Visi komentāri - Divus gadus ātrāk nekā plānots – Volkswagen elektriskais mazauto no 2025.gada (+ FOTO)

Divus gadus ātrāk nekā plānots – Volkswagen elektriskais mazauto no 2025.gada (+ FOTO) 15

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.oktobris 2021 10:44

Volkswagen nolēmis nekavēties un papildināt elektrisko ID saimi ar jaunu mazauto jau 2025.gadā. Bāzes versijā tas varētu maksāt 20-25 tūkstošus eiro.

Volkswagen iezīmējis nākotni attiecībā uz ID modeļu saimes pieaugumu – divus gadus ātrāk nekā plānots, to varētu papildināt mazauto, kas veidots uz koncepta ID Life bāzes. Tas ir krosovers ar sekojošiem gabarītiem: garums 4,09 m, platums 1,85 m, augstums 1,59 m. Bagāžnieks piedāvā telpu līdz 1285 litriem, ja nolaistas sēdekļu atzveltnes. 108 litru glabātuve atrodas zem bagāžas nodalījuma grīdas, mazākas novietnes arī citur salonā, ieskaitot durvju kabatas, kur izveidotas bezvadu viedtālruņa uzlādes nišas. 

Veidojot konceptu, konstruktori uzsvaru likuši uz ciparu tehnoloģijām, tādēļ visi atpakaļskata spoguļi aizstāti ar kamerām un displejiem, bet skārienjutīgi indikatori tiek izmantoti pat virzienrādītāju, vējstikla tīrītāju un signāltaures darbināšanai.  

Kamera un sejas atpazīšanas programmatūra nosaka, kas atrodas pie stūres un iekārto mainīgo atpūtas zonu salonā atbilstoši lietotājam, piemēram, bateriju uzlādes laikā tā pārtop par “kino” vai “spēļu” atpūtas telpu. Lai to panāktu, vējstikla priekšā tiek izbīdīts apjomīgs „kinoekrāns”, bet sēdekļi noregulējas atpūtas stāvoklī. Pats par sevi saprotams, ka arī navigācijas, komunikācijas un izklaides funkcijas var viegli vadīt ar interneta un viedtālruņa palīdzību.  

Automašīnas jumts un priekšējais pārsegs veidots no īpaši viegliem materiāliem, turklāt jumts ir noņemams, lai braucēji varētu izjust saules un vēja pieskārienu.

ID Life dzinējspēks ir 172 kW (234 Zs) elektromotors, kas konstruēts speciāli Volkswagen koncerna mazauto. Tas var nodrošināt paātrinājumu līdz simtam 6,9 sekundēs, bet 57 kWh baterija – sniedzamību līdz 400 km pēc WLTP cikla.

Līdz 2030. gadam Volkswagen vēlas palielināt pilnībā elektrisko modeļu īpatsvaru kopējā transportlīdzekļu pārdošanas apjomā Eiropā līdz vismaz 70 procentiem, bet Ziemeļamerikā un Ķīnā -līdz vismaz 50 procentiem.

 
Visi komentāri
 
GTD2 1.oktobris 2021 11:44
4 2 Atbildēt

cenu uz pusi zemāku un tad varbūt kādam šāds varētu ieintresēt

Hmm 1.oktobris 2021 11:47
0 0 Atbildēt

20-25 tk tas daudz?

Laaciz 1.oktobris 2021 12:01
4 0 Atbildēt

"...tādēļ visi atpakaļskata spoguļi aizstāti ar kamerām un displejiem, bet skārienjutīgi indikatori tiek izmantoti pat virzienrādītāju, vējstikla tīrītāju un signāltaures darbināšanai."

Nu vot priekš kam? Kas vainas ērtai pogai vai slēdzim? Nav pietiekami futūristiski?

Labāk tomēr būtu koncentrēties uz cenas pieejamību, nobraucamo distanci, uzlādes tīkliem un uzlādes ātrumiem. Pēdējie 2 jo īpaši attiecas uz dzīvokļu īpašniekiem, kuriem nav opcija lādēt mājās.

Bear 1.oktobris 2021 12:05
0 0 Atbildēt

tas ir auto, kas orientēts uz gados jaunu pircēju loku, analogas pogas un slēdžus viņiem nevajag

msh 1.oktobris 2021 12:18
3 1 Atbildēt

Tu sajauci vārdus - nevis "nevajag", bet "negrib". Vajadzēt vajag un nobriestot arī gribēs.

GTD2 1.oktobris 2021 12:57
5 0 Atbildēt

domāju tapēc ka tā ir lētāk, tapēc jautāju, ja auto viens liels dators uz riteņiem tad kapēc tas tik dārgs, mehāniskas ierīces tomēr uzražot ir dārgāk, nekā lētās ķīniešu planšetes

msh 1.oktobris 2021 17:28
2 0 Atbildēt

Par to kāpēc tas tā notiek jau nav divu domu vai diskusijas - tā tas ir kā tu saki. Problēma ir tā ka lētums tiek iesmērēts kā moderns prēmiums un netiek par papildus maksu piedāvāts normālais risinājums. Teiksim, normāls spidometrs ar bultām 500e, viduskonoslē rindiņa ar pogām 200e utt.

Laaciz 1.oktobris 2021 13:16
3 0 Atbildēt

Par vecu sevi nenosauktu un baigi gados jauns ar vairs neesmu, bet uzskatu, ka analogi slēdži/pogas un ekrāna kombo ir visērtākais risinājums. Piemēram, Mazda 3 ir viena no sakarīgākajam sistēmām. Pogas plus ekrāns, kas pat nav skārienekrāns, bet viss ir vienkārši, bez liekiem izskaistinājumiem un skaisti integrējas panelī - regulējas ar ripuli pie ātrumkloķa., nevis kā tas lētais risinājums - iespraust lielu ekrānu panelī un sabāzt tur visu kontroli.

msh 1.oktobris 2021 12:19
0 0 Atbildēt

234 zirguspēku elektromotors un paātrinājums līdz simtam tikai 6,9 sekundēs? Cik tad tā kaste sver?

aizejošais 1.oktobris 2021 13:06
0 0 Atbildēt

atkal jau 'eksperti'...

ID1 jau nebūs tas pats, kas tas koncepts, kura bildes te ielikuši. VW tā satraucies, jo nojauš, ka Tesla drīz grūdīs tirgū savu mazo modeli.

Kurrats 1.oktobris 2021 13:46
0 1 Atbildēt

Kaut maziņš, bet krosovers? Mans suns jau ir apguvis dirst krosovera formas sūdus - tik iegaumējis, ka tas tagad ir moderni!

GTD2 1.oktobris 2021 14:27
0 0 Atbildēt

šis vismaz rakstā nav pozicionēts ,kā krossovers, laikam tomēr sakautrējušies vismaz šo parasto mikro auto saukt par krossovereu jo viņš tāds nav ,kā daudzi citi ,

CUV 1.oktobris 2021 14:57
0 0 Atbildēt

VW šo pasniedz kā CUV - skaidrojumu meklē pats

Jo 2.oktobris 2021 4:28
0 0 Atbildēt

Jau atkal vw pūš pīlītes!

Paskaties käds sīciņš ir tas sasolītais lielais ekrāns.

Attiecīgi motorjauda un aķa ietilpība jādala ar četri, lai iegūtu reālāku ieskatu.

reku 4.oktobris 2021 12:53
0 0 Atbildēt

Mani neapmierina tà kroplā stūre. Tur kur parasti atrodas labà roka ir tukšums un griežot lielu leņķi būs ļoti nepatīkami. Stūrei jàbūt apaļai .Auto nav lidmašīna vai velosipēds.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti