Volkswagen Golf 9 var arī nebūt 14

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 4.augusts 2022 13:43

Lēmumu par sava visvairāk pārdotā modeļa nākamo paaudzi vācu koncerns vēl nav pieņēmis.

Volkswagen Golf 9 projekts ir apdraudēts, raksta vācu izdevums Welt – saskaņā ar Volkswagen vadītāja Tomasa Šefera sniegto informāciju, lēmums par kompaktā dižpārdokļa devītās  paaudzes modeļa izstrādi vēl nav pieņemts un iemesls tam ir gaidāmās Euro-7 izmešu normas, kas šāda modeļa projektu varētu sadārdzināt tiktāl, ka tas kļūtu neekonomisks.

Pēc ekspertu aprēķiniem iekšdedzes motora pielāgošana Euro-7 normām katras automašīnas cenu varētu palielināt par 3000 līdz 5000 eiro. Golfiņam, kas jau tagad savā astotajā paaudzē knapi noturas zem 30 tūkstošu atzīmes, tas draud ar cenas paaugstināšanos līdz tādam līmenim, ka cilvēki to vairs nepirks un kā likumsakarība - Eiropas visvairāk pārdotā auto statusa zaudēšana.

Volkswagen šajā situācijā ir divi iespējamie scenāriji: vai nu atteikties no devītās paaudzes Golf izstrādes, vai arī pārkārtot modeli uz elektrisko piedziņu, kas to saglabās piedāvājumā arī pēc 2035. gada, kad Eiropā stāsies spēkā aizliegums pārdot automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem. Lēmumu uzņēmums pieņems nākamo 12 mēnešu laikā.

Attiecībā uz tuvākajiem gadiem, Šefers paredz, ka stingrāku ekoloģijas ieviešana novedīs pie tā, ka Eiropas tirgū vairs nebūs pieejamas ICE automašīnas 10 tūkstošu eiro vērtībā.

 
Visi komentāri
 
OK 4.augusts 2022 14:12
3 1 Atbildēt

Tirgus ekonomikaa tukshuma nemeedz buut! Nerazjos DE, razjos JP, pateereetaajam ir pilniigi vienalga ko izveeleeties. Buutiskaakais kriteerijs , kaa vienmeer ir preces kvalitaates un cenas attieciiba!

Tukšums 4.augusts 2022 14:27
0 0 Atbildēt

Ja tu būtu lasījis rakstu, tad saprastu ka pircēja vēlme ir tikai puse no problēmas - ja auto neatbilst noteiktajām normām, to nevar tirgot lai ko tur arī negribētu pircēji.

:-) 5.augusts 2022 10:15
2 0 Atbildēt

Raksts ir nekorekts, jo lēmuma par aizliegumu tirgot auto ar iekšdedzes dinējiem no 2035. gada ES nav, ir tikai vienošanās, kuru nav apstiprinājis ES parlaments un tikai par šadu auto ražošanu, nevis tirgošanu. Attiecīgi vienošanās bez likuma spēka. Šāda vienošanās jau bija iepriekš, tikai par 2025. gadu. Tas tāpat, kā ar VOLVO, kurš paziņoja, ka no 2020. gada neuzstādīs dīzeļa dzinējus, bet turpina to darīt!

OK 4.augusts 2022 14:59
0 0 Atbildēt

Raxta buutiiba ir veelme pateikt, ka Golf 9 var nebuut, taapeec ar steigu peerkiet megadaargo Golf 8, kameer veel ir. It kaa JP nepielaagotu savus naakotnes razjojumus vides prasiibaam... Pilniigs PO, kas buus pieejams peec 10 gadiem, jo kad pienaaks laiks, tad arii peetiis tuvaak tirguu pieejamos auto!

Onsis 4.augusts 2022 17:17
3 1 Atbildēt

par to neviens neraudās!

rt 4.augusts 2022 17:39
0 2 Atbildēt

Problēma ir tajā, ka RU tirgus, no kura dotēja Euro normām pakļautos tirgus, tagad ir slēgts. Un meksiem šis modelis galīgi nepatīk, arī no turienes peļņa nenāk.

trr 4.augusts 2022 18:00
1 0 Atbildēt

nu gan samuldējies - golfam RU vispār nebija ko darīt (krievi nebrauc ar hečbekiem, sedan padavaj), golfs ir Eiropai un Fāterlandei

rt 4.augusts 2022 18:09
0 1 Atbildēt

VW no RU peļņas dotēja visus Euro normām pakļautos auto, tais skaitā Golf. Tagad no RU nauda nenāk, plus tur ir neatgriezeniski iesaldēti līdzekļi, un ir jāpārdod Euro par pilnu cenu.

qwe 4.augusts 2022 18:46
0 0 Atbildēt

lol, avotu studijā! Izklausās pēc pilnīga murga, ja auto nav rentabls, tad to vnk neražo! VW 2021.gadā pārdeva 8.5miljonus auto visā pasaulē, no kuriem 90k bija krievijā, jeb 1% aptuveni. Kāda dotēšana.

viencexperc 4.augusts 2022 20:05
1 4 Atbildēt

VW GRUPA tik daudz saražo. 13 autorazosanas uzņēmumi kopā ņemti.

Un pat šis cipars covid laikā vairs nav aktuāls.

VW sūdus neviens normāls nepērk.

viencexperc 4.augusts 2022 20:02
4 2 Atbildēt

VW dotēja Ķīna.

Katrs otrais VW ir pārdots Ķīnā. Konkrēti 2021 - VW pārdeva ap 4.8 miljoniem sūdu, no kuriem 2.4 miljoni - Ķīnā.

Tikai latviešu strādniekiem vajag paskaidrot - Ķīnā tirgo citus VW modeļus un tos ražo kopā ar ķīniešu auto kompānijām. Citiem vārdiem sakot - 2.8 miljonus VW saražoja nevis VW, bet SAIC - VW.

Jo 4.augusts 2022 19:37
2 0 Atbildēt

Tātad reālā golf pašizmaksa bija ap 10,--. Vai tā tas mums bija jāsaprot?

Golf 7.augusts 2022 11:25
2 0 Atbildēt

Nesaprotu ko tā Eiropa var murgot ar saviem euro7 un visām citām lietām. Grib tik uzspiest tos sūda elektroauto. Normālus auto vairs neatļauj ražot.

Asaris 8.augusts 2022 10:03
0 0 Atbildēt

Normālus auto aiz kuriem rīsties dūmu mākonī?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 50

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 

Uzvaras visur, kur iespējams - Verstapens dominē Ķīnas Gran Prix

"Red Bull" pilots Makss Verstapens svētdien izcīnīja uzvaru Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas piektā posma - Ķīnas "Grand Prix" - pamatsacensībās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti