BMW iepazīstina ar iX – X5 izmēru elektrisko krosoveru (+ FOTO) 19

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.novembris 2020 8:40

BMW iepazīstinājis ar elektrisko krosoveru iX, kas pēc izmēriem līdzinās X5 un pieder Sports Activity Vehicle (SAV) segmentam.

Pēc izmēriem iX tiešām līdzinās bavāriešu iksiem: garumā un platumā tas salīdzināms ar X5, pēc augstuma ir identisks X6, bet attālums starp asīm ir tieši trīs metri. iX apveltīts ar izvelkamiem durvju rokturiem, bezrāmju durvīm un bagāžas nodalījuma vāku, kas aizņem visu virsbūves aizmuguri. Jāatzīmē arī visplānākie priekšējie lukturi (LED standartā, lāzertehnoloģijas - par papildmaksu), kas jebkad uzstādīti BMW kādā automašīnā, kā arī divu vertikālu sekciju panelis ar integrētu kameru, radaru un sensoriem, kas aizstāj tradicionālo radiatora režģi.

BMW uzsver, ka panelim ir poliuretāna pārklājums, kas ļauj nelieliem paneļa skrāpējumiem izzust pašiem - 24 stundu laikā istabas temperatūrā un piecu minūšu laikā, ja tam uzpūš karstu gaisu.

Elektriskā krosovera dzinējspēks ir divi elektromotori ar kopējo jaudu 500 Zs. Zināms, ka 100 km/h automašīna sasniedz piecās sekundēs, bet bet akumulators, kura kapacitāte "pārsniedz 100 kilovatstundas", ar vienu uzlādi ļaus nobraukt vairāk nekā 600 kilometrus pēc WLTP cikla.

Lai akumulatoru uzlādētu līdz 100 procentiem no parastā tīkla, nepieciešamas 11 stundas, tomēr ir arī ātrāks uzlādes paņēmiens – 200 kW līdzstrāvas iekārta, kas līdz 80 procentiem uzlādē 40 minūtēs. Ja nav pacietības pat šādam laika nogrieznim, 10 minūtēs var „uztankoties” 120 km distancei.

iX ir pirmais bavāriešu modelis, kas saņem jaunas autonomas braukšanas un parkošanās palīgsistēmas funkcijas. iX atbalsta 5G, bet automašīnā iebūvētais kompjūters ļauj apstrādāt divreiz vairāk datu nekā citi BMW.

Salonā gandrīz visu priekšējo paneli aizņem izliekts ekrāns, kas apvieno 12,3 collu ciparu mērinstrumentus un 14,9 collu multimediju displeju. Centrālā konsole sadalīta divos līmeņos – priekšpusē braukšanas režīmu izvēles panelis, aizmugurē – elkoņbalsts ar glāžu turētājiem, bezvadu lādētāju viedtālrunim, 12 V ligzdu un divām USB-C pieslēgvietām.

Pamataprīkojuma sarakstā būs audio iekārta ar 12 skaļruņiem un 205 vatu pastiprinātāju (Harman/Kardon sistēma ar 18 skaļruņiem par piemaksu), 20 collu riteņi (par 15% vieglākie 21 un 22 collu Air Performance Wheels par piemaksu)

Jau agrāk bija zināms, ka elektriskais krosovers būs dārgāks par X5 – ASV tirgū topmodelis maksās vismaz 100 000 dolāru, kamēr visdārgākāis X5 versijā M50i – 82 000 dolāru.

 

 
Visi komentāri
 
eidis 12.novembris 2020 8:51
6 0 Atbildēt

Pat renderos tas auto izskatās tūļīgs. Tāda grūsna govs....

ro 12.novembris 2020 9:15
3 10 Atbildēt

alfa romeo? kur palikušas klasiskās bmw līnijas?

Antons 12.novembris 2020 9:21
5 5 Atbildēt

Jautājums faniem - jūs esat sajūsmā par BMW dizainu tikai bedža un cenas dēļ? Ja tas būtu kāds Ķīnas/ Korejas ražojums, kuru ir ļ.daudz, jūs arī būtu sajūsmā?

Gm 12.novembris 2020 11:32
6 2 Atbildēt

Tāpat visi domāja par e60, kad tas tika prezentēts.

Tak nosprāgs vecās paaudzes un "jaunie" bmw atcerēsies šādu, man personīgi īsti nepatīk.

