Visi komentāri - Pirmās dienas kravas auto vadītājus vēl nesodīs par iebraukšanu Rīgas centrā

Pirmās dienas kravas auto vadītājus vēl nesodīs par iebraukšanu Rīgas centrā 5

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 19.janvāris 2024 15:02

Pirmās dienas kravas auto vadītājus vēl nesodīs par iebraukšanu Rīgas centrā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē.

No vakardienas veiktas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas, kas aizliedz kravas transporta kustību cauri pilsētas centram.

Kā skaidroja pašvaldībā, ieviešot būtiskas satiksmes izmaiņas, paiet noteikts laiks, līdz pat pāris nedēļām, kamēr autovadītāji pie tām pierod un sāk pilnībā ievērot ceļazīmes.

Līdz ar to sākotnēji kravas auto vadītājus nesodīs par iebraukšanu pilsētas centrā.

Par satiksmes organizācijas izmaiņām informēta arī Rīgas pašvaldības policija, kas sekos līdzi notiekošajam.

Kā ziņots, no vakardienas kravas transporta tranzīta satiksme abos virzienos būs aizliegta uz Akmens tilta, Krasta ielas posmā no Salu tilta līdz Ģenerāļa Radziņa krastmalai, no Radziņa krastmalas līdz 13.janvāra ielai, 11.novembra krastmalas posmā no 13.janvāra ielas līdz Vanšu tiltam un Eksporta ielas posmā no Vanšu tilta līdz Hanzas ielai.

Šādas izmaiņas ir iespējamas, jo pagājušā gada 21.decembrī Rīgā satiksmei atvēra Austrumu maģistrāli.

Austrumu maģistrāles izbūve nodrošina Rīgas centra apbraukšanas iespējas un no kravas transporta atslogos Rīgas vēsturisko centru un Purvciema apkaimi.

 
Visi komentāri
 
uupis 19.janvāris 2024 16:51
7 3 Atbildēt

Tagad fūres no Bolderājas vairs nebrauks uz Akmens tiltu, bet tas nenozīmē ka Raņķa dambis nestāvēs torķī!

650 19.janvāris 2024 17:15
3 1 Atbildēt

Ķeksis pievilkts,Lohi gavilē! Kāda tev nafig bordelāja,lai ved savus suudus ar prāmi vai kuģi!

iJuris 20.janvāris 2024 0:59
4 3 Atbildēt

Un atkal nav nevienas dzīvas dvēseles kas saliek kartē. Kāds kurš saīmē iespējamos un atļautos maršrutus smagajiem.

Es tā no galvas iedomājos, ganību dambis ar visu tur apkārt esošo industrialo rajonu. Un tad es tā mēģinu iedomāties, kā ērtāk nokļūt upei otrā pusē un saprotu, ka hujova sanāk. Dzenā riņķī apkārt, degvielu un laiku tērē, sadzen visus vienā šaurā vietā un sit sev uz pleca kādi malači.

Dienvidu tilts pie pirmā mazākā sniega apstājas... Aplis stāv visos virzienos. Bet nekas,ostas pilsētā nevajag spēcīgu kravas transportā infrastruktūru. Vajag sēdēt upes malā un dzert smutiju. 

Ierakstam katrs kādu maršrutu jūs redzat lai no muitas noliktavas kaut ko aizvestu uz Daugavgrīvu.

0pis 21.janvāris 2024 19:13
0 1 Atbildēt

Loģisks tur būtu prāmis vai divi, kas ceļ smagos pāri Daugavai (un veiglos, kas par nelielu samaksu piemetās uz tā paša prāmja galā smagajam). Papildus darba vietas, mazāk sastrēgumu, visi laimīgi un smaidīgs daļnobojs ar karsto suni rokā.

Vernons 24.janvāris 2024 21:01
0 0 Atbildēt

Varbūt tāds ir mērķis!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atvainojiet, es kļūdījos! Latvijas prezidenta konvojs stājas pie sarkanās gaismas un gaida 3.DAĻA (+ VIDEO) 1

Atvainojiet, es kļūdījos! Latvijas prezidenta konvojs apstājas pie sarkanās gaismas un gaida 3.DAĻA - Turpinājums, tāpēc noskaties arī 1. un 2. daļu, lai saprastu pilnu situāciju! Lasīt vairāk

 

Krievijā apstājas simtiem Porsche: kas noticis? 15

Krievijā liels skaits Porsche automobiļu īpašnieku pēdējo nedēļu laikā saskārušies ar dīvainu problēmu – automašīnu vairs nevar iedarbināt. Lasīt vairāk

 

4 miljoni eiro nav arguments - visi Bugatti Tourbillon jau pārdoti 6

Neraugoties uz cenu, kas bez PVN sasniedz gandrīz 4 miljonus eiro, visi Bugatti Tourbillon eksemplāri jau ir rezervēti un brīvā pārdošanā vairs nav pieejami. Lasīt vairāk

 

Vācijā nodota ekspluatācijā 3,4 miljardus eiro vērta pretraķešu aizsardzības sistēma 4

Pieaugot Krievijas draudiem, Vācijā trešdien nodota ekspluatācijā apmēram četrus miljardus ASV dolāru (3,4 miljardi eiro) vērtā pretraķešu aizsardzības sistēmas pirmā kārta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti