Vadoties pēc pašreizējās tirgus situācijas, Volkswagen pārskatījis plānus attiecībā uz luksuss segmenta elektrisko krosoveru Trinity, kam vajadzēja nonākt tirgū 2026. gadā.
Elektriskais krosovers Trinity tika plānots, kā Volkswagen flagmanis, kas mestu izaicinājumu Tesla. Pēc sākotnējā plāna luksuss segmenta krosoveram vajadzēja nākt klajā 2026. gadā, taču jau pirms diviem gadiem kļuva skaidrs, ka tas nenotiks, nespējot atrisināt problēmas ar programmatūru. Vācu izdevums Handelsblatt raksta, ka toreiz tika apglabāta arī ideja par atsevišķu rūpnīcu tikai Trinity.
Tagad runas par šo projektu atsākušās, tiesa – pircējiem, kas no Volkswagen gaida kaut ko spilgtu un pārliecinošu, nāksies pagaidīt, jo pirmie Trinity varētu parādīties vien pēc gadiem sešiem, tas ir 2032. gada beigās.
Galvenais kavēšanās iemesls ir klientu šī brīža intereses trūkums par elektromobiļiem, kas izraisījis virkni jaunu lēmumu, tostarp attiecībā uz resursu ekonomiju. Tā Volkswagen nolēmis, ka esošās platformas var izmantot ilgāk nekā iepriekš bija plānots, bet dažus projektus var atlikt uz diezgan ilgu laiku.
Par Trinity jau teikts, taču tas nav vienīgais piemērs: pilnīgi jaunais krosovers T-Sport, kam vajadzēja ierasties 2029. gadā, būs jāgaida ilgāk – līdz 2031. gada beigām, bet ID.4 pēctecis, ko no 2028. gada plānoja ražot uz jaunās SSP platformas, uz konveijera nonāks līdz pat diviem gadiem vēlāk nekā plānots.
Tomēr ir arī labas ziņas - attiecībā uz pilnībā elektrisko Golf pēcteci nekāda kavēšanās netiek plānota, tādēļ pirmos automobiļus var gaidīt 2029. gada rudenī vai pat nedaudz ātrāk.
Kāpēc Teslai un ķīniešiem nav problēmas ar noietu? Varbūt problēmas ir ar cenu, nevis noietu?
Tādēļ ka tesla ražo elektroauto, nevis kā vw. vegānu vienriteņpiedziņas grabuli ar trumulu bremzēm, ubagu bateriju un veseliem 204 zs un tajā pat laikā nekaunās to saukt par pro performance un lohiem smēret par 54tūkstoši eiro.
Tesla ražo grabošas bundžas kam lietus laikā krīt nost bamperi un uz trases stūres trūkst nost😁 Jeb par Teslas skaņas izolāciju strīdēsies?
Tas ka Tesla samazina cenu norāda uz ko? Labdarību? Jeb tomēr nav viss tik rožaini. Nevar visi atļauties pirkt mašīnas pa 50k uz augšu. Un pat ja var, labāk paņem kādu sporta auto.
Nevis "visi", bet gan bomži nevar. 50k par auto tas mūsdienās nav nekāds luksus.
Teslu tagad mierīgi var.nopirkt arī par 25k. Kur tad ir tie pircēji? Bomāriem arī 25k nav. Viņiem ir 3k pirmajai iemaksai un 5k dod mogo.
Drīzāk gan izklausies pēc Glupā, lielāko daļu tautas nosaukdams par bomžiem. Pats jau droši vien esi ielaidis rokas valsts budžetā, citādi jau jūs neprotat. Oi kā karma tevi izjās par tādu augstprātību!
Lielākā daļa latvju tautas jau arī ir slinki ubagi. 50k mašīnai nopelnīt nav vispār nekādu problēma. Ā. Viena ir. Daudz jāstrādā. Bet negribās. Tāpēc visādi senili kraķi te vaid un čīkst un slave savus 2005. gada pasātiņus.
Nu un kur tad ir tavi auto, ko, bāgātniek?
Tak nav viņam nekā, tad nesēdētu te komentārus rakstīt
Ierunājās RS klients? Ja gribi perc tos vecos elektro auto. Kuriem cena krīt pa stundām nevis dienām. Auto pirkumam ir jābūt racionālam. Pirkt jaunu mašīnu vispār nav racionāli. Kur nu vēl ņemt hipotekāro kredītu (joks dēļ auto cenām). Aplauzīsies un varēs tik krāt mašīnas stāvlaukumos kuras neviens nepērk.
Par to racionāli vai nē pirkt jaunu diskutējams jautājums, atkarīgs no vēlmes remontēt par savu naudu vai pa garantiju un arī no vēl daudziem faktoriem.
Par pārējo nevaru nepiekrist, it īpaši par racionālu pirkumu. Nē, ja ir variants Doma laukumā uzlikt pa 165k figņu, kas ap 15k maksimums izmaksā un 150k peļņu paņemt tad pof, var da jebko pa jebkādu cenu ņemt (šis Gudrajam Teslistam domāts)
Pieredze rāda, ka divgadīga mašīna ar nobraukumu tur knapi 30k ir daudz racionālaka kā jauna. Jo naudas ietaupījums var būt pad padsmitos k.
Jā, tā tam būtu jābūt un piekrītu, ir tik pāris bet:
1. Kā likums tā ir demo mašīna, kuru jāja visi kam nav sļiņkums. Nojāja vai nē kas to lai zin.
2. Tādu variantu nav tik daudz un ja kāds grib pārdot 2 gadu vecu auto bez nobraukuma tad rodās jautājums kas tur par āķi? Jā, ir garantija, bet garantija neatceļ ņemšanos ja ir kāda besīgs peldošs defekts. Ja tas ir paziņa kam ir banāli ieradums mainīt auto ik pa 2 gadi tad jā, pērkam un priecājamies
3. Ja ietaupijums ir padsmit k tad jautājums vai pircējs varēs to auto uzturēt bez auto un sevis spīdzināšanas. Lasiju par vienkāršu principu šajā jautājumā: ja cilvēks nevar aiziet uz salonu un nopirkt jaunu auto tad arī uzturēt šo pašu auto lietotu viņš nevarēs, vismaz pienācīgā stāvoklī nē.