Parīzes autoizstādē Peugeot izrāda arī mazauto 208 elektrisko modifikāciju e-208 GT.
Peugeot e-208 radīts uz vienas platformas ar Opel Corsa-e un izmanto to pašu tehniku, taču nosaukumā ir atšķirības, jo elektrisko piedziņu apzīmējošais “e” vienam ražotājam ir pirms nosaukuma, otram – aiz tā.
GT izpildījums ir Peugeot mazās klases elektriskā hečbeka lepnākā aprīkojuma versija, kas iepriecina ar sportiskā stilā iekārtotu salonu un labi augumu saturošiem sēdekļiem. Komplektācijā būs 3-D-i-Cockpit mērinstrumenti ar trīsdimensiju efektu, ar GT dekoru greznota, sportiska un zemu novietota stūre, kas augšpusē un apakšpusē nedaudz saplacināta, salons ar oglekļa šķiedras imitācijas fragmentiem.
Peugeot e-208 GT dzinējspēks ir 100 kW (136 Zs; 260 Nm) elektromotors, bet gandrīz 350 kilogramus smagajam 50 kWh akumulatoram teorētiski vajadzētu nodrošināt 330 kilometru darbības rādiusu, taču tas, kā parasti, būs atkarīgs no āra temperatūras, braukšanas stila u.c. faktoriem. Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h e-208 GT sasniedz 8,1 sekundē, bet maksimālais ātrums sasniedz 150 km/h.
Piebildīsim, ka 4,06 m garais hečbeks apveltīts ar 2,54 m garenbāzi, bet bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 265-960 litrus.
Mari - ja paprasisi jebkuram stilistam vins patieks ka tev nav kleita ko piepacel lai to kajas stilbu saktu redzet …
Atvaino bet piekop savu esoso majas ballykos - zurnalistam virietim jabut korektam …