Volvo Trucks iepazīstinājis ar savu pirmo pilnībā elektrisko kravas auto modeli FM Low Entry, kas var izmantot tikai un vienīgi elektrisko piedziņu.
Atšķirībā no jaunā FH Aero, kas var izmantot dažādus spēka pārvadus, FM Low Entry ir paredzēts piedziņai tikai ar elektrību un izmantošanai pilsētas vidē, kur to plāno galvenokārt kā videi draudzīgu transportlīdzekli ugunsdzēsēju un atkritumu savācēju autoparkā.
Domājot par vadītāja un apkalpes ērtībām FM Low Entry kabīne novietota zemu, tādēļ iekāpšana ir bez pacēluma, bet vadītājam nodrošināta lieliska redzamība, tostarp arī tādēļ, ka tieši aiz viņa nav sēdekļu – trīs apkalpes sēdvietas plašajā kabīnē nobīdītas vairāk pa labi.
Tiek ziņots, ka FM Low Entry būs pieejams vairākās versijās ar 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4 riteņu formulu, divu augstumu kabīnēm, tiks aprīkots ar diviem elektromotoriem sasniedzot 449 Zs jaudu un četrām (kopā 360 kW) baterijām, kas nodrošina gaitas rezervi līdz 200 kilometriem.
Volvo FM Low Entry ražošanu plānots uzsākt otrajā ceturksnī.
Lasi vēl iAuto.lv portālā:
- Jaunāko Volvo Truck dzinēju apskats D17A - arī elektromotori smagajam transportam un bateriju bloki (+ VIDEO)
- Forumā: Volvo FM Low Entry Electric atsauksmes
- Forumā: Volvo kravas vilcējs elektroauto Volvo FH Electric Aero
- Volvo FH Aero ir klāt — jauns etalons energoefektīvām lielas kravnesības kravas automašīnām
Zems viņš ir, to nevar noliegt. Atkritumu vedējam tad vēl tā, var izpētīt maršrutu un iepriekš konstatēt vietas, kur nevar izbraukt, bet ugunsdzēsējam tas īsti labi nebūs.
Tas auto gan jau augstāks par jebkuru SUVu. Arī pamatā jau domāt pilsētai.
Nevajag skatīties uz kabīni, bet bateriju. Standarta Volvo ir 300 klīrenss, kas redzams šeit:
www.volvotrucks.com/en-en/trucks/...d%20clearance.
Bet pēc bildes jau redzams, ka elektriskajam baterija stāv apm 2x zemāk:
Tas nav standarta augstums, tas ir karjeru-būvniecības auto (FMX), ar paaugstinātu klīrensu