Visi komentāri - Volkswagen prezentē jauno Multivan (T7) (+ FOTO)

Volkswagen prezentē jauno Multivan (T7) (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 11.jūnijs 2021 14:48

Volkswagen iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Multivan T7, kas nomaina no 2015.gada ražoto T6. Turpmāk šis modelis būs pieejams arī ar hibrīdiekārtu.

Jaunais Multivan ieguvis visiem jaunajiem Volkswagen līdzīgus sejas vaibstus ar šauriem diožu lukturiem, kas šajā gadījumā tiek savstarpēji savienoti ar šauru LED elementu jostu.

Salonā galvenās pārmaiņas ir jaunais ciparu 10,25 collu mērinstrumentu panelis, informācijas un izklaides skārienekrāns un projekcijas displejs, kas izmantots Volkswagen komerctransportam izmantots pirmo reizi.

Kopējo aizmugures solu tagad aizstājuši trīs atsevišķi sēdekļi, bet otrajā rindā ir divi atsevišķi krēsli, kurus var pagriezt par 180 grādiem, lai pasažieri varētu sēdēt viens otram pretī. Aizmugurē sēdošajiem pieejams daudzfunkcionāls galdiņš, kuru var pārbīdīt virzienā uz priekšu un atpakaļ. Multivan pircējiem pieejami dažādi jaunākie risinājumi, piemēram, We Connect Plus, kas trīs gadus ir bez maksas un nodrošina tādus pakalpojumus kā navigācija, tiešsaistes satiksmes informācija, palīdzība avārijas gadījumā u.c.

Papildaprīkojumā ietilpst divu sekciju panorāmas jumts, elektriski darbināma jumta lūka, Harmon Kardon 840W skaņu sistēma ar 14 skaļruņiem.

Automašīnas pamatā ir jauna tehniskā platforma, tas piedāvā līdz pat 4053 litru (pagarinātā versija) bagāžas nodalījumu un ir apgādāts pārdesmit (34) dažādām drošību, komfortu un palīdzību sniedzošām elektroniskajām sistēmām, ieskaitot automātiskās bremzes un joslu uzturēšanas funkciju.

Dīzeļu motoru piedāvājumā sākumā nebūs – tie kļūs pieejami tikai no 2022.gada, toties pirmoreiz tiek piedāvāta eHybrid hibrīdiekārta ar 1,4 litru četrcilindru benzīna motora un elektromotora savienību. Šāds spēka agregāts attīsta 218 Zs kopējo jaudu un darbojas kombinācijā ar 6DSG kārbu.

Vēl dzinēju izvēlē būs 1,5 un 2,0 litru benzīna motori ar 136 un 205 Zs, kā arī vēlāk solītais divlitru dīzelis, kas attīsta 150 Zs. Visi iekšdedzes motori strādās pārī ar 7DSG.

Septītās paaudzes Volkswagen Multivan minivena pārdošanas sākuma laiks un cenas tiks paziņotas vēlāk.

 
Visi komentāri
 
WALA 11.jūnijs 2021 15:04
0 0 Atbildēt

Nav pārāk slikti, taču tie piekšas statnē veidotie logu trīssturi gan mani nepārliecina, jo man FR-V ir tādi gan stipri mažaki sūdiņi, pakuriem vispaŗ neko redzēt īsti nevar, bet statne uz to fona ir kļuvusi izteikti resna - tā ka pie tā ir jāpiedomā izgriežoties, vai dodoot ceļu kādam.

Piem. šajā dodiet ceļu vietā ir gadījies ka auto kas atrodas vēl pretimbraucošās plūsmas "taisnē" - vispār aiz statnes noslēpjas, un tajā reizē mans un viņa ātrums bija tāds, ka es to auto ieraudzīju tikai tad kad jau gandŗiz bijām satikušies - laimē ka es nemēģināju "pārskriet" šo vietu bet biju ļoti lēns - attiecīgi paspēju nobremzēt ar kādi 2 metri rezervi:

goo.gl/maps/HoSReD4jbLNXP4Kd8

GTD2 11.jūnijs 2021 16:19
0 0 Atbildēt

nezinu pec bildes izmeriem kaut kaa atgādina sharanu

anoagask 11.jūnijs 2021 17:34
2 0 Atbildēt

šarāns nē, bet konkurents PSA/Toyota maxivenam gan - iauto pašu galveno aizmirsa - T7 ir būvēts uz MQB vieglā auto platformas, pirmais pa īstam jaunais vw buss 19 gadu laikā!

multivan vairs nav uzpimpots komerctransports, bet par T7 komerciālu izmantošanu māc šaubas - diez vai vieglo auto tehnoloģijas būs pietiekami lētas un uzticamas

msh 13.jūnijs 2021 11:19
0 0 Atbildēt

Tu piemirsi vienu sīkumu - MQB un LQB nav platformas šo terminu klasiskajā nozīmē - tie ir noteiktu komponentu kopums ko var staipīt izmēros, tādējādi atļaujot jebkuru šīs "platformas" mašīnu ražot uz konveijera kas tam ir paredzēts. Tas ka T7 nu būs uz MQB nenozīmē ka nu transportieris būs uz golfa platformas ar visu no tā izrietošo - kopīgā tām divām mašīnām tāpat būs diezgan maz.

Motorolers 12.jūnijs 2021 13:59
1 0 Atbildēt

Nu kādēļ nevar ielikt viņam normālu motoru! Amarokā tak iestūma kaut kā 3L iekšā, šamējā ne pa ko...

msh 12.jūnijs 2021 19:58
0 0 Atbildēt

Aizej pie jebkura VW busa, sākot ar T4, attaisi motortelpu un iztēlojies ka tev tur jāieliek V6 turbodīzelis - un tad tu būsi sapratis kādēļ nevar ielikt - ielikt nevar tāpēc, ka priekš V veida motora nav vietas; motors stāv šķērsām un motortelpa jau ir saspiesta priekš rindinieka - un no pieciem cilindriem fofāgens atteicās pirms mazpadsmit gadiem, ar domu ka to pašu jaudu var izspiest no 2.0.

Kamēr amaroks ir liela kaste ar garenvirzienā novietotu motoru kur, ja ekofašisti atļautu, varētu bez īpašām problēmām arī V8 iebāzt - tie paši ekofašisti noteikti arī bija iemesls kāpēc tas amaroks tika izlaists tikai ar četru cilindru motoriem un V6 kuļmašīnu pielika tikai vēlāk.

Hybrid 12.jūnijs 2021 16:10
0 0 Atbildēt

1.4.

Nuff said.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti