Krievijas autoservisi ražos rezerves daļas ārzemju automašīnām bez licences 18

 

Foto: Pexels.com

iAuto | 8.aprīlis 2022 15:19

Ārvalstu autoražotājiem var tikt prasīts koplietot tehnisko dokumentāciju, atsaucoties uz pieejamo informāciju raksta krievu izdevums Motor.ru

Krievijas uzņēmumi, kas apvienojušies Autoservisu savienībā, plāno lūgt valdību atbalstīt priekšlikumu par pašu izgatavotām rezerves daļām ārzemēs ražotām automašīnām. Turklāt eksperti vēlas legalizēt tehnisko agregātu remontu, izmantojot izjauktus transportlīdzekļus, kā arī uzlikt par pienākumu ārvalstu autoražotājiem nodrošināt tehnisko dokumentāciju neatkarīgiem servisa centriem.

Pēc iniciatīvas autoru domām, ārvalstu uzņēmumiem būs jānodrošina pašmāju uzņēmumiem un dienestiem visa tehniskā informācija par Krievijā pārdotajām automašīnām. Šie dati ļaus noorganizēt deficīto komponentu ražošanu, kā arī ļaus novērst bojājumus, izmantojot izjauktu mašīnu detaļas.

Kā norāda Autoservisu savienības valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Pahomovs, ja šādi pasākumi būtu veikti pirms 15 gadiem, tad šodien Krievijas speciālisti varētu ražot nepieciešamās rezerves daļas, līdzīgi kā tas ir Ķīnā, nerēķinoties ar iespējamiem piegāžu pārtraukumiem.

Šobrīd Krievijā detaļu ražošana ārvalstu automašīnām ir sākuma stadijā. Tas ir saistīts ar to, ka ārvalstu uzņēmumi nekad nav bijuši ieinteresēti detaļu izgatavošanu savām mašīnām Krievijā,  veidojot vien ražotnes, kas nodarbojas ar automobiļu montēšanu.

Eksperti uzskata, ka realizējot šādas ieceres, Krievijā varēs saražot piekares elementus, dzinēju komponentus, kā arī transmisijas un bremžu sistēmas.

Taču kontekstā ar pretkrieviskām sankcijām un daudzu autoražotāju aiziešanu no Krievijas tirgus neatrisināts paliek jautājums par sadarbību ar ārvalstu kompānijām, kuru ietvaros krievu ražotāji varētu izmantot ārvalstu zīmolu intelektuālo īpašumu.

Marta beigās Krievijas dīleri saskārās ar oriģinālo komponentu un detaļu trūkumu automašīnu remontam. Šajā sakarā eksperti piedāvāja automašīnu īpašniekiem atjaunot transportlīdzekļus, izmantojot lietotas detaļas.

 
Visi komentāri
 
Razpizdajs 8.aprīlis 2022 15:33
32 2 Atbildēt

Nav jēgas. Pat pēc perfekta rasējuma krievs var uztaisīt tikai sūdu.

imzz 8.aprīlis 2022 17:35
3 6 Atbildēt

Nū. Par zemu novērtē krievu cilvēkus. Krievu umeļci, lietojot molotok da zubilo, var visu ko uztaisīt no veca spaiņa un šaupeles :-/

Slinkais 8.aprīlis 2022 21:25
6 1 Atbildēt

esi iesprūdis atmiņās. kuļibini bija populāri padomijā. tagad to populācija ir krietni sarukusi

Krotow 9.aprīlis 2022 0:19
4 0 Atbildēt

"Kuvaldas meistari" ir nabadzības apliecība. Kuri parādās kad nevar tikt pie rezerves daļām. Pakistānā arī ir kuļibini, kuri jauc āra nojātus svina akumulatorus, ar rokām maina separatorus un lej jaunus svina elektrodus. YouTube gan jau būsi redzējis. Veselīgi tas pavisam nav. Taču apstākļos, kur vienkāršais mirstīgais pelna 2$ dienā, varu viņus saprast.

paredzu 8.aprīlis 2022 15:37
16 0 Atbildēt

ne tikai es, ka meklēs donorus un zags gan "pa čornomu"

Bosh 8.aprīlis 2022 15:44
6 1 Atbildēt

Gribu redzēt, kā Vaņkas svarčīs servisos augšā ABS blokus vai ECU.

Labākajā gadījumā varēs virpot bukses no tanku gumijas! Modernas iekārtas neviens viņiem nepārdos!

msh 8.aprīlis 2022 18:30
1 9 Atbildēt

Nemurgo. Vadības bloks nav no māla uztaisīts ķieģelis kuru var tikai nomainīt - tos arī mēdz remontēt - arī mūsu platuma grādos, un tehnikai, kurai lietotas detaļas gandrīz nepastāv, bet jaunas maksā štukas - jā, es par traktoru vadības blokiem. Nekas, krievu elektroniķi remontēs arī mašīnu vadības blokus - gan jau līdz šim to darīja, bet tagad darīs vairāk. Un devējus nopirks alītī.

Bosh 11.aprīlis 2022 8:56
1 0 Atbildēt

Tā runā, ka mašīnu vadības blokus aizstāj ar Ukrainā fenderēto veļas mašīnu un trauku mašīnu vadības blokiem!

Tas viss tāpēc, ka Aliexpress neņem koka rubļus, bet nopirkt $ nevar.

imzz 8.aprīlis 2022 17:45
12 0 Atbildēt

Nu, kāpēc vispār vajag oriģinālo dokumentāciju ? Uztaisīt reverso inženieriju slabo ? Pieminētie ķīnieši tak tā visu laiku darīja. Kas vien jau liecina, ka pieņēmums: ko varēja ķīnieši, to varēsim mēs, ir naivs.

Pļurkt 8.aprīlis 2022 18:58
4 0 Atbildēt

Pagājušā gadā rūpnīcas iepirka no Krievijas iekārtas.

1). Tvaika ģenerators, kuru komplektēja oboronkas rūpnīca, tajā ģeneratorā nebija iespējams iebāzt gāzes degli, ko šie deva kā komplektu!!!

2). Šodien - 5 vienādas krāsnis, 5 vienādi gāzes degļi, bet vienai krāsnij to degli nav iespējams ielikt, jo tā ir uztaisīta spoguļattēlā!!! ... un izmēri ir pavisam citi!

p.s. degļi ir vācu..... krāsns automātika ķīnīzeru...

felix65 8.aprīlis 2022 19:35
3 1 Atbildēt

Labāk lai uztrenē lūpas pimpja sūkāšanai, vates tamponi hujev!

Mhm 8.aprīlis 2022 21:49
1 0 Atbildēt

Tas jau sen notiek. Gadiem jau krievi razo detalas bez licences. Nekas jauns tas nav

Rexx 9.aprīlis 2022 2:16
3 0 Atbildēt

Neapšaubāmi Krievijā ir daudz tehniski attapīgi ļaužu. Bet masveidā izgatavot kaut ko jēdzīgu? Nedomāju vis.

topinamburs 9.aprīlis 2022 7:18
3 0 Atbildēt

Svarīgi lasīt visu tekstu. Legalizē auto kanibalizaciju

WALA 9.aprīlis 2022 12:27
1 0 Atbildēt

Tehniski es būtu tikai par, ka krievu nelieli privāti kantori sāktu izgatavot rezerves daļas rietumu auto. Jo tehniski ir gana daudz gudru krievu, kas varētu salabot tos mēslus ko atsevišķos rietumu brīnumos ieliek. Man piemēram būtu ļoti intersanti, ja krievi spētu salabot Jaguar-Landrover dīzeļu vājās vietas, jo rūpnieciski atjaunot, to jau dara, bet daļas gan pērk no turkiem, ķīnas un franču orģinālus ...

Bet nu protams pēc "vidējās temperatūras slimnīcā" tāpat skaidrs, ka vismaz 2/3 būs pilnīgi sūdi ....

xgdgjdgfjdgfj 10.aprīlis 2022 13:42
2 0 Atbildēt

Nu, iniciatīva ir, tomēr neticu, ka kompānijas, piemēram, Bosch iedos krieviem savu vadības bloku principiālās shēmas, programmu kodus, utt. No biznesa viedokļa tam nebūtu jēgas, jo pilnīgi skaidrs, ka tas viss pēc tam (pat ja krievi nespēs) nonāks ķīniešu rokās un viņi štancēs augšā analogus un viss bizness nonāks turpat kur krievu karakuģis.

Pļurkt 11.aprīlis 2022 8:49
0 0 Atbildēt

Visi programmu kodi sen jau ir uzlauzti!

mnde 11.aprīlis 2022 10:31
1 0 Atbildēt

kārtējais mēģinājums "legāli" nopizģīt, jeb pareizāk nolaupīt, lasi - otžaķ", tehniskos risinājumuus un inženieriju.

Vienīgais ko viņi var pieprasīt, ir voloģkas un pietuvināto vateņu kompostēšanu, nevis piespiest kādam atdot savu know-how.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti