piekare tada pati kaA6 utt.
palasi www.vwmotion.lv tur tev buus daudz infas pa so teemu
piekare tada pati kaA6 utt.
palasi www.vwmotion.lv tur tev buus daudz infas pa so teemu
Ā,kārtējais topiks. Nu,kā tad ar BMW ??
Negribu te ne1 sabaidiit, bet man te 1ns choms straadaa servisaa kur ved no vaacijas visvisaadus aparaatus. Arii pasaatus apaljos.
Peedeejo 2vu nedeelju laikaa ienaaca 2vi gabali. 1ns ar sarkano"i" un 1ns parastais peleekais.
Gljux vinjiem taac, ka vienam naacaas samainiit bloku, jo tas nezin kaapeec bija iepliisis nedaudz, un otram ir nedaudz sakusis virzulis.
Nezinu, mosh taa ir tikai taada sakritiiba pavisam nejauka un neko nenoziimee, ja mees runaajam par auto marku kaa taadu, bet shitas ir normaals piemeers tam, kaa neliela motorshaade var izraadiities bisku nopietnaaka, jo abi autinji bija tipa ejoshi. Uz un no treilja nobrauca pashi. Es pacs peec shitiem abiem exemplaariem pasaatus vairs kautkaapeec negribu redzeet.
deksters rakstīja: Ā,kārtējais topiks. Nu,kā tad ar BMW ??
Ar BMW? Iesēdos 320d un sapratu, ka es tai konservu bundžā braukt fiziski nevaru.... Aber 520d laikam tomēr ir par sālītu manam finanšu budžetam.
virzulis nedaudz sakusis...?
Nu, protams, ir pamatīgi jāskatās un jādiagnosticē pirms pērk... Biju A2 - tur jau feini tie pasāti + kaut kāda garantija vismaz ir, nevis tīri no rokas nopirkt. No Mobile.de jau ar var kaudzēm dabūt pasātus...
Šitais piemēram kārdinošs --> www.brcauto.com/...
Bet cik sapratu te palasoties - 101Zs priekš tās bundžas tomēr ir par maz.
JPSL rakstīja: piekare tada pati kaA6 utt.
palasi www.vwmotion.lv tur tev buus daudz infas pa so teemu
Ei, paldies! Tas VW portāls ir labs. Būs ko palasīties vakarā pie tējas, lai info iegūtu...
Bet, ja kādam kas labs vai slikts sakāms par to Passātu - tad sakiet vien tepat!!!
Man taadu buutu gruuti nopirkt, jo jamos brauc un krukji baruc un krukjii! Nesen redzeeju vienu 2003 gada kam 327 t.km bij uz shiltes... no skata normaals, gan salons gan viss, lai arii tas motors iet daudzmaz liidz 500 t.km bet nu bail iepirkties taapat, shitaadus te tirgo ar 140 t.km panelii!!!
RICHS1 rakstīja: Negribu te ne1 sabaidiit, bet man te 1ns choms straadaa servisaa kur ved no vaacijas visvisaadus aparaatus. Arii pasaatus apaljos.
Peedeejo 2vu nedeelju laikaa ienaaca 2vi gabali. 1ns ar sarkano"i" un 1ns parastais peleekais.
Gljux vinjiem taac, ka vienam naacaas samainiit bloku, jo tas nezin kaapeec bija iepliisis nedaudz, un otram ir nedaudz sakusis virzulis.
Nezinu, mosh taa ir tikai taada sakritiiba pavisam nejauka un neko nenoziimee, ja mees runaajam par auto marku kaa taadu, bet shitas ir normaals piemeers tam, kaa neliela motorshaade var izraadiities bisku nopietnaaka, jo abi autinji bija tipa ejoshi. Uz un no treilja nobrauca pashi. Es pacs peec shitiem abiem exemplaariem pasaatus vairs kautkaapeec negribu redzeet.
Tāpēc,ka tādus tur vien meklē,jo uz tādiem var nopelnīt. Uz veseliem nevar.
LyNx8 rakstīja: Nu, protams, ir pamatīgi jāskatās un jādiagnosticē pirms pērk... Biju A2 - tur jau feini tie pasāti + kaut kāda garantija vismaz ir, nevis tīri no rokas nopirkt. No Mobile.de jau ar var kaudzēm dabūt pasātus...
Šitais piemēram kārdinošs --> www.brcauto.com/...
Bet cik sapratu te palasoties - 101Zs priekš tās bundžas tomēr ir par maz.
Šie te www.autonet.lv/... arī pārdod ar garantiju !
Bezproblēmu auto, praktiski nenobraucami un izcili ekonomiski, kā arī jaudīgi dīzeļdzinēji. Ļoti laba izvēle
LyNx8 rakstīja: Cik pavēroju, šiem aparātiem ir dažādas jaudas - sākot no 90Zs, tad 101Zs un tad arī 130Zs. Vai 130Zs aparāc ir ar "sarkanajiem" burtiem?
Vai kādam ir pieredze ar šiem dīzeļpasātiem? Ekspluatācija uz LV ceļiem? Man domāt normāls auto, lētāks par Audi un BMW, bet dārgāks par Opeli... Vai ir kādas vārīgās vietas, kam pie pirkšanas jāpievērš pastiprināta uzmanība? Tepat forumā lasījos, ka Pasātam esot sarežģīta piekare... Pavērojoto tirgu, zem 120 tk km ir grūti dabūt, bet tas jau tikai loģiski. jo dīzelis kā nekā.
Par šo auto zinu ļoti maz, tāpēc vēlētos uzzināt ļaužu pieredzi, jo ir tā kā beidzot skaidrība galvā, ka jāņem šitādu ar visām ekstrām, nevis jāmoca sevi ar jaunāku, plikāku japāni vai čehu.
Tirsēji kā vienmēr laipni aicināti šo topiku nekomentēt! Paldies!
passāts ir REĀLS auto ņem tik ciet...vari pamēģināt vēl iesēsties REĀLĀ audi, mazda ,mitshubishi u.t.t...
Aha, un vēl reālā 316tajā bembī vajag iesēsties ar, Tu atsaldētais...
LyNx8 rakstīja: Aha, un vēl reālā 316tajā bembī vajag iesēsties ar, Tu atsaldētais...
jau gandrīz biji iesēdies laikam, redz miesas par kuplām Tev esot...pastaigā uz trenažieru zāli,savādāk drīz vojāgers par mazu būs....
RICHS1 rakstīja: Negribu te ne1 sabaidiit, ....... vienam naacaas samainiit bloku, jo tas nezin kaapeec bija iepliisis nedaudz, un otram ir nedaudz sakusis virzulis.
viss kārtībā, viss tikai nedaudz,tās jau tādas sīkas kaites, ko tur baidīties...
316i rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Aha, un vēl reālā 316tajā bembī vajag iesēsties ar, Tu atsaldētais...
jau gandrīz biji iesēdies laikam, redz miesas par kuplām Tev esot...pastaigā uz trenažieru zāli,savādāk drīz vojāgers par mazu būs....
Vecīt, nespried par citiem pēc sevis! Esmu 196 cm garš, sveru 97 kg un spēlēju basketbolu pietiekami intensīvi, tā kā uz trenažieru zāli vari pats piestaigāt. Būtu Tev tāds augums - saprastu, kāda sajūta ir 316-320 bēmēvē.... Muļķis.
97kg tikaj sienaazis
ja nopietni , tad passac Teu buus labi piemeeroc . nekaadu uuberprobleemu ar 02-... passaatiem vairs nau . 1,9 PD TDI 130zs ir vislabaakais dzineejs( pateerinjsh/jauda/apkopju izmaxsas) kaac var buut . taxshto beidz 'cepties' grabini keurus un chaapo uz A2 .
Un kā ar to daudzsviru piekari? Aizmugurē arī laikam bija jau uz svirām saliktas nevis vienkāršii balka? Kā tas sadzīvo ar mūsu ceļiem?
TDI rakstīja:
ja nopietni , tad passac Teu buus labi piemeeroc . nekaadu uuberprobleemu ar 02-... passaatiem vairs nau . 1,9 PD TDI 130zs ir vislabaakais dzineejs( pateerinjsh/jauda/apkopju izmaxsas) kaac var buut . taxshto beidz 'cepties' grabini keurus un chaapo uz A2 .
Šim komentam es varētu pievienoties. Diviem kolēģiem tādi ir (viens gan jau paspēja atdot sencim un nopirkt Octaviju (2l dīzeli)). It kā nekādas mega problēmas nevienam nav bijušas, apmierināti ar patēriņu un gaitas īpašībām. Pērnajā ziemā (lielajos mīnusos) gan bija problēmas ar pielaišanu. Abi pildās Statoilā.
Kas man par passātiem ir iekritis acīs - apskrāpēts salons ap podziņām un kloķīšiem, šis tas nolūzt (piem. bardačoka atvēršanas rokturis) utml. sīkas nepatīkamas lietas.
deksters rakstīja:
Tāpēc,ka tādus tur vien meklē,jo uz tādiem var nopelnīt. Uz veseliem nevar.
Es gan domāju, ka labāk ir nopirkt normālu ejošu auto un bez īpašas čakarēšanās te viņu pārdot. Ja jau grib pelnīt. A to tāds lūznis te nomētājas kādu mēnesi pirms viņu vispār var piereģistrēt un iziet apskati. Pa to pašu laiku kādus divus tādus pasātus varētu notigot un rezultātā nopelnīt vairāk.
Nu jā, bet kas ir labāk - atvest treili ar lūžņiem vai treili ar normāliem autiņiem, kas uzreiz tiek pārdoti?
Jo motoršāde var nozīmēt da jebko. Bija te 1ns tāds džips - turx saka, ievilcējs starterim nemaz nestrādājot. ievilkt nevar, jo automāc, kurbulim vietas arī protams nau.
Atveda, salika starteri. nekas nemainās. Griež tipa pa tukšo. Tā arī nesapratu ko viņi tur pie spararata meklēja, bet atklājums bija tāds, ka šitais spararats mierīgi ar roku pagriežas. bez kompresijas. Un lielākais pārsteigums bija tad, kad izrādījās, ka kādam baigi ir vajadzējuši džipa virzuļi. Visi katliņi bija tukši. Tipa turx gribējis mosh taisīt kautko, izjaucis motoru, sapratis, ka nau vērc un salicis atpakaļ bez virzuļiem. A saka ka starteris nefiga neiet. Gudrs, maita.
Šitas stāsc NAV izdomāc. Un ko tad, ja uz treiļa gadās kādi 3 autiņi ar beiktiem starteriem?
Yonas rakstīja:
RICHS1 rakstīja: Šitas stāsc NAV izdomāc. Un ko tad, ja uz treiļa gadās kādi 3 autiņi ar beiktiem starteriem?
Edzulis teica, ka tādā gadījumā sūta atpakaļ uz Vāciju un piedzen no turka kompensāciju.
iesaakumaa 3x , tad nokjer un veel 3x
shamos topikus jau var saakt paarcelt uz 'Anekdote'
Yonas rakstīja:
RICHS1 rakstīja: Šitas stāsc NAV izdomāc. Un ko tad, ja uz treiļa gadās kādi 3 autiņi ar beiktiem starteriem?
Edzulis teica, ka tādā gadījumā sūta atpakaļ uz Vāciju un piedzen no turka kompensāciju.
Teorētiski jau jā. Pastāstīšu no sērijas "viena tante teica".
Man priekšnieks (dikti uztāj uz visām EU tiesībām utt. utjp.) stāsta, ka pat privātpersonai ir jādod garantija (1 mēnesis) uz pārdoto lietoto auto. Garantija attiecoties uz slēptajiem defektiem, par ko pircējs nevarēja zināt un pārdevējs noklusēja. Šādos gadījumos mašīna esot jāpaņem atpakaļ + jākompensē zaudējumi. Nezinu gan kā tā piedzīšana dzīvē izskatītos
Siksparnis rakstīja: Un kā ar to daudzsviru piekari? Aizmugurē arī laikam bija jau uz svirām saliktas nevis vienkāršii balka? Kā tas sadzīvo ar mūsu ceļiem?
Ar sviram ir taa itkaa peec 40-60 tk.km ir jasak mainiit .Uzreiz vari piemineet ja maini tad VISAS UZREIZ citadi varesi katru atseviski peck artas manit reiz 1-2 menesos pie LV celiem.Pats tam izgaju cauri atgad nomainiju visas un no problem.
Aptuvenas cena LV veikalos komplektam ap 350ls va rarii leetak(.......)!!!! vwmotion.lv Pukic
Par aizmuguri runajot-tacku paziisti tad taa to arii var nosaukt amiisi + plaukt+ rienji,neka saredziita.
Īpaši sikspārnim, kurš laikam netic, ka virzuļi kūst:
Cerams ka varēs redzēt. Neesu nekāds bilžu ielādes monstrs. Un fočēc ar 510to eriksonu.
Passat 02\'-04\' 1,9TDI pieredze
Cik pavēroju, šiem aparātiem ir dažādas jaudas - sākot no 90Zs, tad 101Zs un tad arī 130Zs. Vai 130Zs aparāc ir ar "sarkanajiem" burtiem?
Vai kādam ir pieredze ar šiem dīzeļpasātiem? Ekspluatācija uz LV ceļiem? Man domāt normāls auto, lētāks par Audi un BMW, bet dārgāks par Opeli... Vai ir kādas vārīgās vietas, kam pie pirkšanas jāpievērš pastiprināta uzmanība? Tepat forumā lasījos, ka Pasātam esot sarežģīta piekare... Pavērojoto tirgu, zem 120 tk km ir grūti dabūt, bet tas jau tikai loģiski. jo dīzelis kā nekā.
Par šo auto zinu ļoti maz, tāpēc vēlētos uzzināt ļaužu pieredzi, jo ir tā kā beidzot skaidrība galvā, ka jāņem šitādu ar visām ekstrām, nevis jāmoca sevi ar jaunāku, plikāku japāni vai čehu.
Tirsēji kā vienmēr laipni aicināti šo topiku nekomentēt! Paldies!