Stena Line jaunais prāmis Stena Scandica veicis savu pirmo braucienu

 

Foto: Publicitātes attēls

Stena Line | 27.jūlijs 2021 14:52

Nostiprinot savas pozīcijas un paplašinot pakalpojumus Baltijas jūras reģionā, Zviedrijas prāmju kompānija Stena Line šogad maršrutā starp Ventspili Latvijā un Nīnashamnu Zviedrijā norīkos divus jaunus, lielus un modernus prāmjus.

Pirmais no tiem – Stena Scandica Nīnashamnas ostā ieradās šorīt, 27. jūlijā, veicot savu pirmo nakts reisu no Ventspils. Jaunajā prāmī ir par 70 % palielināta pasažieru salona ietilpība salīdzinājumā ar esošajiem kuģiem, kā arī gandrīz par 30 % lielāka kravas ietilpība, turklāt tiek nodrošināti apstākļi patīkamai laika pavadīšanai, ceļojot pa Baltijas jūru.

“Mēs gandrīz desmit gadus pārvadājam pasažierus un kravas Baltijas jūras reģionā. Šajā laikā ik gadu esam piedzīvojuši spēcīgu izaugsmi. Turklāt, salīdzinot ar 2012. gadu, mēs esam vairāk nekā divas reizes paplašinājuši savu darbību – sākām ar vienu kuģi un 10 reisiem nedēļā, un tagad divi kuģi veic 24 reisus nedēļā. Šo paplašināšanos veicina mūsu klientu pieaugošais pieprasījums pēc jūras braucieniem Baltijas jūrā un papildu kravas ietilpības. Tagad mēs vēl vairāk nostiprinām savas pozīcijas un piedāvājam klientiem divus jaunus, modernus un lielākus prāmjus, kas 2021. gadā nodrošinās par 30 % lielāku kravas ietilpību un patīkamu ceļošanas pieredzi uz kuģa gan mūsu maršrutos uz Latviju, gan no tās,” saka Johans Edelmans (Johan Edelman), tirdzniecības direktors Baltijas jūras ziemeļu reģionā.

“Ventspils brīvostai ir liels prieks un gandarījums sagaidīt jauno prāmi Stena Scandica. Neapšaubāmi šis ietilpīgais un mūsdienīgais prāmis būtiski paplašinās līnijas starp Latviju un Skandināviju iespējas, kas ir gaidīta ziņa Latvijas un kaimiņvalstu industriālajā sektorā. Turklāt mūsdienīgi pilnveidotais pasažieru serviss ļaus Ventspils ostai attīstīt tās lomu ne tikai kravu un industriālajā sektorā, bet arī tūrismā,” uzsver Ventspils  brīvostas pārvaldnieks Andris Purmalis.

Prāmis Stena Scandica ir 222 metrus garš, un tajā ir 200 kajīšu, tā ietilpība ir 970 pasažieri un 2875 līnijmetri kravu vienībām, kā arī papildu automašīnu klājs, tādējādi palielinot kravas ietilpību par 30 % un pasažieru salona ietilpību par 70 %. Prāmis ir aprīkots ar vairākām ilgtspējīgām funkcijām un degvielas patēriņa uzlabojumiem, piemēram, hibrīdiem skruberiem, balasta ūdens attīrīšanas sistēmām un citiem risinājumiem, lai piedāvātu ilgtspējīgāku transportu pāri Baltijas jūrai. Lielāka ietilpība nozīmē arī zemāku emisiju uz vienu pārvadāto vienību. Prāmja interjers ir atjaunināts, un tajā ir jaunas kajīšu kategorijas, plaši veikali ar lieliskiem piedāvājumiem zināmām zīmolu precēm, atpūtas zonas un vairākas ēdināšanas iespējas, kā arī sauļošanās terase.

“Mēs uzskatām, ka RoPax ir mūsu galvenā konkurences priekšrocība un mūsu veiksmes stāsta neatņemama sastāvdaļa, tāpēc turpināsim apvienot kravas un pasažieru pārvadājumus. Divi jaunie prāmji ir izcils papildinājums Stena Line kuģu flotē mūsu klientiem, un tas ir tikai pirmais solis ceļā uz mūsu vērienīgo plānu trīs gadu laikā dubultot pasažieru skaitu Baltijas jūras maršrutā,” uzsver Johans Edelmans.

Ventspils‒Nīnashamna ir īsākais maršruts starp Baltiju un Skandināviju. Kad Stena Scandica un Stena Baltica pārņems maršrutu Ventspils‒Nīnashamna, tie aizstās esošos prāmjus Stena Livia un Stena Flavia, kuri pēc tam kursēs maršrutā Liepāja–Trāveminde.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bugatti varētu pārdod komplektā ar personīgo benzīntanku 2

Miljonu vērts Bugatti ar personīgo benzīntanku, kurā uzpildīt sintētisko degvielu mūža garumā. Lasīt vairāk

 

Aizmiga pie stūres; absorbējošās barjeras darbībā (+ VIDEO) 9

Busiņš maina kursu un ietriecas barjerās - vadītājs apgalvo, ka aizmidzis pie stūres. Ierakstā labi redzams, kā nostrādā barjeras konstrukcija, mazinot trieciena spēku un, iespējams, glābjot šofera dzīvību - tā video komentārā. Lasīt vairāk

 

Jaunais Renault Master 4tā paaudze - tā kā "smagais" buss! (+ VIDEO)

Arī mums labi pazīstamais Renault Master sasniedzis ceturto paaudzi. Jaunākā izlaiduma pamatā ir vēl elastīgāka platforma, kas piemērota arī degvielas šūnu piedziņām. Lasīt vairāk

 

Latvija sāks Rail Baltica pamatlīnijas būvniecību 6

Sasniedzot vēl vienu Rail Baltica projekta būtisku posmu, Latvija sāks pamatlīnijas būvniecību. 21. maijā Rail Baltica komanda, Eiropas Komisijas pārstāvji un starptautiskie partneri no Francijas, Itālijas, Polijas, Lietuvas un Igaunijas tikās Rīgā. Projekta partneri, atzīmējot šo simbolisko brīdi, izveidoja laika kapsulu ar vēstījumu nākamajām paaudzēm, kuru iebūvēs pamattrases pamatos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti