Visi komentāri - Jau pusmiljons saražotu Volkswagen ID. modeļu: uzņēmums piegāžu mērķi sasniedz gadu ātrāk nekā plānots

Jau pusmiljons saražotu Volkswagen ID. modeļu: uzņēmums piegāžu mērķi sasniedz gadu ātrāk nekā plānots 2

 

Foto: Volkswagen

Volkswagen | 15.novembris 2022 15:37

Neskatoties uz saspringto piegāžu situāciju automašīnu ražošanā, Volkswagen visā pasaulē straujiem soļiem turpina attīstību sava transportlīdzekļu klāsta elektrifikācijas jomā.

Volkswagen turpina palielināt savu elektrificēto transportlīdzekļu klāstu. Uzņēmumam gadu ātrāk nekā plānots ir izdevies sasniegt kārtējo atskaites punktu savas ACCELERATE stratēģijas īstenošanā ar mērķi kļūt par programmatūrā balstītas bezizmešu mobilitātes nodrošinātāju. Kopš pirmo ID.3 modeļu nodošanas klientiem 2020. gada oktobrī, neskatoties uz nemainīgi saspringto situāciju piegāžu jomā, Volkswagen visā pasaulē jau ir piegādājis 500 000 ID. saimes transportlīdzekļu.

“Mūsu klientiem Baltijas valstīs līdz šim esam piegādājuši vairāk nekā 550 ID automobiļus. Taču šis skaitlis neatspoguļo pieprasījumu – elektroautomobiļu popularitāte strauji pieaug. Tādēļ priecājamies, ka ražošanai pakāpeniski stabilizējoties, tuvāko divu gadu laikā piegādes termiņi kļūs īsāki. Esam pārliecināti, ka jau nākamgad mums izdosies piegādāt divreiz vairāk pilnībā elektrisko Volkswagen transportlīdzekļu. Šo mērķi palīdzēs sasniegt mūsu rīcībā esošais visplašākais elektroautomobiļu modeļu piedāvājums Baltijā, augstais klientu pieprasījums un valsts atbalsts elektroautomobiļu iegādei,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus.

Pāreja uz elektromobilitāti ir Volkswagen veiksmes stāsts

“Pusmiljons piegādātu ID. automobiļu apliecina, ka Volkswagen modeļi ir atzinīgi novērtēti visā pasaulē. Mūsu elektromobilitātes kampaņa attīstās pareizā virzienā un mūsu veiksmes stāsts uzņem jaunus apgriezienus,” saka Volkswagen valdes locekle, pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas vadītāja Imelda Labē (Imelda Labbé). “Mūsu galvenais mērķis ir nemainīgs – mēs vēlamies, lai Volkswagen kļūtu par visiekārojamāko ilgtspējīgas mobilitātes zīmolu.” Daudzi pasūtījumi joprojām gaida izpildi: “Mēs darām visu, lai pēc iespējas ātrāk piegādātu aptuveni 135 000 pasūtītos ID. automobiļus saviem klientiem. Tomēr ilgstošo detaļu pieejamības sarežģījumu dēļ mums periodiski nākas veikt izmaiņas ražošanas grafikos,” norāda Imelda Labē.

Sākot ar 2033. gadu, Volkswagen Eiropā ražos tikai elektriskos transportlīdzekļus. Līdz 2030. gadam pilnībā elektriskie transportlīdzekļi veidos jau vismaz 70 % no visa Volkswagen pārdoto transportlīdzekļu skaita Eiropā. ASV un Ķīnā uzņēmums ir izvirzījis mērķi šajā pašā laika posmā sasniegt vairāk nekā 50 % elektrisko transportlīdzekļu īpatsvaru. “Patlaban elektromobilitātes pionieris ir Norvēģija, kur ID.4 oktobrī kļuva par līderi starp reģistrētajiem automobiļiem. Šis piemērs pierāda, ka ID. produktu saime atbilst mūsu klientu vajadzībām,” norāda Imelda Labē.

Līdz 2026. gadam Volkswagen laidīs klajā desmit jaunus elektriskus modeļus. “Volkswagen būs visplašākais elektrisko transportlīdzekļu piedāvājums starp visiem autoražotājiem. No pieejama elektroautomobiļa ar paredzēto cenu zem 25 000 EUR līdz jaunajam flagmanim Aero B, mums būs atbilstošs piedāvājums katrā segmentā,” piebilst Labē.

Klientu atsauksmes pārtop jaunās automobiļu funkcijās

ID. modeļu saime ir pionieris arī programmatūras integrācijas un digitālās lietotāja pieredzes jomā – Volkswagen ID. īpašniekiem regulāri piedāvā bezvadu atjauninājumus. Tādējādi tiek nodrošināts, ka automobilim visā tā darbības laikā ir pats jaunākais programmas nodrošinājums un ka tas nemitīgi tiek uzlabots ar jaunām funkcijām. “Mūsu pieredze šajā jomā pēdējo mēnešu laikā ir bijusi ļoti pozitīva. Viena no priekšrocībām ir tā, ka mēs varam klientu atsauksmes tieši un ātri pārvērst jaunās funkcijās, piemēram, uzlabojot uzlādes jaudu vai pievienojot paziņojumu par akumulatora ietilpību vadītāja displejā,” stāsta Labē.

MEB – elektromobilitātes kampaņas pamats

Moduļveida elektropiedziņas platformai (MEB) globālās elektromobilitātes kampaņas tempu paātrināšanai ACCELERATE zīmola stratēģijā ir izšķiroša loma. Šī transportlīdzekļu arhitektūra, kas izstrādāta īpaši Volkswagen elektriskās piedziņas sistēmai, piedāvā lielu nobraukuma rezervi, plašu salonu un bezvadu atjauninājumu atbalstu. MEB ir visu ID. pilnībā elektrisko un pilnībā savienoto automobiļu tehniskais pamats.

MEB jau no pirmsākumiem ir bijusi orientēta uz pilnībā elektrisko piedziņu un iespējai to izmantot dažādu segmentu Volkswagen grupas automobiļos. Tādējādi šī platforma sniedz iespēju samazināt radītos izmešus, veicina pāreju uz oglekļneitrālu mobilitāti, turklāt samazina elektromobilitātes izmaksas.

 

 
Visi komentāri
 
HE 15.novembris 2022 15:48
0 0 Atbildēt

Tiem ''zēniem'' no tautas vāģa reāli sakāpis galvā , paskatīsimies pēc pieciem gadiem visus šos pirmos IDee ,kad nāksies mainīt baterejas un visu pārējo rindas kārtībā...

Parstrade 15.novembris 2022 22:45
0 0 Atbildēt

Pie savas mājas noveroju, la daudzi depozīta pudeles met misenē un tā pat tās populārās vienreizējās bateriju cigaretes Salt arī.

Ja par Saltiem atkritumos runā, ka būs ekologiska katastrofa, tad kas bus ar nepienacigi parstradatam 500k VW elektroauto

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti