Vācijas Federālā autotransporta pārvalde (KBA) publicējusi atskaiti par 2024. gadā reģistrētajiem automobiļiem.
Saskaņā ar KBA datiem, 2024. gadā Vācijā reģistrēti 2,8 miljoni jaunu automobiļu – par 1 procentu mazāk nekā gadu iepriekš.
Pērn pārdoti 991 948 ar benzīnu darbināmi automobiļi (pieaugums par 1,4% / tirgus daļa 35,2%), 483 261 ar dīzeļdzinēju aprīkoti automobiļi (-0,7% / 17,2%), 947 398 eksemplāri ar hibrīdpiedziņu (+12,7% / 33,6%), ieskaitot 191 905 Plug-in hibrīdus (+9,2% / 6,8%), kā arī 380 609 elektroautomobiļi, piedzīvojot 27,4 procentu kritumu un tirgus daļas samazinājumu līdz 13,5 procentiem.
Pārējo tirgus daļu sastāda ar sašķidrināto un dabasgāzi darbināmi automobiļi.
No Vācijas zīmoliem vislabāk veicies Porsche (plus 9,9 procenti / tirgus daļa: 1,3 procenti), tirgus līderim Volkswagen (+3,4% / 19,1%) un Opel (+2,0% / 5,2%). Pārējie pašmāju ražotāji atpaliek no iepriekšējā gada rezultātiem: Mercedes-Benz pārdeva par septiņiem procentiem mazāk automašīnu, Ford atpaliek par 14,6 procentiem un Audi zaudēja 18,1 procentu, savukārt BMW strādājis 2023. gada līmenī.
No ārvalstu ražotājiem veiksmīgākais izrādījies Škoda ar izaugsmi 22,0 procentu apmērā un 7,3% tirgus daļu.
Pieprasītākie ir bijuši SUV segmenta (30,2%) un kompaktklases (18,7%) automobiļi.
noskatījos DW sižetu par VW. Vēsturiski izveidojies valsts un privātā kapitāla hibrīds ir panācis to, ka VW savus ražojumus saražot ir 2 - 5 reizes dārgāka, kā, piemēram, Francijas rūpnīcās. Minēja 2000 eiro darbaspēka izmaksas FR, pret 4 - 10 tūkst eiro dažādās vācijas rūpnīcās uz vienu saražoto auto.
Vācijā gribētu pirkt VW, bet nepērk, jo dārgs, bet importēto negrib pirkt.
Plus pilna prese ar naftinieku salobētajām vaimanām par elektroauto.
Plus salīdzinoši dārga elektrība - jo iepriekšējā valdība lika uzsvaru uz lēto Krievijas gāzi, kuras nu nav.
Arī biju skatījies vienu video kur tika stāstīts ka Ķīnā VW sanāk pa 12000 eur lētāk nekā Vācijā.