Visi komentāri - Elektrisko Mercedes EQC jau atkal gaida servisā

Elektrisko Mercedes EQC jau atkal gaida servisā 13

 

Foto: Daimler

iAuto | 9.novembris 2021 5:13

Mercedes-Benz pasludinājis atsaukumu vairāk nekā 19 000 EQC krosoveriem, kuriem nāksies novērst problēmas ar stūres mehānismu.

Vācu uzņēmums atsauks 19 253 automašīnu visā pasaulē, 3073 no tiem atrodas Vācijā. Saskaņā ar publicēto informāciju elektriskajam krosoveram nāksies atrast iemeslu, kādā veidā dažos gadījumos stūres pastiprinātāja vadības blokā iekļūst ūdens un jāveic nepieciešamie remontdarbi, lai to novērstu.

Pagaidām nav zināms, vai kāds no aptuveni 66 000 eiro vērtā krosovera īpašniekiem ar šādu problēmu saskāries, taču drošības nolūkos atsaukums izziņots un visas automašīnas tiks rūpīgi pārbaudītas.

Šī nav pirmā reize, kad Mercedes EQC tiek aicināts uz servisu – tas jau bija jādara pērnā gada novembrī , kad vajadzēja novērst vadu instalācijas bojājumus – šī defekta dēļ varēja ne tikai iziet no ierindas stūres pastiprinātājs, bet sliktākajā gadījumā pat izraisīties ugunsgrēks.

 

 
Visi komentāri
 
aizejošais 9.novembris 2021 8:23
1 0 Atbildēt

tas jau nu gan nav tieši tāpēc, ka automobilim ir elektriskā piedziņa, vai ne?

Lietotājs 9.novembris 2021 8:52
0 1 Atbildēt

Tieši tādēl virsraksts, lai atkal kurinātu naida runas. Tūlīt modīsies īsti vīri ar eļļainām rokām un celsies cīņā pret elektromēsliem

WALA 9.novembris 2021 10:53
2 2 Atbildēt

Patiesībā sakars ar "eko" transportu ir vistiešākais. Ražotāji dzenoties pēc naudas mēģina tirgot arvien lielākus auto, bet tajā pašā laikā "ekoģija spiež" padarīt tos maksimāli efektīvus, attiecīgi hidrauliskās sistēmas tiek aizstātas ar elektroniskām utt. daudz visādu mēslu kas teiksim iekšdedzes dzinēju izmešus izliekas kontrolējam utt. Elektriskiem auto savukārt ir vēl kaudze visādu elektrisku komponenšu ar motoriem, kuri darbina visu to ko iekšdedzes dzinējs prasti piedzen ar siksnu vai ķēdi, līdz ar to kontrolieru vairāk, visādas greizas komunikācijas iespēju 'drive by wire' sistēmā par kārtu vairāk. Un tas viss ... tikai lai cilvēki brauktu vairāk, ražot varētu vairāk utt. kopsummā maz ticams ka ekoloģijai tiks kas labs izdarīts...

Papildus vēl visas drošības sistēmas utt.

Lietotājs 9.novembris 2021 11:43
0 1 Atbildēt

Runājot par hidrauliku. Tieši tā man ir sagādājusi visvairāk eļļainās rokas mazajā dārza tehnikā. Arī tad, kad ražotājs ir pasludinājis, ka tam ir konkrētā modeļa elektriskā versija, tam ir tikai aizstāts ICE motors ar elektrisko, bet hidraulika ir tā pati. Tā laikam ir lētāk.

WALA 9.novembris 2021 12:10
0 0 Atbildēt

Ieekonomēja uz izstrādes izmaksām un tikai, taču ir vietas kur elektrisks dārza tehnikā smagi sūkā, tāpēc atkarīgs par ko tieši ir runa.

Lietotājs 9.novembris 2021 13:12
0 1 Atbildēt

Piekrītu, pagaidām zāles pļāvēji, uz kuriem pats vari vizitāties, elektriskajā izpildījumā ir švaki. Toties trimmeri un zāģi ir jau lietojami pavisam labi, it sevišķi ja nav vēlams taisīt lielu troksni.

ceelonji un sekas 9.novembris 2021 9:29
0 0 Atbildēt

Izsludinaats silikona deficiits, kaadeelj razjotaajs nevareeja izmantot to un izoleet problemaatiskaas vietas elektroniskajaa stuures mehaanismaa! Liidz ar to pasludinaataa atsaukshanas kampanja iekaveesies uz nenoteiktu laiku!!!

Bezdētājs 9.novembris 2021 10:59
0 1 Atbildēt

Rekur saskrēja visadi lācīši EV heiteri - senilie jebanātlohi v

Paldies Cibiņam par informāciju!

WALA 9.novembris 2021 12:22
3 1 Atbildēt

He,he ja tu tici ka EV ir pārāks produkts - droši, turpini vien balsot ar savu maciņu.

Manā skatījumā motorollera aizvietotājs ar jumtu virs galvas nav pelnījis no manas kabatas vairāk kā 30 K eur. EV nav absolūti nekā tāda, kas būtu tās lielās naudas vērts.

eidis 9.novembris 2021 12:42
0 0 Atbildēt

Droši vien tur tas arī nonāks. Pagaidām EV tāds modīgu hipsteru piederības loriņš vien ir. Izņemot tos PVNšķiku Poršus protams. Tur cilvjiem ātra nauda,ātri nā, ātri iet, nekādus akciju portfeļus nevar paspēt izveidot. Paliek neprātīgs Poršs

patiikami smarzjojoshais 9.novembris 2021 15:21
0 0 Atbildēt

Speciaali cien. Bezdeetaaja k-gam video par 1 g.v. Audi E-Tron probleemaam www.youtube.com/watch?v=LA6dnV3rRKg

Mjā 9.novembris 2021 12:43
1 0 Atbildēt

Tā steidzās izmest tirgū Elektrisko Mersedesa Krosouveru ka piemirsa dažus nebūtiskus sīkumus, nu jptvmķ cik advancēti šie tagad strādā. Jā.

Jo 11.novembris 2021 5:02
0 0 Atbildēt

teslas inženieris smīkņā:

Tā jau man likās, ka šamie nokopēs pārāk burtiski - mūsu mašīnās iekodēts nopludināt stūres pastiprinātāju 9 gadā, šiem neprašām sanācis jau 9 nedēļā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti