Honda F-RV vs Toyota Corolla Verso

nomiks Reģ.: 30.10.2002

Sveiciens pavasarī!!!

Esmu nonācis visai sarežģītas izvēles priekšā - kādu auto izvēlēties sev kā nākamo?

Tā nu izvēle bija apstājusies jau pie Honda F-RV. Principā pat ir veikta rezervācija, bet te uzpeldēja labs piedāvājums par Corolla Verso.

Tātad, lūdzu forumiešu viedokli par abiem šiem pretendentiem!

p.s. Pieņemam, ka abiem cena un aprīkojums ir visnotaļ līdzīgi.

p.p.s. Izštukojot mājaslapās pieejamo informāciju, nākas secināt, ka, neraugoties uz to, ka Corollai biežāk jāveic apkopes (ik pa 15 k km), tomēr uz 120 000 km kopā izmaksas sanāk lētākas nekā F-RV (ik pa 20 k km), vidēji gadā pa 50 LVL.

Jau iepriekš apzinos, ka spams būs, bet tomēr atālāvos šādu topiku izveidot!

 
nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Hospes rakstīja:

A tev kverpli v padlu palaist? Varbūt viņam sieva slimnīcā rožajet?! Tev netikai fakuci parādīt, bet arī pie nākamā krusta noķert un pa tauri iedot!

ja viņam siev slimnīcā būtu, diez vai viņš brauktu aiz trolejbusa!!!

Tad kad es reāli steidzos, es piebraucu blakus, uzpīpinu šofrim un paprasu lai paliž, nevis nahaļna lienu!!

Jābūt tak abpusēji pieklājīgiem un tad vis būs ok!!!

Te jau redziet gomikam princips - pavarotņiku neieslēdzi, vēl bandīts ar X5 - nelaidīšu hotj sasit man to šrotu ( taisos tak pārdot kā nekā! ). Varonis atradies mļin, pedars jopanijs!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pēc nedēļas šajā laikā Nomiks jau būs ieguvis jauno Honda-FR-V un labā noskaņojumā pievārējis pirmos pārdesmit kilometrus ar to...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Pēc nedēļas šajā laikā Nomiks jau būs ieguvis jauno Honda-FR-V un labā noskaņojumā pievārējis pirmos pārdesmit kilometrus ar to...

Mjā. Pirmie pārdesmit kilometri jau būs, tikai aizbraucot līdz mājām!

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

nafigators rakstīja:

Hospes rakstīja:

A tev kverpli v padlu palaist? Varbūt viņam sieva slimnīcā rožajet?! Tev netikai fakuci parādīt, bet arī pie nākamā krusta noķert un pa tauri iedot!

ja viņam siev slimnīcā būtu, diez vai viņš brauktu aiz trolejbusa!!!

Tad kad es reāli steidzos, es piebraucu blakus, uzpīpinu šofrim un paprasu lai paliž, nevis nahaļna lienu!!

Jābūt tak abpusēji pieklājīgiem un tad vis būs ok!!!

Te jau redziet gomikam princips - pavarotņiku neieslēdzi, vēl bandīts ar X5 - nelaidīšu hotj sasit man to šrotu ( taisos tak pārdot kā nekā! ). Varonis atradies mļin, pedars jopanijs!

Ja sieva rozjajet, tad neviens nekur nekaaps pie nakamaa krusta aaraa un aiz troljuka nebrauks. Vienk. besii shitaa publika. Tu par kaadu shoferi-ekspidatoru-kurjeri shancee, ka tev liekas, ka tavs laiks ir daargaaks, nekaa citu laiks ? Direktors rupji tevi draaziis un nebuus nauda liizei, pa ko x5 samaksaat, ja nepaspeesi minuuti-minuutee izbraukt nosprausto marshrutu ? Atnjems x5 un 1-istabas dziivokli Juglaa ? Ja cieni sevi, tad meegjini dariit taa, lai citi tevi ciena, neticeesi - tavaa dziivee arii sauliite iespiidees

P.S. Ja galiigi nevar iztureet, ka jaaseezj korkjos - peerc divriteni vai mopeedu.

