Ķīnas tehnoloģiju uzņēmuma Xiaomi pirmie soļi autobūvē izraisīja lielu interesi. Pavasarī debitēja mobilo ierīču un elektronikas ražotāja pirmais modelis, sedans SU7, bet tagad kārta krosoveram YU7.
Ir publicēti pirmie attēli un zināms, ka no sedana krosovers atšķirsies ar virsbūves tipu un palielinātu klīrensu, savukārt dzinējspēku nodrošinās divmotoru iekārta, priekšā montējot 220 kW (299 Zs) elektromotoru, bet aizmugurē novietojot 288 kW (392 Zs). Abu motoru kopējā jauda ir 508 kW (681 Zs), kas YU7 sola maksimālo ātrumu 253 km/h (sedanam 265 km/h).
YU7 ir 4999 mm garš, apveltīts ar 3000 mm garenbāzi un sver 2450 kg. Dati par krosovers sniedzamību vēl netiek atklāti, toties zināms, ka Xiaomi to prezentēs 2025. gada vasarā. Tiek lēsts, ka krosovera cena būs 250-350 tūkstoši juaņu (32,5 – 45,6 tūkstoši eiro).
Xiaomi pirmais modelis, sedans SU7, startēja marta beigās, cenai sākoties no atzīmes 215 900 juaņu (28 100 eiro) un jau novembra vidū pārsniedzot 100 000 piegādātu eksemplāru skaitu.
Piebildīsim, ka aizadītajā nedēļā Xiaomi atklāja datus par sedana saimes flagmani SU7 Ultra. Šāds modelis komplektēts ar 93,7 kWh bateriju, kas ļaus nobraukt līdz 630 km pēc Ķīnas CLTC cikla un maksās arī Ķīnas tirgum netipiski daudz – 814 900 juaņu (106 000 eiro).
Nu, a kāda HyperOS versija? Labojumus arī sola? Cik gadus? Zin kā, apraus atbalstu un paliks ar 115km uzlādes ietilpību, lai motivētu pirkt nākamo modeli.