Oskari

edgarsons Reģ.: 27.05.2002

Eu, visu zinošie iauto lasītāji! Varbūt kāds var pastāstīt, kāds ir degvielas patēriņš jaunajiem Dambja oskariem ar tiem 5,7 litrīgajiem Chevy motoriem?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..12
RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nepiekriitu RX-7, nu nav taas ruupniicas komandas izdomaajushas neku uuberkrutu ( iznjemot varbuut vieniigi F1). Ruupniicu komandaam ir ta priekshrociiba ka agregaatus ir iespeeja testeet, ja nevar izdomaat kaa pagarinaat ilgmuuzhiibu, tad ir iespeeja izveidot agregaatu viegli nomainaamu ( Audi LeMans prototype kaarba, Mitsubishi Dakaras prototipam -s sajuugs utml.) jo vinju resursi (arii finansiaalie) to atljauj, un liidz ar to var piliiigi savaadak attiekties pret tehniku. Un pilotiem un stuurmanjiem notiek speciaala fiziskaa sagatavoshana, nevis teksim kaa Dambis domaa, rasee, skruuvee utml "fiziskaas" nodarbibas veic.

Nu re - bērnudārza vārdu plūdi beidzās un sākās normālas runas Daļēji piekrītu Tev, bet joprojām uzskatu, ka lepnība un iecilkēšanās uz savu varēšanu parasti beidzas līdzīga kā baloža ligzdas vīšana pasakā "Prrotu! Prrotu!"

Fiziskajam tiešām ir nozīme. Zinu, ka pie vecā džipa stūres pēc 200 km ziemas (bez)ceļa pats ikreiz zaudēju ap 3 kg...

Un mūsu mērķim nebūtu jābūt pēc iespējas lielākas nauda iztērēšanai Dakarā, bet gan pēc iespējas efektīvākai naudas iztērēšanai, lai gūtu labus rezultātus (uzvaru???) Dakarā. Kāda jēga ietaupīt nieka (uz kopējā OSCar izmaksu fona) 7000 Ls un kuzovu līmēt pašiem, izķēzot 3000 Ls vērtus materiālus praktiski bez atdeves? Vai nebūtu samaksāt labāk 10 kLs profiem, kas ar pareizu tehnoloģiju palīdzību uzlīmēs to vieglu kā pūciņu un izturīgu kā tanka bruņu - un tad to minimālo svaru, ko prasa tehniskie noteikumi, var uzaudzēt, liekot izturīgāku rāmi un piekari - tā arī smaguma centru vēl vairāk pazeminot... Šlesēra bagijs tieši ar to visiem kabina

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Vakar raadiija Aazja oscara kuzavu, kaut kaads cits daliibnieks saanaa bij iepirdis, nu izskatiijaas peec parastas stikla skiedras ar visiem sariem, vot tev kevlars

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Vakar raadiija Aazja oscara kuzavu, kaut kaads cits daliibnieks saanaa bij iepirdis, nu izskatiijaas peec parastas stikla skiedras ar visiem sariem, vot tev kevlars

Nezinu peec kaa tas izskatiijaas, tachu kevlars tas toch nebija.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja:

....

Un mūsu mērķim nebūtu jābūt pēc iespējas lielākas nauda iztērēšanai Dakarā, bet gan pēc iespējas efektīvākai naudas iztērēšanai, lai gūtu labus rezultātus (uzvaru???) Dakarā. Kāda jēga ietaupīt nieka (uz kopējā OSCar izmaksu fona) 7000 Ls un kuzovu līmēt pašiem, izķēzot 3000 Ls vērtus materiālus praktiski bez atdeves? Vai nebūtu samaksāt labāk 10 kLs profiem, kas ar pareizu tehnoloģiju palīdzību uzlīmēs to vieglu kā pūciņu un izturīgu kā tanka bruņu - un tad to minimālo svaru, ko prasa tehniskie noteikumi, var uzaudzēt, liekot izturīgāku rāmi un piekari - tā arī smaguma centru vēl vairāk pazeminot... Šlesēra bagijs tieši ar to visiem kabina

Nu ja tu taa saki un atbildi par saviem vardiem - OK, tad protams akmens Dambja daarzinjaa. Bet no otras puses cik gan daudz sho pseido maaceetaju neesmu redzeejis kas taisa tuuninga detaljas autinjiem. Un vai nau taa ka peedeejaa laikaa ogleklja shkjiedra un kevlars bija pamatiigs deficiits ???

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja:

WALA rakstīja: Ruupniicu komandaam ir ta priekshrociiba ka agregaatus ir iespeeja testeet, ja nevar izdomaat kaa pagarinaat ilgmuuzhiibu, tad ir iespeeja izveidot agregaatu viegli nomainaamu ...

...pareizu tehnoloģiju palīdzību uzlīmēs to vieglu kā pūciņu un izturīgu kā tanka bruņu - un tad to minimālo svaru, ko prasa tehniskie noteikumi, var uzaudzēt, liekot izturīgāku rāmi un piekari - tā arī smaguma centru vēl vairāk pazeminot... Šlesēra bagijs tieši ar to visiem kabina

Tādā gadījumā rāmis jātaisa no titāna

Vienalga, nesaprotu, kas traucē pārbaudes stendus zobratiem izgatavot. Un visas iespējamās piedevas un dzeses veidus izmēģināt, kaut vai kārbas eļļas pūššanu aktivo zobratu kontakta vietā

Un bez fisiskā un tehnikas svarīga lieta ir attieksme - bērnudārzs, izstādele, mēs- nopietnie vīri, jūs .. utt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja:

Tādā gadījumā rāmis jātaisa no titāna

Vienalga, nesaprotu, kas traucē pārbaudes stendus zobratiem izgatavot. Un visas iespējamās piedevas un dzeses veidus izmēģināt, kaut vai kārbas eļļas pūššanu aktivo zobratu kontakta vietā

Un bez fisiskā un tehnikas svarīga lieta ir attieksme - bērnudārzs, izstādele, mēs- nopietnie vīri, jūs .. utt

Nedomaaju ka titaana droshibas karkasi ir atljauti, manupraat visos teh. noteikumos ir mineetas dzelzs caurules ar noteiktu diametru un iespeejams arii biezumu. Ja nau slinkums kaadam var paluureet FIA dokjos - pasham ir slinkums, un peedejo reiz skatiijos jamajos kad veel bija dziivs VW Golfa Kauss.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

kvatra rakstīja: Vakar raadiija Aazja oscara kuzavu, kaut kaads cits daliibnieks saanaa bij iepirdis, nu izskatiijaas peec parastas stikla skiedras ar visiem sariem, vot tev kevlars

Nezinu peec kaa tas izskatiijaas, tachu kevlars tas toch nebija.

Izskatiijaas peec taa, kaa agraak taisiija stiklplasta laivas....

Njemam formu, uzklaajam stikla audumu, nosmeereejam ar EPO, klaajam jaunu slaani utt...

Un tad tajaas vietaas, kur EPO nebija labi iesucies diegi plivinaajaas

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

kad paši ko līdzīgu sasniegsiet,gudreļi,tad varēsiet Dambi pamācīt. A tagad izklausās pēc jaunu gailēnu klaigāšanas vecā gaiļa parciņā.. Pat ne gailēnu...zvirbuļu. Bariņš zvirbuļu klaigā pie gaiļa siles,kamēr tas pa Dakāras smiltīm punktus krāj.

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: kad paši ko līdzīgu sasniegsiet,gudreļi,tad varēsiet Dambi pamācīt. A tagad izklausās pēc jaunu gailēnu klaigāšanas vecā gaiļa parciņā.. Pat ne gailēnu...zvirbuļu. Bariņš zvirbuļu klaigā pie gaiļa siles,kamēr tas pa Dakāras smiltīm punktus krāj.

Palasi manus postus un, ja vēl neko nefilmē - davai - atnāc un parādīšu, ar ko nodarbojamies un ko zinām un protam... Lecība Tu, Dekster, esi

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

RX-7 rakstīja:

....

Un mūsu mērķim nebūtu jābūt pēc iespējas lielākas nauda iztērēšanai Dakarā, bet gan pēc iespējas efektīvākai naudas iztērēšanai, lai gūtu labus rezultātus (uzvaru???) Dakarā. Kāda jēga ietaupīt nieka (uz kopējā OSCar izmaksu fona) 7000 Ls un kuzovu līmēt pašiem, izķēzot 3000 Ls vērtus materiālus praktiski bez atdeves? Vai nebūtu samaksāt labāk 10 kLs profiem, kas ar pareizu tehnoloģiju palīdzību uzlīmēs to vieglu kā pūciņu un izturīgu kā tanka bruņu - un tad to minimālo svaru, ko prasa tehniskie noteikumi, var uzaudzēt, liekot izturīgāku rāmi un piekari - tā arī smaguma centru vēl vairāk pazeminot... Šlesēra bagijs tieši ar to visiem kabina

Nu ja tu taa saki un atbildi par saviem vardiem - OK, tad protams akmens Dambja daarzinjaa. Bet no otras puses cik gan daudz sho pseido maaceetaju neesmu redzeejis kas taisa tuuninga detaljas autinjiem. Un vai nau taa ka peedeejaa laikaa ogleklja shkjiedra un kevlars bija pamatiigs deficiits ???

Jā, diemžēl pseido mācētāji un "šķūninga" grandi sevi reklamē visos iespējamos veidos... Tas jau arī mani tā besī, ka it kā gudrie autosportisti, kas startē pasaules līmeņa sacīkstē, tomēr līmē kuzovu ar "šķūninga" piegājienu. Kādu laiku atpakaļ Ogrē gadījās iegriezties vienā kaktu virsbūvju / šķūniga darbnīciņā, kur sev par lielu brīnumu sastapu OSCar dzeltenās virsbūves daļas, kas tika atjaunotas... ar tualetes būdiņu un laivu izgatavošanas metodi

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja:

deksters rakstīja: kad paši ko līdzīgu sasniegsiet,gudreļi,tad varēsiet Dambi pamācīt. A tagad izklausās pēc jaunu gailēnu klaigāšanas vecā gaiļa parciņā.. Pat ne gailēnu...zvirbuļu. Bariņš zvirbuļu klaigā pie gaiļa siles,kamēr tas pa Dakāras smiltīm punktus krāj.

Palasi manus postus un, ja vēl neko nefilmē - davai - atnāc un parādīšu, ar ko nodarbojamies un ko zinām un protam... Lecība Tu, Dekster, esi

Tev nav pajāt ar kāda veidojuma kuzavu brauc Dambis?? Ko Tu uzbāzies viņam ar saviem 'materiāliem' ?? Tu redzi ko viņš ir sasniedzis?? Es jau Tev teicu- uzbūvē pats no saviem 'superkrutajiem' materiāliem virsbūvi,sabūvē transmisiju un pārsit viņa rezultātus un tad māci. Jasno?

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

Kaut ar jumta skārda apšūtu kuzavu šis tur brauc. Redz,esot 'nepareizais' materiāls šim

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja:

Igauņi ir gudrāki - pat parastas stiklašķiedras rallija lukturu čaulas pasūta pie mums, jo zina, ka "velosipēdu kāds ir jau izgudrojis" un taisa tās profesionāli un izmantojot jaunākās tehnoloģijas...

tāpēc,ka pasūta pie Tevis,tāpēc gudrāki,jo Tu esi Ekselentais un Visgudrākais Profs. Un ,droši vien,taisi F1 visām komandām virsbūves

P.S. Un kur tie ikauņi ir Dakārā,ko?

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja: Kādu laiku atpakaļ Ogrē gadījās iegriezties vienā kaktu virsbūvju / šķūniga darbnīciņā, kur sev par lielu brīnumu sastapu OSCar dzeltenās virsbūves daļas, kas tika atjaunotas... ar tualetes būdiņu un laivu izgatavošanas metodi

NU UN??????? Bet rezultāts ir..bez visas tās Tavas krutās tehnoloģijas. Izklausās no Tavas puses pēc drūmi krutās pašslavināšanas- 'mēs esam visgudrākie,vissmodernākie-Dambis nejēga'.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Rx - 7 jau principā pareizi rakstīja. Tikai nelaime tā, ka tādu mezglu, kurus, salīdzinājumā ar "kopējām izmaksām" uzlabot būtu tīrais nieks, ir simtiem. Līdz ar ko tās kopējās izmaksas paceltos līdz nepaceļamam līmenim. Labāk lai brauc kā ir te un tagad nevis sēž mājās un štuko "kā mēs brauksim pa nopietno pēc 10 gadiem".

p.s. un nav skaidrs, ko dotu tā kevlara virsbūve? Konkurenti atlektu no Dambja mašīnas, kā lodes no kevlara bruņuvestes?

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Ja kas, tad:

Svars 2090kg (FIA noteiktais minimālais atļautais svars), tas ir Dambja mašīnas svars. Tā, ka ar svaru viss kārtībā.

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja:

p.s. un nav skaidrs, ko dotu tā kevlara virsbūve? Konkurenti atlektu no Dambja mašīnas, kā lodes no kevlara bruņuvestes?

Nu ja,tur tak ir bīstamās bruņotās bandas,kas nemitīgi šauj!!!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: kad paši ko līdzīgu sasniegsiet,gudreļi,tad varēsiet Dambi pamācīt. A tagad izklausās pēc jaunu gailēnu klaigāšanas vecā gaiļa parciņā.. Pat ne gailēnu...zvirbuļu. Bariņš zvirbuļu klaigā pie gaiļa siles,kamēr tas pa Dakāras smiltīm punktus krāj.

kĀ ARĪ IZTEIKUMI PAR BĒRNUDĀRZU, ""NOPIETNU VĪRU RUNU""

UN NEPRAŠĀM...

varētu padomāt, ka visiem mehāniķiem, motoru speciem, ritošās daļas konstruktoriem, elektrības speciem - būtu jābūt ar rallija pieredzi. Tā ir loģiska aplamība. Kaut kāds žurnālists, kas nejauši iemaldījies bivokā un ieraudzījis, kā rūpnīcas komanda maina mezglu, iespējams spēj dot vairāk informācijas, kā 5 gadu izmēģinājumi un pārbaudes. Tāpat kaut kāds ķīmiķis, kas sintezējis piedevu eļļai, kas uzlabo siltumapmaiņu, iespējams, ļauj mašīnai braukt ātrāk. Problēma nav konkrētajos dzelžos, kevlarā vai tehnikā vispirms, bet gan attieksmē - zinu un protu visu.

Labāk pafantazēsim, kā varētu to kārbu labāk dzesēt. Ideja ir aktuālo zobratu sazobes vietā ar strūklu laist eļļu. Jāizdomā, kuru gatavu eļļas vai ddegvielas sūkni izmantot un kā šo dzesēanas procesu labāk vadīt.

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

Klau,visgudrais Raimi. Kad beigsies Dakāra,sagaidi Dambi atgriežamies un dodies pie viņa pamācīt. Neaizmirsti paaicināt līdzi RX-7 ar viņa kevlara plāksnēm un smēru bundžām. Vot aizbrauciet un satieciet viņu un sāciet dot padomus. Pēc tam pastāstiet kā gāja.

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja:

Labāk pafantazēsim, kā varētu to kārbu labāk dzesēt. Ideja ir aktuālo zobratu sazobes vietā ar strūklu laist eļļu. Jāizdomā, kuru gatavu eļļas vai ddegvielas sūkni izmantot un kā šo dzesēanas procesu labāk vadīt.

Un šito pafantazēšanu iebāz sev tur,kur saulē reti spīdošā neiespīd.

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Oj deksters dod! Lāaabs! Aij...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Erudīcijas jautājums- kā varētu izmantot termofilmēšanu siltuma apmaiņas uzlabošanai. Nosauciet secību.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Erudīcijas jautājums- kā varētu izmantot termofilmēšanu siltuma apmaiņas uzlabošanai. Nosauciet secību.

Ej labāk piesakies uz zinātņu akadēmiju.

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Erudīcijas jautājums- kā varētu izmantot termofilmēšanu siltuma apmaiņas uzlabošanai. Nosauciet secību.

Tev ir pieejams klozetpods? Un videokamera? Vot aizej,nostutē to kameru uz poda ieejošo atveri un iedarbini. Tad iekāp pats tajā pdā un norauj ūdeni. Pēc tam varēsi novērot vielapmaiņas procesu šķidrumfilmēšanas rezultātā iegūtu.

Reģ.: 27.04.2024
0 0 Atbildēt

Es precīzi nosaucu secību? Nostutēt kameru, iekāpt podā,noraut ūdeni un tad aplūkot rezultātu.

Ir pareizi,Raimi?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti