Mercedes iepazīstinājis ar C63 AMG S E Performance – sportisku modeli, kas ieguvis autobūves vēsturē jaudīgāko četrcilindru motoru.
Mercedes-Benz nodemonstrējis papildinājumu C-klases modeļu saimei, augstas veiktspējas sedanu C63 AMG S E Performance, kas aprīkots ar hibrīdiekārtu un nomaina ar 510 Zs astoņcilindru motoru komplektēto C63 AMG.
C63 AMG S E Performance dzinējspēks ir 680 Zs (1020 Nm) hibrīdiekārta, kuras sastāvā autobūves vēsturē jaudīgākais četrcilindru motors (469 Zs) un 150 kW (201 Zs) elektromotors, kas iebūvēts aizmugurējā asī, apvienots vienā blokā ar divpakāpju sadales kārbu un elektroniski vadāmu ierobežotas slīdes diferenciāli. 100 km/h automašīna sasniedz 3,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 280 km/h.
Sedana aprīkojumā ietilpst elektroniski vadāmi amortizatori, aizmugurējā ass ar piestūrējošiem riteņiem, stūres iekārta ar maināmu pārnesumu attiecību un kompozītmateriālu bremzes. Komplektu papildina AMG Speedshift MCT 9G pārnesumkārba, 4 Matic+ pilnpiedziņa un 89 kg smaga 6,1 kWh baterija.
Ir pieejami astoņi dažādi braukšanas režīmi, tostarp pilnībā elektriskais Electric, kas ar ātrumu līdz 125 km/h ļaus nobraukt līdz 13 km, Race programma izmantošanai sacīkšu trasē un rekuperācijas režīms ar četriem līmeņiem, kurus izvēlas ar pogu uz stūres.
C63 AMG S E Performance tirgū var gaidīt nākamā gada pavasarī.
Ta ko te pucē vaļā, super.!
Tajā amg pēc 150 km/h tas elektromotors tiek slēgts savā otrajā robā, vai ta ne?
Jo parastam hibrīdam palīdz līdz pirmajam 100-tam, bet pēc tam tik traucē ātrumam ?
Vienīgi diez kāpēc AMG versijā 150 kw ir 201zs nevis 204? Kaut kas rakstā ar mateni, kā tad īsti sanāk tie 680zs? (Parasti kopjauda ir stipri īsāka par abām komponentēm matemātiski)