Ķīnas autoražotājs Zeekr plāno papildināt modeļu piedāvājumu Eiropas tirgum no 2025. gada otrā ceturkšņa pievienojot tam elektrisko krosoveru 7X.
Geely koncerna zīmols Zeekr Eiropā ir pārstāvēts ar modeļiem 001 un X, bet drīzumā tiem pievienosies jaunais modelis 7X. Tas ir 4,83 m garš piecvietīgs transportlīdzeklis, kas apveltīts ar 2,93 m riteņu garenbāzi, līdz pat 616 litru ietilpības bagāžnieku un 800V tehnoloģiju, kas lādējot ar 360 kW nedaudz vairāk kā 10 minūtēs uzlādēs akumulatoru no 10-80 procentiem.
7X tiks piedāvāts ar 75 vai 100 kWh akumulatoru, kas pēc Ķīnas CLTC nodrošina sniedzamību līdz 615 km Long Range versijai. Aizmugures riteņu piedziņas bāzes versiju un Long Range aprīko ar 310 kW (421 Zs) elektromotoru, bet jaudīgo Performance pilnpiedziņas modeli – ar diviem motoriem, kas attīsta 470 kW (639 Zs), 100 km/h ļaujot sasniegt 3,8 sekundēs.
7X pamata modelis ar mazāk jaudīgo motoru un akumulatoru maksās aptuveni 53 000 eiro, bet par pilnpiedziņas divmotoru variantu prasīs par 10 000 eiro vairāk.
Zeekr 7X dizains ir izstrādāts uzņēmuma filiālē Zviedrijā. Tas izceļas ar īpaši šauriem lukturiem, kas priekšā un aizmugurē veido horizontālas līnijas, kā arī Ķīnas Premium ražotājiem raksturīgo bagātīgo aprīkojumu, kura skaitā var būt 16 collu centrālais ekrāns, elektriski regulējami, ar masāžu, ventilāciju un apsildi aprīkoti sēdekļi, panorāmas jumts, nappa ādas salona apdare, divas uzlādes nišas viedtālruņiem u.c.
Piegādes Eiropai Zeekr plāno sākt ar Nīderlandes, Norvēģijas un Zviedrijas tirgiem, ģeogrāfiju pakāpeniski paplašinot.
Kur un kā tos auto izstrādājumus pēc tam utilizēs?
Nu neticu, ka ar tiem var nobraukt pusmiljonu kā ar Mersi piemēram.
Var. Kāpēc tad bagāžniekā salieķis 😊