Rīgas dome noraida Imantas veloceļa būvniecības apturēšanu; nāksies nocirst vairāk nekā 250 koku - iAuto

Rīgas dome noraida Imantas veloceļa būvniecības apturēšanu; nāksies nocirst vairāk nekā 250 koku 20

 
LTV Ziņu dienests | 25.jūlijs 2025 18:22

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas ārkārtas sēdē deputātu vairākums noraidīja priekšlikumu apturēt veloceļa, kas savienos Ķīpsalu ar Imantu, būvniecību. Priekšlikumu bija izvirzījuši opozīcijas deputāti, norādot uz vietējo iedzīvotāju bažām par vairāk nekā 250 koku izciršanu un nepietiekamu sabiedrības iesaisti.

 
20 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
iJuris 25.jūlijs 2025 22:10
5 1 Atbildēt

aha, jo nodrošināt normālu satiksmi no Iļģuciema, Imantas, Dzirciema un Bolderājas ir grūtāk.

Es nekad neesmu izjutis problēmas nokļūt no Imantas jebkur citur ar velo vai kājām. Bet ar auto vai sabiedrisko, tās ir mokas.

Es jau redzu kā vizualizācijās pieglaimīgi laimīgi velosipēdisti minas. Ziemā, mīnus 15 grādos

0pis 26.jūlijs 2025 0:07
5 0 Atbildēt

Nevar nebūvēt! Ik pēc 400m būšot Atpūtas Stacijas ar soliņiem, Ūdens Avotu, velo remonta stendiem ar Park Tools un miskastēm (cerams, tādām no kurām vējš neizpūš visu saturu - bet ja nu tomēr, tad pēc tam varēs nopirkt citas, labākas. Naudas ir vairāk kā jebkad!). To visu vajadzēs apkopt - likt vietā Lohu norautos rīkus, izvest miskastes, salasīt benčikus un izlietātos kondomus pie soliniem (kāds Centīgais stādīs Koku nozāģeto vietā). Ar traktoru nobrauks pa to jauno veloceliņu un izrādīsies, ka tas netur traktora svaru un ieņēmis divkupru kamieļa formu. Bet tā jau Eiropas nauda, liela daļa - šobrīd nav laika ilgi domāt, to naudu atdos kādam Cēlākam Projektam.

Bils 26.jūlijs 2025 13:39
3 1 Atbildēt

Ja necirtīs nost un neraks celmus lauka, tad "apgūt" 13mio neizdosies, gan jau projekta izmaksas samazinātos uz pusi.

Video skaidri redzams ka gajēju "ietve" jau eksistē, vajag tikai paplašināt un noasfaltēt, kur varēs sadzīvot gan velo, gan gajēji. Ne visur, bet tādi posmi ir.

Kā arī pļava, tik jautājums, kam pieder.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti