ASV tirgū pieejamie GMC Savana/Chevrolet Express arī 2025. gadā būs ierindā.
Runājot par auto modeļiem-ilgdzīvotājiem, vairumam nāk prātā Lada Niva (no 1977. gada) vai Toyota Land Cruiser 70 (no 1984. g.), tomēr tie nav vienīgie. Izrādās, arī ASV tirgū ir savi dinozauri, piemēram, tehniskie dvīņi GMC Savana / Chevrolet Express, kas izstrādāti 90. gadu vidū.
Abi modeļi būs ierindā arī 2025. gadā, tobrīd sasniedzot ceturtā gadu desmita slieksni. Gadu gaitā tie zaudējuši Duramax dīzeļus, toties joprojām pieejami pasažieru un kravas furgona versijās ar klasisko aizmugures riteņu piedziņu un 4,3 litru benzīna V6.
Šādi komplektēts Chevrolet Express tagad maksā 42 600 dolāru, bet komercpārvadājumu furgons – 36 800 dolāru. Tā nebūt nav gala cena, jo standarta aprīkojums ir gaužām trūcīgs – piemaksāt nāksies gan par parkošanās sensoriem un kruīzkontroli, gan par attālināta starta un bezkontakta pieejas funkcijām, tāpat par aizmugures stiklu apsildi un, protams, 6,6 litru benzīna V8 motoru.
Saskaņā ar iepriekš publicēto informāciju, jaunā komerctransporta paaudze uz elektriskās platformas parādīsies tikai 2026. gadā, tāpēc GMC Savana un Chevrolet Express saglabās savus klientus, kas gadu desmitiem novērtējuši to nepretenciozo dizainu, lielo kravnesību un vienkāršo konstrukciju.
Pēdējais teikums ir pilnīgs BS. Neko no tā hlama izņemot cenu klienti nav novērtējuši. Lēts transportlīdzeklis ar šādu ietilpību, tikai tāpēc pērk. Apzinoties, ka tur viss pārējais ir sūds.
Sūds var būt daudz kas. Piemēram, auto, ar kuru bieži jāapmeklē serviss, auto, kuri pa reizei tiek "atsaukti, auto kuru mehāniskās problēmas cenšas notušēt ar programnodrošinājuma koriģēšanu.
Žigulis nekad nav atsaukts, tātad Ladas ir perfekti no sākuma līdz beigām.