Volkswagen prezentē jauno Multivan (T7) (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 11.jūnijs 2021 14:48

Volkswagen iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Multivan T7, kas nomaina no 2015.gada ražoto T6. Turpmāk šis modelis būs pieejams arī ar hibrīdiekārtu.

Jaunais Multivan ieguvis visiem jaunajiem Volkswagen līdzīgus sejas vaibstus ar šauriem diožu lukturiem, kas šajā gadījumā tiek savstarpēji savienoti ar šauru LED elementu jostu.

Salonā galvenās pārmaiņas ir jaunais ciparu 10,25 collu mērinstrumentu panelis, informācijas un izklaides skārienekrāns un projekcijas displejs, kas izmantots Volkswagen komerctransportam izmantots pirmo reizi.

Kopējo aizmugures solu tagad aizstājuši trīs atsevišķi sēdekļi, bet otrajā rindā ir divi atsevišķi krēsli, kurus var pagriezt par 180 grādiem, lai pasažieri varētu sēdēt viens otram pretī. Aizmugurē sēdošajiem pieejams daudzfunkcionāls galdiņš, kuru var pārbīdīt virzienā uz priekšu un atpakaļ. Multivan pircējiem pieejami dažādi jaunākie risinājumi, piemēram, We Connect Plus, kas trīs gadus ir bez maksas un nodrošina tādus pakalpojumus kā navigācija, tiešsaistes satiksmes informācija, palīdzība avārijas gadījumā u.c.

Papildaprīkojumā ietilpst divu sekciju panorāmas jumts, elektriski darbināma jumta lūka, Harmon Kardon 840W skaņu sistēma ar 14 skaļruņiem.

Automašīnas pamatā ir jauna tehniskā platforma, tas piedāvā līdz pat 4053 litru (pagarinātā versija) bagāžas nodalījumu un ir apgādāts pārdesmit (34) dažādām drošību, komfortu un palīdzību sniedzošām elektroniskajām sistēmām, ieskaitot automātiskās bremzes un joslu uzturēšanas funkciju.

Dīzeļu motoru piedāvājumā sākumā nebūs – tie kļūs pieejami tikai no 2022.gada, toties pirmoreiz tiek piedāvāta eHybrid hibrīdiekārta ar 1,4 litru četrcilindru benzīna motora un elektromotora savienību. Šāds spēka agregāts attīsta 218 Zs kopējo jaudu un darbojas kombinācijā ar 6DSG kārbu.

Vēl dzinēju izvēlē būs 1,5 un 2,0 litru benzīna motori ar 136 un 205 Zs, kā arī vēlāk solītais divlitru dīzelis, kas attīsta 150 Zs. Visi iekšdedzes motori strādās pārī ar 7DSG.

Septītās paaudzes Volkswagen Multivan minivena pārdošanas sākuma laiks un cenas tiks paziņotas vēlāk.

 
Visi komentāri
 
WALA 11.jūnijs 2021 15:04
0 0 Atbildēt

Nav pārāk slikti, taču tie piekšas statnē veidotie logu trīssturi gan mani nepārliecina, jo man FR-V ir tādi gan stipri mažaki sūdiņi, pakuriem vispaŗ neko redzēt īsti nevar, bet statne uz to fona ir kļuvusi izteikti resna - tā ka pie tā ir jāpiedomā izgriežoties, vai dodoot ceļu kādam.

Piem. šajā dodiet ceļu vietā ir gadījies ka auto kas atrodas vēl pretimbraucošās plūsmas "taisnē" - vispār aiz statnes noslēpjas, un tajā reizē mans un viņa ātrums bija tāds, ka es to auto ieraudzīju tikai tad kad jau gandŗiz bijām satikušies - laimē ka es nemēģināju "pārskriet" šo vietu bet biju ļoti lēns - attiecīgi paspēju nobremzēt ar kādi 2 metri rezervi:

goo.gl/maps/HoSReD4jbLNXP4Kd8

GTD2 11.jūnijs 2021 16:19
0 0 Atbildēt

nezinu pec bildes izmeriem kaut kaa atgādina sharanu

anoagask 11.jūnijs 2021 17:34
2 0 Atbildēt

šarāns nē, bet konkurents PSA/Toyota maxivenam gan - iauto pašu galveno aizmirsa - T7 ir būvēts uz MQB vieglā auto platformas, pirmais pa īstam jaunais vw buss 19 gadu laikā!

multivan vairs nav uzpimpots komerctransports, bet par T7 komerciālu izmantošanu māc šaubas - diez vai vieglo auto tehnoloģijas būs pietiekami lētas un uzticamas

msh 13.jūnijs 2021 11:19
0 0 Atbildēt

Tu piemirsi vienu sīkumu - MQB un LQB nav platformas šo terminu klasiskajā nozīmē - tie ir noteiktu komponentu kopums ko var staipīt izmēros, tādējādi atļaujot jebkuru šīs "platformas" mašīnu ražot uz konveijera kas tam ir paredzēts. Tas ka T7 nu būs uz MQB nenozīmē ka nu transportieris būs uz golfa platformas ar visu no tā izrietošo - kopīgā tām divām mašīnām tāpat būs diezgan maz.

Motorolers 12.jūnijs 2021 13:59
1 0 Atbildēt

Nu kādēļ nevar ielikt viņam normālu motoru! Amarokā tak iestūma kaut kā 3L iekšā, šamējā ne pa ko...

msh 12.jūnijs 2021 19:58
0 0 Atbildēt

Aizej pie jebkura VW busa, sākot ar T4, attaisi motortelpu un iztēlojies ka tev tur jāieliek V6 turbodīzelis - un tad tu būsi sapratis kādēļ nevar ielikt - ielikt nevar tāpēc, ka priekš V veida motora nav vietas; motors stāv šķērsām un motortelpa jau ir saspiesta priekš rindinieka - un no pieciem cilindriem fofāgens atteicās pirms mazpadsmit gadiem, ar domu ka to pašu jaudu var izspiest no 2.0.

Kamēr amaroks ir liela kaste ar garenvirzienā novietotu motoru kur, ja ekofašisti atļautu, varētu bez īpašām problēmām arī V8 iebāzt - tie paši ekofašisti noteikti arī bija iemesls kāpēc tas amaroks tika izlaists tikai ar četru cilindru motoriem un V6 kuļmašīnu pielika tikai vēlāk.

Hybrid 12.jūnijs 2021 16:10
0 0 Atbildēt

1.4.

Nuff said.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 84 100 eiro: Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti