Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Atkal Āzijas konkurence - "Michelin" Francijā slēgs divas rūpnīcas 20

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 5.novembris 2024 14:51

Francijas riepu ražotājs "Michelin" otrdien paziņoja, ka valstī slēgs divas rūpnīcas, kurās kopumā tiek nodarbināti vairāk nekā 1250 cilvēku.

Lēmumu slēgt ražotnes uzņēmums skaidro ar Āzijas riepu ražotāju konkurenci, kā arī Eiropas konkurētspējas pasliktināšanos, jo īpaši inflācijas un pieaugošo enerģijas cenu dēļ.

Šolē rūpnīcā galvenokārt tiek ražotas vieglo kravas automobiļu riepas. "Michelin" norāda, ka vieglo kravas automobiļu segments Eiropā pēdējos gados būtiski samazinājies.

Savukārt Vānas rūpnīcā uzņēmums ražo metāla armatūras, kas tiek izmantotas riepu ražošanā tādās valstīs kā Spānijā un Itālijā. "Michelin" skaidro, ka pēdējos gados rūpnīcā ievērojami sarucis ražošanas apjoms, ņemot vērā pieprasījuma samazināšanos kravas automašīnu riepu ražotnēs Eiropā.

Šo rūpnīcu slēgšanu uzņēmums iecerējis realizēt līdz 2026.gada sākumam.

"Michelin" jau pērn pavēstīja par divu rūpnīcu slēgšanu Vācijā.

 
Visi komentāri
 
0pis 5.novembris 2024 15:44
3 0 Atbildēt

Nezi, logo ar mainīs? Uz liesu Bibendumu, bez apaļumiem.

msh 6.novembris 2024 12:26
2 0 Atbildēt

Šķībacainu

HE 5.novembris 2024 16:22
4 0 Atbildēt

Pamazām pāriet uz restorānu zvaigznīšu piešķiršanu...

650 5.novembris 2024 21:02
3 0 Atbildēt

Vainīgi ira regulārie LOhi.Tie nekādīgi nepērk tās riepas, pa to 300eur/gab.

msh 6.novembris 2024 12:30
1 0 Atbildēt

Nav ko pirkt lielas karietes ar lielām riepām Es tajā dienā, kad Krievija iebruka Ukrainā, uzsūtīju golfam komplektu Michelin Energy Saver - 280 eiras.

Sergejs 6.novembris 2024 13:11
1 0 Atbildēt

Tagad jau ražotāji cenšās jebkuram knābulim pēc iespējas lielāku ratu uzmaukt virsū. Loham patīk, samērā smuki tas R18 uz Fabia izskatās, bet ka R18 pret R15 samērā laba starpība cenā to lohs saprot un sāk par to domāt tad kad jāiet ziemas komplekts pirkt.

msh 7.novembris 2024 11:35
0 0 Atbildēt

Manai mātei vīrs nopirka desmitgadīgu Polo, un tam ir tās 18 collas virsū 🙈 Izskatās ērmīgi.

W12 5.novembris 2024 21:37
16 0 Atbildēt

Nu šādā veidā mēs šeit Eiropā lēnām palaižam savus ražotājus pa skuju taku. Un tāds ir Ķīnas mērķis ilgtermiņā…Kas var būt labāks, ja izdodas tādu lielu pasaules daļu kā Eiropa padarīt pilnībā atkarīgu no saviem izstrādājumiem…

0pis 5.novembris 2024 23:14
3 0 Atbildēt

Ķīnieši nav tik glupi kā Vofka, tie visu dabū bez konkurentu slaktēšanas

650 6.novembris 2024 1:00
7 0 Atbildēt

Nu tak viņu te drīz būs vairāk kā itāļu vai to tur fraņču.Kuri tur jau tā pēc sejaskrāsas lielākoties atgādina Riepu.

Gan jau ka apzināta europutināšana.Riepu imports pinīgi bez ierobežojumiem,pilnīgi bez kontroles vai kādas tā dēvētās atbildības/Par! Pierādīt, ka esi nopircis suudu šodien vairs praktiski var reti kurš.Nu vienīg varbūt ja tas (suuuds) izrādās Šķidrs un sprāgstot apšļaksta kādus Vip garāmgējējus.

Tam pašam M vai jebkuram citam "eurozīmolam" taču tagad ir nezcik "meitassfirmu", kuras kāreiz tos visādos eksotiskās izcelsmes suudus ražo.

Sergejs 6.novembris 2024 13:15
0 0 Atbildēt

"Tam pašam M vai jebkuram citam "eurozīmolam" taču tagad ir nezcik "meitassfirmu", kuras kāreiz tos visādos eksotiskās izcelsmes suudus ražo."

 Nu gluži tā nav. Ir viņiem apakšbrandi, piemēram (ja nemaldos), Michelinam ir Kleber, Goodyearam ir Sava. Ražo viņi nevis sūdus bet iepriekšējās paaudzes mātes uzņēmuma riepu kas ir krietni labāk (bet tāpat dātgāk) nekā SuperWinterIceKingPro

650 6.novembris 2024 17:10
0 0 Atbildēt

Nene, pag, te ne tik strauji.To tur "apakšbrendu" struktūru un daudzos tos zem/apakš nosaukumus gan jau ne vienmēr visiem publiski izziņo. Klēbērs taču ir itin labs (un vairāk kā gadsimtu vecs) vidējās klasses fraņču brends.Tas pats valstiski/Vidējāijs Uniroijāls ir labas riepas, taču ne bez savām īpatnībām.Nu savulaik arī Rojālais spirts te bij topā.Tāpat arī Nokiāns kā brends ir tikai vidējā klase.Vredeštains arī- nu vienkārši Lielisks ritenis visā visumā,vienīgi ka degviela viņam "garšo".GeneralTire arī nav Mgruppā- kaut gan arī uztaisa pa kādam lieliskam eksemplāram,tik diemžēl laikam vieglo a/m modeļus ir pārtraukuši.

Bet tajā M-grupā ietilpst arī visādi tur kormorāni, tigāri,rikēni un sazin vēl kādi apakš/apakakš "brandi".Tāpat arī nezcik ķīnešu brendi ir izmantojuši Michelina agrākos protektoru zīmējumus. Jautājums "varētu būt"- kur palika "vecās" Michelin ražošanas iekārtas.Tieši tāpat, kā savulaik Phillipss te dievojās, ka viņš never nekad neesot "ražojis" halogēnspuldžu xenona retrofitus.Ķīneši laikam Nozaga viņam gan iekārtas, gan vēl plus bOnussā arī dažu labu šķībi/līko tehkontroli neizturējušo xenon produkciju

imzz 6.novembris 2024 11:00
12 0 Atbildēt

Bet tas taču ir "net zero mērķis. Nav ražošanas, nav ( gandrīz ) izmešu.

Freijers 6.novembris 2024 11:21
5 0 Atbildēt

net zero tūlīt iestāsies pisec..cilvēkiem sāk pielekt, kas ir tas CO2, ko vajag samazināt. Trumpis arī šos pasūtīs.

Sergejs 6.novembris 2024 13:17
1 0 Atbildēt

Ir cilvēks - ir problēma. Nav cilvēka - nav problēmas😁

Sviesc 6.novembris 2024 13:58
1 0 Atbildēt

Tas viss ir rietumu biznesmeņu alkatības sekas. triecoties uz milzu peļņu bet nemaksājot labas algas, atdeva visu Ķīnai. Tā teikt tagad Ķinietis ir samācījies visu un ražo visu pats, tik stipri lētāk. Tagad Rietumu alkatīgais biznesmenis vaŗēs cienīgi tik nobankrotēt.

:-) 6.novembris 2024 9:16
1 0 Atbildēt

To tikai daļēji var saistīt ar āzijas produktiem. Lielākā problēma ir Michelin atpalicībā un individuāla'konkurēt nespējā starp premium ražotājiem. Labie 80., un 90., ka Michelin bija uzplaukums ir garām. Bet tas tipiski francūžiem.

Freijers 6.novembris 2024 11:23
0 0 Atbildēt

Francūžu mašīnām, ja neskaita to, ka tām maz "pontu" un ekstru nav ne vainas, arī bundžas pateicīgas LV klimatam. Par riepam tā laikam īsti teikt nevar, kgan Michelin 2/3 ešelons nav zemē metams, bet no prēmiumiem labāk citu ražotāju, primāri Nokian, esmu iecienijis.

wons 6.novembris 2024 13:35
0 0 Atbildēt

Jo platākas riepas, jo stabilāk uz ceļa vāģis turas.

650 6.novembris 2024 15:04
0 0 Atbildēt

Jo platākas riepas, jo biežāk Loham jāatceras, ka jau sākot ar "5,5mm" viņš varēs tās sev Droši iebāszt d/ā. Nospiedoši lielākajā daļā gadījumu viņš uz to nav gatavs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Xiaomi piesaka savu otro modeli, krosoveru YU7

Ķīnas tehnoloģiju uzņēmuma Xiaomi pirmie soļi autobūvē izraisīja lielu interesi. Pavasarī debitēja mobilo ierīču un elektronikas ražotāja pirmais modelis, sedans SU7, bet tagad kārta krosoveram YU7. Lasīt vairāk

 

Nissan uzsāk jaunā Murano ražošanu 6

ASV, Nissan rūpnīcā Tenesijas štatā, no konveijera nobraucis pirmais jaunās paaudzes Murano eksemplārs. Lasīt vairāk

 

Septiņvietīgi elektroauto – jauna ģimenes transporta definīcija (+ FOTO) 11

Gadu gaitā ģimenes auto ir attīstījies, pielāgojoties vajadzībām, tehnoloģijām un cilvēku gaumei. Savulaik uz ceļiem dominēja miniveni un kompaktveni, kas bija labs variants lielām ģimenēm, jo piedāvāja praktiskumu un plašumu. Taču, strauji pieaugot SUV popularitātei, tie kā piemērotāka alternatīva izspieda iepriekš pieprasītos pārvietošanās līdzekļus. Lasīt vairāk

 

Arī pēc 40 gadiem - Toyota Land Cruiser J70 tiek pie pārmaiņām

Toyota Land Cruiser J70 arī 40 gadus pēc modeļa ienākšanas tirgū nav aizmirsts, jo dažos tirgos tas joprojām ir ejoša prece. Piemēram, Austrālijā, kur ilgdzīvotājs tikko piedzīvojis kārtējo modernizāciju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti