Volkswagen uzsāk jaunā Multivan iepriekšpārdošanu (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 12.oktobris 2021 11:42

Volkswagen Komerctransports šodien Latvijā uzsācis iepriekšpārdošanu jaunajam Multivan, kas pirmo reizi veidots uz modulārās platformas MQB.

Piedziņas sistēmas piedāvājumā iekļauts arī plug-in hibrīds, tādējādi Multivan var nobraukt līdz pat 50 km, izmantojot tikai elektrību. Turklāt automobiļa salonā pieejamas jaunākās paaudzes vadības, informācijas un izklaides sistēmas, bet jaunais interjera koncepts padara Multivan vēl daudzpusīgāku. Jaunā Multivan piegādes klientiem Latvijā sāksies 2022. gada februārī. Automobiļa sākuma cena Latvijā ir 42 560 eiro, kas jau standarta aprīkojumā iekļauj automātisko  DSG pārnesumu kārbu, LED lukturus, kā arī citas inovatīvas sistēmas.

Ar iepriekšpārdošanas uzsākšanu Volkswagen Komerctransports aizsāk jaunu laikmetu zīmolam un mobilitātei. Nākotnē Bulli modeļu klāstu veidos trīs pīlāri: Multivan un Transporter 6.1 modeļu līnijas, kā arī ID.BUZZ, kas tiks viedots uz Volkswagen MEB elektrisko automašīnu platformas un tirgū tiks izlaists 2022. gadā. Transporter 6.1 joprojām ir speciālists komerciālās izmantošanas jomā un kā pamats šai mikroautobusu ikonai.

Multivan, kas galvenokārt veidots ģimenēm un aktīviem cilvēkiem, neskaitāmajos mobilitātes scenārijos iederas ar savu pilnībā jauno sēdvietu un kravas telpas sistēmu. Pateicoties tā atpūtas telpai līdzīgajam interjeram, šis mikroautobuss ir arī piemērots kā augtas klases pārvadājumu transportlīdzeklis. Šīs iespējas vēl vairāk paplašina tas, ka paralēli bāzes modelim tirgū debitē pagarinātā versija ar vēl lielāku bagāžas nodalījumu, kurā ietilpst līdz pat 4 053 litriem bagāžas.

Multivan aizmugurē ir viegli pielāgojami un izņemami atsevišķi sēdekļi, tāpēc, piemēram, velosipēdus tagad iespējams pārvadāt salonā. Maksimālais interjera griestu augstums arī saglabājas nemainīgs. Savukārt panorāmas jumts jaunajā Multivan rada izteiktāku plašuma sajūtu, gan arī lielāku faktisko salona augstumu – līdz pat 1903 mm.

Jaunais Multivan aizvien vairāk turpina atbilst digitālajiem standartiem – tā instrumentu panelis ir pilnībā digitalizēts. Automašīna standarta komplektācijā ir aprīkota ar Digital Cockpit (digitālo mērinstrumentu paneli) un Ready 2 Discover informācijas un izklaides sistēmu. Ar tiešsaistes vadības iekārtu šī sistēma jau standarta komplektācijā nodrošina plašāku tiešsaistes pakalpojumu klāstu un funkcijas. Piemēram, izmantojot lietotni We Connect, iespējams aktivizēt un kontrolēt tādas funkcijas kā tehniskās palīdzības izsaukšanu, durvis un gaismas, kā arī brauciena datus. Digital Cockpit aprīkots ar 10 collu displeju.

Kā jaunums šajā modeļu līnijā ienāk plug-in hibrīda dzinējs. Elektriskais dzinējs un benzīna turbodzinējs (TSI) ar kopējo jaudu 160 kW / 218 ZS spēj nodrošināt gan bezizmešu pārvietošanos ar elektrodzinēju, gan garos pārbraucienus ar zemu kopējo degvielas patēriņu. Vienlaikus priekšpiedziņas Multivan ir arī pieejams ar benzīna turbodzinēju, kas attīsta 150 kW / 204 ZS jaudu. Savukārt 2022. gadā būs pieejams arī turbodīzelis (TDI) ar 110 kW / 150 ZS jaudu.

Standarta aprīkojumā automobiļi pieejami ar automātisko divsajūgu pārnesumkārbu (DSG) un  Keyless aizdedzi, kas nozīmē, ka automašīnu var iedarbināt, neizmantojot atslēgu. Tāpat jaunais Multivan ir pieejams ar elektronisko stāvbremzi.

Kā jau minēts, ievērojami ir palielināts vadītāja palīgsistēmu skaits. Standarta komplektācijā vienmēr pieejama Car2X (lokālā brīdinājuma sistēma), sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist kopā ar City Emergency Braking, Swerve Support ar jauno Turn-off Assist, dinamiskā ceļa zīmju noteikšana, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist un adaptīvā kruīza kontroles sistēma ACC. Jaunās inovatīvās vadītāja palīgsistēmas arī iekļauj Travel Assist, kas nodrošina daļēji automatizētu braukšanu līdz 210 km/h.

Tāpat jaunums Multivan ir IQ.LIGHT – LED Matrix priekšējie lukturi ar interaktīvu gaismas kontroli, kas papildu komplektācijā pieejami kā alternatīva standarta LED priekšējiem lukturiem. Pateicoties augsto tehnoloģiju pielietojumam, visu laiku progresīvākais Multivan ir gatavs mūsdienām.

 
Visi komentāri
 
WALA 12.oktobris 2021 12:11
3 0 Atbildēt

Nu kļuvis par diezgan prastu mazliet elitārāku "kabluku", nez kas visiem ražotājiem uznācis, "mazo" busu nišā vairs praktiski nekas nav palicis, Hiace nav, Multivans nav, laikam vēl kaut kādi Hyundai tur palikuši un franči ...

Vans 12.oktobris 2021 12:41
1 0 Atbildēt

Ar frančiem tur ir auzas, ari ar fordu. Salons, kā miskaste viņiem visiem, labākajā gadījumā automāts ir, vienīgais kuru vel ir vērts iegādāties ir v- klase, kura savukārt maksā "labi".

M 12.oktobris 2021 14:34
0 0 Atbildēt

Frančiem ir Renault Espace un Peugeot 5008, kas ir ļoti labi varianti. Saloni glīti un komfortabli, VW izskatās pēc miskastes, ja salīdzina.

GTD2 12.oktobris 2021 14:48
0 0 Atbildēt

Renault Espace un Peugeot 5008 nav kadreizeja multivan izmēra auto, bet tas tiesa šis ir sharans ,kas nosaukts par multivanu, varbūtās ar laiku parādīsies jaunas paudzes caravella ,kas aizstas kadreizejo multivan nishu

Vans 12.oktobris 2021 18:00
0 0 Atbildēt

Es par busu runāju nevis kaut kādām hibrīdMinivenKastēm!

Un ne Renim, ne Pežulim nav tur nekā no kvalitātes, briesmiga lēta un pretīga plastmasa, pat fordam ir labāk, bet jebkurā gadījumā no busiem 8-9(vietīgajiem) izvēles isti nav, tikai dārgā V- klase, bet ar to braucot vismaz nav jājūtās, kā kurjeram.

Toties 12.oktobris 2021 13:52
0 0 Atbildēt

jaunākās paaudzes vadības, informācijas un izklaides sistēmas!

WALA 12.oktobris 2021 13:55
0 0 Atbildēt

Jā ir gan, tiesa tieši vienu sēdekļu rindu par daudz uz priekšu nolikta !

Ezr 14.oktobris 2021 20:39
0 0 Atbildēt

Franči RULZ. Vācieši sūdi

HE 12.oktobris 2021 12:41
7 3 Atbildēt

Tas nekādi nevar būt uzskatāms par multivanu, drīzāk sharan modeļa aizvietotājs.

Meeris 12.oktobris 2021 20:06
2 0 Atbildēt

Es labāk pieteikšos uz RAFiņa iepriekšpārdošanu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti