Problēmas ar elektroauto noietu - Volkswagen atliek prestižo Trinity projektu 22

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 14.augusts 2024 15:45

Vadoties pēc pašreizējās tirgus situācijas, Volkswagen pārskatījis plānus attiecībā uz luksuss segmenta elektrisko krosoveru Trinity, kam vajadzēja nonākt tirgū 2026. gadā.

Elektriskais krosovers Trinity tika plānots, kā Volkswagen flagmanis, kas mestu izaicinājumu Tesla. Pēc sākotnējā plāna luksuss segmenta krosoveram vajadzēja nākt klajā 2026. gadā, taču jau pirms diviem gadiem kļuva skaidrs, ka tas nenotiks, nespējot atrisināt problēmas ar programmatūru. Vācu izdevums Handelsblatt raksta, ka toreiz tika apglabāta arī ideja par atsevišķu rūpnīcu tikai Trinity.

Tagad runas par šo projektu atsākušās, tiesa – pircējiem, kas no Volkswagen gaida kaut ko spilgtu un pārliecinošu, nāksies pagaidīt, jo pirmie Trinity varētu parādīties vien pēc gadiem sešiem, tas ir 2032. gada beigās.

Galvenais kavēšanās iemesls ir klientu šī brīža intereses trūkums par elektromobiļiem, kas izraisījis virkni jaunu lēmumu, tostarp attiecībā uz resursu ekonomiju. Tā Volkswagen nolēmis, ka esošās platformas var izmantot ilgāk nekā iepriekš bija plānots, bet dažus projektus var atlikt uz diezgan ilgu laiku.

Par Trinity jau teikts, taču tas nav vienīgais piemērs: pilnīgi jaunais krosovers T-Sport, kam vajadzēja ierasties 2029. gadā, būs jāgaida ilgāk – līdz 2031. gada beigām, bet ID.4 pēctecis, ko no 2028. gada plānoja ražot uz jaunās SSP platformas, uz konveijera nonāks līdz pat diviem gadiem vēlāk nekā plānots.

Tomēr ir arī labas ziņas - attiecībā uz pilnībā elektrisko Golf pēcteci nekāda kavēšanās netiek plānota, tādēļ pirmos automobiļus var gaidīt 2029. gada rudenī vai pat nedaudz ātrāk.

 

 
Visi komentāri
 
BMW 14.augusts 2024 16:37
2 2 Atbildēt

Kāpēc Teslai un ķīniešiem nav problēmas ar noietu? Varbūt problēmas ir ar cenu, nevis noietu?

Teslists 14.augusts 2024 18:52
10 6 Atbildēt

Tādēļ ka tesla ražo elektroauto, nevis kā vw. vegānu vienriteņpiedziņas grabuli ar trumulu bremzēm, ubagu bateriju un veseliem 204 zs un tajā pat laikā nekaunās to saukt par pro performance un lohiem smēret par 54tūkstoši eiro.

Sergejs 15.augusts 2024 12:45
3 0 Atbildēt

Tesla ražo grabošas bundžas kam lietus laikā krīt nost bamperi un uz trases stūres trūkst nost😁 Jeb par Teslas skaņas izolāciju strīdēsies?

Nja 14.augusts 2024 20:27
10 0 Atbildēt

Tas ka Tesla samazina cenu norāda uz ko? Labdarību? Jeb tomēr nav viss tik rožaini. Nevar visi atļauties pirkt mašīnas pa 50k uz augšu. Un pat ja var, labāk paņem kādu sporta auto.

Gudrais 14.augusts 2024 21:49
1 8 Atbildēt

Nevis "visi", bet gan bomži nevar. 50k par auto tas mūsdienās nav nekāds luksus. 

Teslu tagad mierīgi var.nopirkt arī par 25k. Kur tad ir tie pircēji? Bomāriem arī 25k nav. Viņiem ir 3k pirmajai iemaksai un 5k dod mogo.

felix65 15.augusts 2024 6:41
17 1 Atbildēt

Drīzāk gan izklausies pēc Glupā, lielāko daļu tautas nosaukdams par bomžiem. Pats jau droši vien esi ielaidis rokas valsts budžetā, citādi jau jūs neprotat. Oi kā karma tevi izjās par tādu augstprātību!

Gudrais 15.augusts 2024 9:40
0 5 Atbildēt

Lielākā daļa latvju tautas jau arī ir slinki ubagi. 50k mašīnai nopelnīt nav vispār nekādu problēma. Ā. Viena ir. Daudz jāstrādā. Bet negribās. Tāpēc visādi senili kraķi te vaid un čīkst un slave savus 2005. gada pasātiņus.

BMW 15.augusts 2024 13:26
4 0 Atbildēt

Nu un kur tad ir tavi auto, ko,  bāgātniek?

Nja 15.augusts 2024 13:36
9 0 Atbildēt

Tak nav viņam nekā, tad nesēdētu te komentārus rakstīt

Nja 15.augusts 2024 7:18
2 2 Atbildēt

Ierunājās RS klients? Ja gribi perc tos vecos elektro auto. Kuriem cena krīt pa stundām nevis dienām. Auto pirkumam ir jābūt racionālam. Pirkt jaunu mašīnu vispār nav racionāli. Kur nu vēl ņemt hipotekāro kredītu (joks dēļ auto cenām). Aplauzīsies un varēs tik krāt mašīnas stāvlaukumos kuras neviens nepērk.

Sergejs 15.augusts 2024 12:51
2 0 Atbildēt

Par to racionāli vai nē pirkt jaunu diskutējams jautājums, atkarīgs no vēlmes remontēt par savu naudu vai pa garantiju un arī no vēl daudziem faktoriem.

Par pārējo nevaru nepiekrist, it īpaši par racionālu pirkumu.   Nē, ja ir variants Doma laukumā uzlikt pa 165k figņu, kas ap 15k maksimums izmaksā un 150k peļņu paņemt tad pof, var da jebko pa jebkādu cenu ņemt (šis Gudrajam Teslistam domāts)

Nja 15.augusts 2024 13:32
2 0 Atbildēt

Pieredze rāda, ka divgadīga mašīna ar nobraukumu tur knapi 30k ir daudz racionālaka kā jauna. Jo naudas ietaupījums var būt pad padsmitos k.

Sergejs 16.augusts 2024 15:09
0 0 Atbildēt

Jā, tā tam būtu jābūt un piekrītu, ir tik pāris bet:

1. Kā likums tā ir demo mašīna, kuru jāja visi kam nav sļiņkums. Nojāja vai nē kas to lai zin.

2. Tādu variantu nav tik daudz un ja kāds grib pārdot 2 gadu vecu auto bez nobraukuma tad rodās jautājums kas tur par āķi? Jā, ir garantija, bet garantija neatceļ ņemšanos ja ir kāda besīgs peldošs defekts. Ja tas ir paziņa kam ir banāli ieradums mainīt auto ik pa 2 gadi tad jā, pērkam un priecājamies

3. Ja ietaupijums ir padsmit k tad jautājums vai pircējs varēs to auto uzturēt bez auto un sevis spīdzināšanas. Lasiju par vienkāršu principu šajā jautājumā: ja cilvēks nevar aiziet uz salonu un nopirkt jaunu auto tad arī uzturēt šo pašu auto lietotu viņš nevarēs, vismaz pienācīgā stāvoklī nē.

felix65 14.augusts 2024 18:52
2 4 Atbildēt

Dirsā "krosoverus" un dirsā akumulatorauto! Izbeidziet izniekot Planētas resursus!

Betons 14.augusts 2024 18:54
4 5 Atbildēt

Izklausies pēc woke pediņa, praids jau bija un dirsa bāzties vairs nav aktuāli

Nelabojams 14.augusts 2024 20:54
0 0 Atbildēt

McBeton, tu?

Betons 14.augusts 2024 21:50
2 2 Atbildēt

Pasūkāt nevēlies?

Edgar 15.augusts 2024 18:08
2 0 Atbildēt

Braucu ar EV. Maza izmēra, pilsētā. Ļoti labs auto priekš pilsētas un var arī līdz D-pilij vēsā mierā tikt ar vienu 15min papilduzlādi.

Bet EV Crossoveri ir miskaste. Tā pati uzlāde, bet ilgāk. Bezjēdzīgi smagi, kā iemesla dēļ, kad tālu brauc, "jāguļ" uzlādes stacijā. Pilnīgi bezjēdzīga resursu tērēšana - vajag lielākas baterijas, jo auto smagāks. Un ātrums/uzrāviens arī nekāds.

Bija jau reiz kaut kur runāts, ka EV ir labi mazos izmēros. Kā tie paliek lielāki/smagāki ...visa ekonomija miskastē.

0pis 14.augusts 2024 23:13
0 0 Atbildēt

Trīnīti atliek.

Upss 15.augusts 2024 8:17
1 1 Atbildēt

iAuto! Tagad ir 2024.gads! Kā pēc 6-iem gadiem var būt 2032.?! (3.rindkopa)

Wtf 15.augusts 2024 13:29
1 0 Atbildēt

Lasīt iemācies,  nevis izrauj no visa teksta vienu daļu. Tika teikts 2.rindkopā par to kā bija plānots, ka nāks klajā 2026.gadā un tagad būs vēl jāpagaida 6gadi līdz 2032.gadam.

Edgar 15.augusts 2024 18:00
2 1 Atbildēt

Ļoti labi. Pilns ar Krosoveriem. Normāli auto nav. Tikai smagi, lempīgi krosoveri, kas apdraud citus satiksmes dalībniekus un nav efektīvi EV.

Un kas tā par pēdējo piebildi? Golfa pēctecis sākotnēji bija paredzēts 2024.gada nogalē vai 2025.gada sākumā. Pēdējais info bija, ka tomēr atceļas uz 2026.g. Bet jūs runājat par 2029.g. Alloo?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lidostas stāvvieta P3 palikusi vēl dārgāka 10 eur par dienu, bet rezervējot ir lētāk (+ VIDEO) 3

Cena par Rīgas lidostas stāvvietas izmantošanu tagad ir 10 eiro par kalendāro dienu, taču veicot rezervāciju internetā, ir iespējams ietaupīt, turklāt cena ir par diennakti . Lasīt vairāk

 

Likumsargi dažu stundu laikā aptur vairākus steidzīgus autovadītājus (+ VIDEO) 4

Aizvadītās nedēļas izskaņā, 14. septembrī, Valsts policijas Satiksmes drošības vadības biroja Speciālo uzdevumu nodaļas darbinieki, veicot ikdienas satiksmes uzraudzību gan Ropažu novadā, gan Smiltenes novadā, fiksēja trīs īpaši steidzīgus autovadītājus – viens no viņiem brauca ar 177 km/h pie atļautajiem 110 km/h, taču vēl viens autovadītājs ne tikai krietni pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu, bet brauca arī bez transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām. Minētie autovadītāji tika apturēti un saukti pie atbildības. Lasīt vairāk

 

Priekšā tikai Vācija – Krievijas tirgus nostājas otrajā vietā pēc jaunu auto pārdošanas apjomiem Eiropā 7

Saskaņā ar pašu veikto analītiku, Krievija apsteigusi tādas valstis kā Francija un Lielbritānija, augustā pēc jaunu auto pārdošanas apjomiem zaudējot vien Vācijai. Lasīt vairāk

 

ASV tirgum - Volkswagen modernizējis krosoveru Taos (+ FOTO) 1

Eiropā šī modeļa analogs ir krosovers Tiguan. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti