UAZ -452 gandrīz nemainīgā izskatā tiek ražots kopš 1963.gada. Uļjanovskas rūpnīca beidzot būtu gatava radikālākām pārmaiņām, taču tās vēl tikai uz papīra.
UAZ atklājis vēl vienu modeļa UAZ-452 Buhanka nākotnes ieceri, šoreiz publicējot furgoniņa pasažieru versiju. Diemžēl, tāpat kā agrāk piedāvātie kravas furgona attēli, arī jaunākais piedāvājums ir tikai dizainera Andreja Davidova fantāzijas auglis.
Tajā pašā laikā UAZ šo projektu vērtē visai augstu un jau otro reizi vēršas pie markas entuziastiem lūdzot novērtēt jaunās Buhanka izskatu.
Davidova radītajam konceptam ir šauri LED lukturi, jumta bagāžnieks, lieli sānu spoguļi, plata riteņu bāze, metāla aizsarguzlikas uz priekšējā bufera un rupja protektora riepas.
Vējstikla apakšā redzams uzraksts Buhanka, bet uz riteņiem – CCCP 100, kas esot dizainera veltījums vairs neeksistējošās PSRS simtgadei.
Komentētāju viedokļi par neesošo Buhanka nebija viennozīmīgi - vieni slavēja jauno furgona dizainu, bet citi norādīja uz konstrukcijas kļūdām: bīdāmām durvīm, ko traucētu riteņu arkas, zemajiem kabīnes griestiem un uz augšu atveramām bagāžas nodalījuma durvīm, kas varētu izrādīties pārāk smagas.
Principā būtu baigi labs aparāts bezceļiem, un sānu druvju atvēršnas furunitūru var uztaisīt kādu vajag - pat tādu kas atvērsies "trijstūrī" prom no riteņiem. Vienīgi šāda izmēra ratiem tomēr būtu labi lielākas riteņu arkas, lai drošāk škērsām grāvjiem utml. šķēršļiem brauktu.
Tik tas ka tas CCCP mantojuma kantoris nekad neko jēdzīgu un puslīdz izturīgu nav uzražojis ... tikai lētums ir bijis tā visa priekšrocība ...