3 miljoni un roku darbs – Vācijā uzsāk hiperauto Mercedes-AMG One ražošanu (+ FOTO) 8

 

Foto: Mercedes-AMG

iAuto | 11.augusts 2022 5:03

Mercedes-Benz uzsācis jaunā hiperauto Mercedes-AMG One ražošanu. Kupeja ar F1 tehnoloģiju būs pilnībā roku darbs un maksās vismaz trīs miljonus eiro.

Beidzot tas ir noticis – pēc vairākkārtējas atlikšanas, kas bija saistīta ar motora pielāgošanu emisiju un pieļaujamā trokšņa standartiem, Mercedes sācis hiperauto One ražošanu. Tas notiek sadarbībā ar Multimatic Lielbritānijas pilsētā Koventri. Projektā iesaistīti 50 darbinieki, kas paveicot katru darbību ar rokām, soli pa soli virzīs 1063 Zs jaudīgo varenauto cauri 16 montāžas punktiem. Noslēgumā tas tiks nodots pārbaudei tuvējā izmēģinājumu poligonā un saņemot pozitīvu atbildi, slēgtā kravas automašīnā pārceļos uz AMG galveno mītni Vācijas Affalterbahā. Tur to sagatavos nodošanai klientam, pirms tam to iepazīstinot ar automašīnas tehnoloģijām un vadīšanas specifiku.

Mercedes-One ir hibrīdauto ar Pirmās formulas tehnoloģijām. Kupejas dzinējspēks ir 1,6 litru V6 turbo motors, kas attīsta 576 Zs un četri elektromotori, kas izvietoti šādi: pa vienam pie katra priekšējā riteņa (par abiem 326 Zs), tieši uz ICE motora (163 Zs) un turbokompresorā, piedzenot tā vārpstu ar 122 Zs.

Līdz ar to Plug-in hiperauto sistēmas kopējā jauda ir 1063 ZS (782 kW), kas ir pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 2,9 sekundēs. 200 km/h robežu tas pārvar pēc septiņām sekundēm, bet 300 km/h – kad no starta pagājušas 15,6 sekundes. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 352 km/h. Automašīnai iebūvēta neliela 8,4 kWh baterija, kas nodrošina 18 km elektriskā režīmā.

Ražotājs informē, ka vilkme tiek pārsūtīta uz aizmugurējiem riteņiem, izmantojot pilnīgi jaunu, automatizētu 7 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas tika īpaši izstrādāta One. Pārnesumu sviras un četru disku oglekļa šķiedras sajūgs tiek darbināti hidrauliski, bet pašbloķējošais diferenciālis ir integrēts transmisijā.

Automašīnas cena ir aptuveni 3,3 miljoni eiro, pavisam tiks izlaisti 275 eksemplāri, no kuriem pirmo sola piegādāt vēl šogad.

 
Visi komentāri
 
Opis 11.augusts 2022 9:05
0 1 Atbildēt

Vot to es saprotu, 1,6 litru motors ar 576 Zs. Cepuri nost un kāju virsū!

Sipo 11.augusts 2022 9:56
0 0 Atbildēt

Tās ir F1 tehnoloģijas. Ilgi gan Mercedes šo projektu mocīja, jau likās, ka būs kas līdzīgs kā krieviem ar Aurus vai tml. "analogov ņet"

Patiešām 11.augusts 2022 22:18
0 0 Atbildēt

Анало-говнет.

Garais 11.augusts 2022 19:06
2 0 Atbildēt

Ražotājs apgalvo, ka dzinējs kalpos līdz 50 000 km. Pēc tam jāmaina.

Hmm 11.augusts 2022 15:48
0 0 Atbildēt

Prieks, ka arī meitenēm tur ir ko darīt

Mmh 12.augusts 2022 0:01
0 0 Atbildēt

Tak kur tas laiks boomer

Mūsdienās gan biznesā, gan visur citur sievietes bieži “paņem priekšā” atpalikušos in tukšpaurainos čalīšus.

Mx5 11.augusts 2022 17:33
0 0 Atbildēt

Koenigsegg jau kadu laicinu 1,6 motoriti padarija 600 zirgu stalli un bez sadales varpstas ar ilgaku atversanas laiku…

Latvietis 12.augusts 2022 10:38
0 0 Atbildēt

Kamēr nav apsteigts brīvās krišanas paātrinājums - blēņošanās vien tik ir ...

Gumijlēkšana - vēl labāka tā vai šitā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti