju arī šeit eko-topika linku iemetis) ir gan mazliet novecojis, gan arī tajā ir pieņēmumi par atsevišķu lietu energoietilpību, jo neviens nešķiet ieinteresēts darboties ar reāliem skaitļiem. Šķiet šajā nu gan valstu līmenī būtu jasanemas un jānosaka ka šie dati ir vācami un tie ir publiski pieejami.

Tādēļ tas par ko teicu ir ar man pieņemamu patiesuma līmenī, bet kā ir reāli - VVZ.

Kanibaals 1.jūlijs 2020 12:45
3 1 Atbildēt

Neviens auto nav pilsētai piemērots. Pilsētā jābrauc ar sabiedrisko, K2 vai velo/moto.

felix65 2.jūlijs 2020 8:19
0 0 Atbildēt

Aizmirsi pieminēt valsts un pašvaldības TAUTAS KALPU auto.

arba 1.jūlijs 2020 14:38
4 0 Atbildēt

Nemot vera, la latvija uz 1 km2 ir apm 20x mazak vieglo auto ka vacija, nedomaju ka mums butu savas galvas jalauza par to!

Un mes nekad nesasniegsim vinu auto blivumu un problemas kas seko tam !

aizejošais 1.jūlijs 2020 16:13
0 2 Atbildēt

tātad, ja mēs metam grāvī sava šmucspaiņa saturu, tas ir OK, ja vien šmucspainis ir mazāks par vidējā vācieša šmuscpaini?

Palaidniex 1.jūlijs 2020 16:33
2 0 Atbildēt

Dabas piegružošana un pastāsts par cilvēka ietekmi uz planētas sasilšanu, manuprāt, nav viens un tas pats!

Pie kam viss kaz uz šīs zemes ir radīs no šīs pašas zemes tiek vien ņemts. Neviens te baigi neimportē no kosmosa zemei nepiederošas lietas.

Zeme ir pārdzīvojusi ne tādas vien katastrofas kā cilvēce. Un nekas - šī apaļā bumba tīri labi ir iepriekš iztikusi un nākotnē arī brīnišķīgi iztiks bez cilvēkiem.

aizejošais 1.jūlijs 2020 16:53
0 0 Atbildēt

dabas piegružošana = atmosfēras 'piegružošana'

WALA 1.jūlijs 2020 16:39
3 0 Atbildēt

Kaut kā tā, jo jautājums nekad nav par to ka "nešmucēt" jautājums ir, vai var šmucēt pāri sētai, vai šmucēt savādāk( piem toksiski elementi no baterijām) , vai var šmucēšanu savādāk uzskaitīt un par to atskaitīties, un vai pēc tam kad esam piešmucējusi tāpat varēsim nopelnīt ...

Jebkura ražošana piešmucē, jautājums vai varam neražot neko lieku ? Tikai kur tu esi redzejis ka kāds runāt u par iespēju mazāk ražot ...

varbūt 2.jūlijs 2020 9:10
0 0 Atbildēt

ja nu tikai tie paši dīvainie hipsteri, kas ir gatavi samaksāt relatīvi lielu naudu, lai salabotu salūzūšu lietu, kamēr daudzi citi izvēlas pirkt jaunu, jo remonts = 1/2 jauna cenas, turklāt jaunais ir ModeRnĀkZs

msh 2.jūlijs 2020 12:51
0 0 Atbildēt

Protams - jo tās lietas ir speciāli uzražotas tādas lai grūtāk saremontēt, un ar plānoto novecošanos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 4

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti