WALA rakstīja: Nepiekriitu RX-7, nu nav taas ruupniicas komandas izdomaajushas neku uuberkrutu ( iznjemot varbuut vieniigi F1). Ruupniicu komandaam ir ta priekshrociiba ka agregaatus ir iespeeja testeet, ja nevar izdomaat kaa pagarinaat ilgmuuzhiibu, tad ir iespeeja izveidot agregaatu viegli nomainaamu ( Audi LeMans prototype kaarba, Mitsubishi Dakaras prototipam -s sajuugs utml.) jo vinju resursi (arii finansiaalie) to atljauj, un liidz ar to var piliiigi savaadak attiekties pret tehniku. Un pilotiem un stuurmanjiem notiek speciaala fiziskaa sagatavoshana, nevis teksim kaa Dambis domaa, rasee, skruuvee utml "fiziskaas" nodarbibas veic.
Nu re - bērnudārza vārdu plūdi beidzās un sākās normālas runas Daļēji piekrītu Tev, bet joprojām uzskatu, ka lepnība un iecilkēšanās uz savu varēšanu parasti beidzas līdzīga kā baloža ligzdas vīšana pasakā "Prrotu! Prrotu!"
Fiziskajam tiešām ir nozīme. Zinu, ka pie vecā džipa stūres pēc 200 km ziemas (bez)ceļa pats ikreiz zaudēju ap 3 kg...
Un mūsu mērķim nebūtu jābūt pēc iespējas lielākas nauda iztērēšanai Dakarā, bet gan pēc iespējas efektīvākai naudas iztērēšanai, lai gūtu labus rezultātus (uzvaru???) Dakarā. Kāda jēga ietaupīt nieka (uz kopējā OSCar izmaksu fona) 7000 Ls un kuzovu līmēt pašiem, izķēzot 3000 Ls vērtus materiālus praktiski bez atdeves? Vai nebūtu samaksāt labāk 10 kLs profiem, kas ar pareizu tehnoloģiju palīdzību uzlīmēs to vieglu kā pūciņu un izturīgu kā tanka bruņu - un tad to minimālo svaru, ko prasa tehniskie noteikumi, var uzaudzēt, liekot izturīgāku rāmi un piekari - tā arī smaguma centru vēl vairāk pazeminot... Šlesēra bagijs tieši ar to visiem kabina
Oskari
Eu, visu zinošie iauto lasītāji! Varbūt kāds var pastāstīt, kāds ir degvielas patēriņš jaunajiem Dambja oskariem ar tiem 5,7 litrīgajiem Chevy motoriem?