Volvo krosoveru flagmanis tagad līdzinās elektriskajam EX90.
Patiesībā tā arī būs – elektriskais EX90 nomainīs XC90, taču pirms tas notiek, Volvo vēlreiz pielāgojis iekšdedzes motoru modeli mūsdienu strauji mainīgajam laikmetam.
Jaunākais XC90 padarīts modernāks, aizņemoties stilistiskus risinājumus no elektriskajiem modeļiem EX90 un EX30. Izmantoti šaurāki Matrix-LED priekšējie lukturi, izveidota jauna dizaina reste ar divos virzienos savilktām hroma līstēm, bet jaunie aizmugures lukturi tagad tonētā ietvarā.
Interjera dizains ir ievērojami uzlabots, izceļot horizontālo priekšējā paneļa arhitektūru, kā arī papildus uzlabojot viduskonsoli ar dekoriem no otrreiz pārstrādātiem materiāliem. Pie labā toņa piederas arī sēdekļu pārvalki no biomateriāla Nordiko.
Jaunā multivides sistēma ar 11,2 collu displeju nodrošina augstāku pikseļu blīvumu, un lietotājam ērtākas iespējas piekļūt svarīgākajām funkcijām, piemēram, navigācijai, zvaniem un braukšanas režīmu izvēlei.
Visas XC90 modifikācijas tagad ir elektrificētas, ietverot Mild Hybrid iekārtas uz B5 un B6 motoru bāzes (250/300 Zs), kā arī Plug-in uzlādējamo iekārtu T8 motoram (456 Zs). Pēdējais līdz 70 km nobrauc ar elektrību, kopējam attālumam sniedzoties līdz 800 km. 14,7 kWh baterijas uzlādei nepieciešamas trīs stundas.
Tehniski XC90 nav daudz mainījies - piekare ir noregulēta lielākam komfortam, taču par papildu samaksu pieejams smalkāks mehānisms - adaptīvā pneimatiskā piekare ar iespēju regulēt braukšanas augstumu. Braucot lielākā ātrumā, krosovers pieplaks tuvāk ceļa virsmai par 20 milimetriem, bet bezceļos klīrensu varēs palielināt par 40 milimetriem.
Modernizētā Volvo XC90 cena Vācijā sākas no atzīmes 79 890 eiro.
Nu jau gan inflācija sit augstu vilni, 80 pakkas par ķīniešu ekrānauto. Tiesa, jaunu to pirks kāds uzņēmuma valdes loceklis, lai nodemonstrētu ka nav bomārs ar Teslu un nekaunējoties ietu no stāvvietas uz liftu, bet nu vienalga daudz naudas par divām hroma līstēm.