Ford iepazīstinājis ar kompaktā krosovera Puma 200 Zs jaudīgo modifikāciju ST.
Ford Puma ST no krosovera standarta versijas atšķiras ar sportiska stila aerodinamikas elementu komplektu, modernizētu balstiekārtu un ātra starta funkciju, kas pieejama kā papildaprīkojums.
Ņiprā sportista aprīkojumā arī 19 collu riteņi ar Michelin Pilot Sport 4S riepām, melns jumta spoileris un divas izplūdes sistēmas izejas, bet tehnisko izmaiņu skaitā pašbloķējošais diferenciālis, par 17% lielāki bremžu diski (325/271 mm priekšā/aizmugurē) un jutīgāka stūres iekārta.
Salonā būs ciparu 12,3 collu ciparu mērinstrumenti un 8 collu multimediju ekrāns, Recaro sēdekļi ar ST logotipu, ar ādu apvilkta stūre, ātrumpārslēgs ar ST simboliku, Ford-Performance sliekšņu uzlikas un 575 vatu audio iekārta. Dažas funkcijas, piemēram , durvju atslēgšanu vai noparkotās automašīnas atrašanu varēs veikt attālināti.
Vadītāja rīcībā būs Normal, Eco, Sport un Track braukšanas režīmi, turklāt pēdējais ļaus atslēgt ABS un ierobežot ESP sistēmas iejaukšanos.
ST modeļa motortelpā pierakstīts1,5 litru turbomotors, kas attīsta 200 Zs (320 Nm) un kombinācijā ar 6MT ļauj paātrināties līdz 220 km/h, pirmo simtu sasniedzot pēc 6,7 sekundēm.
Ford Puma ST Vācijā maksās 31 121 eiro.
APSKATI: Pārdod: lietotu Ford sludinājumi
visi tik ražo paaugstinātos penzionāru auto, lai tiem vieglāk iekāpt....
Ne tikai iekāpt, bet arī izkāpt! Pēc SUV es vairs nevaru pagulēt ar pakaļu uz grīdas parastajā auto!
vingrot vajag arī vecumā, nevis lēžoties tv kastes priekšā!
Tad i iekāpsi, i izkāpsi no auto!
Traukus arī var mazgāt ar rokām, nevis trauku mašīnā. Un veļu var mazgāt upē ar dēli. Utt
tad tu savas vienas apenes mazgā 10L veļasmašīnā?!?
tak 1expercam meitenes neinteresē, veltīgi piedāvājies
Protams, Penži arī ar autosportu nenodarbojas, tavs laiks ir pagājis. Tagad tikai suviņi, krosoveri, viagra (diez vai līdzēs protams) utt.
Atbrauc ar savu dranduļetu uz mūsu penzonāru kluba offroad mačiem un parādi ko māki! Redzēsim kas tu par auto sportistu, gan jau pat nemāki riteni nomainīt!
Ak offroads nu jā, penžu sports kā ne kā
Jums jau tas reakcijas laiks tik sūdīgs, ka pirms katra līkuma vajag apstāties padomāt uz kuru pusi stūri griest.
Riteni nomainīt protu, bet kam tas nepieciešams, nav man rezervers riteņa bagāžniekā....
Vai tad tajos ir vieglāk? Pēdējā marazma viļņa pseidodžipos nav sanācis sēdēt, bet vecākos, nu piedodiet, bet ir tikai neērtāk - kas tur par ērtumu mašīnā kurā jāierāpjas...
Hečbekā ir mazliet jātupjas uz vienas kājas. Uzpūstā hečbekā pagriežu pakaļu salona virziena un krītu iekšā, bet augstuma dēļ krietiens nav liels, uzreiz piezemējos. Ievelku kājas, pametu zem mēles piparmētru ledeni un - aiziet!
Sēdpozīcija ir tāda, ka izliec kāju no mašīnas un nošļūc no krēsla! Parastajā auto, vecāka gada gājuma cilvēkiem ir grūtāk izkāpt, jo vajag ar rokām kaut kur atbalstīties, lai pieceltu dibenu un izraustos ārā. Gara auguma cilvēki atkal var atsist galvu pret stoiku.
Ne velti USA vecie cilvēki guļ uz augstajiem matračiem, kā arī sabiedriskajos WC, vai invalīdu tualetēs ir sēdriņķa paliktņi, kas poda augstumu paaugstina par 8-15cm.
Pats pamēģini piecelties no 10cm zema ķeblīša, vai 50cm augstas taburetes! Atšķirību jūt, un pamatīgi.
Turklāt, dāmas novērtē augsto sēdpozīciju, kas ļauj redzēt tālāk, kā arī spoguļi ir kā ziloņa ausis, nu un protams MAximas apmales vairs nav bieds noraut bamperi.
dāmām ka tik pabolīties apkārt, sak, varbūt blakus braucošajos auto kādu nesmukumu var ieraudzīt....uz savu šoferi jāskatās, nevis apkārt!
Jā, es jūtu atšķirību - tāpēc arī es braucu ar mašīnu, kurā iekāpjot vai izkāpjot manas ceļu locītavas ir 90 grādu leņķī Ak jā, mans vectētiņš, tuvu 80 gadu vecumam žiķeļa vietā pērkot citu mašīnu, par galveno kritēriju izvēlējās iekāpšanu - pamēģināja meitas mk3 golfu, un drauga mk2 golfu, un nopirka mk2 golfu, jo tajā bija vieglāk iekāpt.