No otras puses jauno x5 un x7 purni arī nepatika. Līdz uz ielas pamanīju x7 un ir ok, savukārt kolēģis nopirka jauno x5, un kad tā reste ir melna izskatās pat ļoti labi (manuprāt), patiesībā pat labāk nekā vecajiem ar mazajām restītēm (manuprāt). Savukārt jaunajam m4, pēc foto tas purns galīgi nepatīk, dzīvē gan neesmu redzējis.

msh 12.novembris 2020 19:09
0 2 Atbildēt

BMW faniem ir astoņdesmito un, varbūt, deviņdesmito gadu behas. Par šī gadsimta kastēm īpaši neviens nefano.

Behs 13.novembris 2020 7:43
2 1 Atbildēt

Tas lielākoties ir dēļ tā, ka jaunākas vienkārši nevar atļauties, cena nokrītas un tāpat beigās pērk un slavē..

GB12 12.novembris 2020 10:04
3 3 Atbildēt

BMW atkal sācis grēkot ar gaišajām drošības jostām. Pēc dažiem gadiem tās izskatīsies šausmīgi.

kotu 13.novembris 2020 10:18
2 0 Atbildēt

Kad jostas nosmērēsies, auto jau būs devies pie nākamā īpašnieka, kurš tās aplūkos kā trūkumu, ko var paciest.

Vilnis 12.novembris 2020 10:26
9 0 Atbildēt

BMW dizaineriem laikam aptrūcies domas lidojums.Nēmuši un sačakarējuš priekšu.Nu jau sāk vilkt uz korejiešiem.

ZZZZ 12.novembris 2020 10:39
5 2 Atbildēt

Es nebūšu pārsteigts, ja drīz mainīsies galvenais dizainers. Tehnoloģijas ok, pārējais buksē. Pat MB jau ticis vaļā no pensionāru statusmašiņas.

ZZ-Top 12.novembris 2020 11:00
1 1 Atbildēt

dizaineris: Domagoj Dukec, dizaina virziens - "empātiskais"

Kims 12.novembris 2020 11:13
6 0 Atbildēt

Mercedes ir mercedes, ne no kā viņš nav ticis vaļā. Kāds bija tāds ir. Ar saviem plusiem un mīnusiem attiecīgajās jomās, bet ne "labāks" par bmw, nu atsevišķos modeļos. Piemeram m4 vs c63 amg.

Janeks90 12.novembris 2020 13:27
5 0 Atbildēt

Pieradīsim un būs ok

Krotow 12.novembris 2020 13:39
1 3 Atbildēt

Reste nu ir galīgi prasta un atgādina bebra zobus. Acīmredzot nodevas vidējai ķīniešu izpratnei par auto izskatu lai ielauztos Ķīnas tirgū.

eidis 12.novembris 2020 14:58
0 0 Atbildēt

Cik garāmejot redzēju to prezentāciju pie Spices, tad liekas, ka ņemšanās ap to resti ir stingri pārspīlēta. Dabā viss ir daudz vienkāršāk un skumīgāk. Principā dabā tā reste nav uzkrītoša un izskatās pēc prasta ķīniešu ātrā produkta. Dabā šķiet, ka dizaineri vnk nogriezuši stūrus un piemontējuši kautko, jo tā lētāk. Tāda redzama un uzkrītoša ir tikai PR bildēs.

bebrs? 13.novembris 2020 10:19
0 1 Atbildēt

Žurkas zobus! Ne velti pēc ķīniešu kalendāra šis ir Žurkas gads.

Labvēlis 12.novembris 2020 15:18
2 4 Atbildēt

Citreon DS7 neglītais brālēns.

Tehniski auto noteikti ļoti kompetents, kā jau lielākā daļa BMW, bet nu drit vai kociņ - briesmīga paskata ķēms.

Bez tās bļembas ļoti reti kurš ko tādu spētu izturēt un maksāt līzingu.

Skābene 12.novembris 2020 19:48
3 1 Atbildēt

Hmm tu esi bots, vai vienkārši pajoliņš, kurš visos forumos vienkārši pārkopē savus tekstus?

Latvietis 13.novembris 2020 8:30
0 2 Atbildēt

W. T. F tas ir Sang Yong?! Kur ir BMW?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti