Ford iepazīstinājis ar elektrisko Mustang Mach-E GT. 465 Zs jaudīgā kupeja, kas 100 km/h sasniedz 3,7 sekundēs, Eiropā kļūs pieejama no 2021.gada beigās.
Hamburgā notikusi Ford Mustang Mach-E GT prezentācija. Ford Eiropas nodaļas vadītājs Stjuarts Rovlejs pastāstījis, ka elektriskā Mach-E jaudīgā versija attīsta 465 Zs un 830 Nm. Līdz 100 km/h pilnpiedziņas automašīna ieskrienas 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir ierobežots pie atzīmes 200 km/h.
Ražotājs atklājis, ka noslēgti līgumi ar uzņēmējiem, kas 14 Eiropas valstīs uzstādīs Ford Connected Wallbox iekārtas. Šīs uzlādes ierīces ar 7,4 un 11 kW spēj uzlādēt Mustang Mach-E akumulatoru mazāk nekā sešās stundās no 10 līdz 80 procentiem.
Lādētājs ir izturīgs pret laika apstākļiem, tāpēc ir piemērots arī uzstādīšanai ārpus telpām vai automašīnu stāvvietā. Komplektā ir 7,5 metrus garš uzlādes kabelis. Mustang Mach-E pircēji standarta komplektācijā saņem divus no tiem. Walbox var uzraudzīt un kontrolēt, izmantojot viedtālruņa lietotni. Piemēram, var pārbaudīt pašreizējo uzlādes stāvokli un enerģijas patēriņu.
Ford klientiem Vācijā tiek nodrošināta arī pieeja 400 Ionity ātrās uzlādes stacijām un 2400 uzlādes punktiem. Autoražotājs ir viens no dibinātājiem un partneriem, tāpēc Ford klienti pirmajā gadā saņem bezmaksas piekļuvi un ievērojamu atlaidi par elektrības uzlādi. Mustang Mach-E Ionity un citās HPC stacijās var izmantot uzlādes jaudu līdz 150 kW, ievērojami samazinot laiku, kas vajadzīgs elektroenerģijas atjaunošanai. Saskaņā ar ražotāja informāciju, tikai 10 minūtēs var „uztankot” strāvu, kas pietiks gandrīz 120 kilometriem.
Tie klauni laikam ir izdomajuši ka Mustang ka zimols tirgosies labāk kā Lincoln ...
Kāds sakars ar Lincoln.
Šo mustangu prezentēja jau 2019. Un kā mustangu, nevis Lincoln.
Tagad runā, rāda elektrisku Ford f sēriju.
Lincoln ražo tikai hibrīdus.
Vistiešākais, Lincoln ir Ford premium zīmols, kam tieksim ir savas problēmas, Mustang savukārt ir kulta "zimols" un izskatas ka pamazām to mēģina pasniegt ka atsevišku auto marku, nu tip kā Lexus Toyotai.
Drīzāk kā Polestar no volvo, vai Cupra no Seat.
ja tas ir labaks un precīzāks salidzinajums, paldies !
Bet tas bija visu laiku. Pat 1960 gada mustangs, bija mustangs, nevis Ford.
Un runājot par piemēriem, vēl Dodge bija ram. Tagad RAM ir atsevišķs brends.
Jā protams. Ja uz golfa uzlīmēs ferrari uzlīmi, tad tas nekļūs par ferrari!
Mustangs ir tipisks fords, nekvalitatīvs šķibs plastmasas izstrādājums!
Nu labi, šie vecie bija ok, jaunie ir kaut kādu renault clio līmenī, varbūt...
Jaunajam ar 2,3 T motoru nebija ne vainas, paņēmu taipus dīķim šamo nomā un nobraucu ap 850 jūdzēm, iet labāk par V6, un tērēja kaut kādus 7,5 litrus uz 100. Stipri eiropeisks jau palicis!
Viņi ari ar pēdējo tēmeja un ari trapīja uz eiropeiskāku uzvedibu, gan piekares gan daudzas citas jomās ...