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Arii piederu pie shlakas, kas nelaizj liideejus, po, x5 vai getz, vai mazda. Populaaraa vieta - salu tilts, nobrauktuve uz muukusalas apli. sore par offtopic

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Es uzskatu, ka nomiks ir parādā vwfanam iedot izbraukt testdraivu ar viņa jauno rulzu

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Napalms rakstīja: Es uzskatu, ka nomiks ir parādā vwfanam iedot izbraukt testdraivu ar viņa jauno rulzu

Pats par sevi

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Napalms rakstīja: Es uzskatu, ka nomiks ir parādā vwfanam iedot izbraukt testdraivu ar viņa jauno rulzu

Kāpēc es VWfanam būtu par kaut ko parādā?

Jebkurā gadījumā nekādas problēmas man tas nesagādātu. Ja fans izteiks šādu vēlmi, būšu pretimnākošs.

Starp citu piektdien redzēju VWfanu braucam ar savu Merivu pa Jelgavas šoseju (laikam uz Jelgavu brauca). Lai cik tas dīvaini nebūtu, VWfans brauca aptuveni 92-94 km/h, kas nozīmē to, ka diezgan intensīvas satiksmes apstākļos viņš lieliski iekļāvās kopējā satiksmes plūsmā, nevienam netraucējot ar savas ekonomiskās braukšanas kārtējo reekordu uzstādīšanu.

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Napalms rakstīja: Es uzskatu, ka nomiks ir parādā vwfanam iedot izbraukt testdraivu ar viņa jauno rulzu

Kāpēc es VWfanam būtu par kaut ko parādā?

Jebkurā gadījumā nekādas problēmas man tas nesagādātu. Ja fans izteiks šādu vēlmi, būšu pretimnākošs.

Starp citu piektdien redzēju VWfanu braucam ar savu Merivu pa Jelgavas šoseju (laikam uz Jelgavu brauca). Lai cik tas dīvaini nebūtu, VWfans brauca aptuveni 92-94 km/h, kas nozīmē to, ka diezgan intensīvas satiksmes apstākļos viņš lieliski iekļāvās kopējā satiksmes plūsmā, nevienam netraucējot ar savas ekonomiskās braukšanas kārtējo reekordu uzstādīšanu.

vwfan!

Publika pieprasa paskaidrojumus!!! Kā Tu uzdrošinies nesties ar ātrumu 94km/h? Tu maz zini cik pie tāda ātruma palielinās patēriņš???

Un vēl publika Tev uzliek pienākumu izveikt testdraivu ar nomika hondu, a viņš tajā laikā varēt izgāzt ar Tavu Merrrrrivu

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Napalms rakstīja:

vwfan!

Publika pieprasa paskaidrojumus!!! Kā Tu uzdrošinies nesties ar ātrumu 94km/h? Tu maz zini cik pie tāda ātruma palielinās patēriņš???

Un vēl publika Tev uzliek pienākumu izveikt testdraivu ar nomika hondu, a viņš tajā laikā varēt izgāzt ar Tavu Merrrrrivu

iespējams izdosies paskaidrot viņa vietā pirmo jautājumu:

1) pastāv iespēja, ka ātrums bija tieši 90 km/h un mana Picasso spidometrs rādīja mazliet neprecīzi;

2) tā kā satiksmes intensitāte bija pietiekoši liela, tad izdevīgāk ir iekļauties kopējā satiksmes plūsmā un braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan. Līdz ar to arī varēja rasties situācija, ka, braucot uz 94 km/h degvielas patēriņš ir zemāks nekā, ja brauktu uz 85 km/h, bet ne satiksmes plūsmas ietvaros;

3) brauktr, iekļajoties kopējā satiksmes plūsmā, ir ievērojami drošāk nekā izcelties un braukt ārpus šīs plūsmas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka braukšana ar Honda FR-V varētu būt tikpat patīkama kā ar jauno CR-V, ar kuru (benzīns, automāts) janvārī izbraucu. Nekādi jaunatklājumi tur nav sagaidāmi. Ja nu vienīgi FR-V varētu būt vājāka pārredzamība, veicot kreisos pagriezienus, jo jumta balsti ir resni un starp tiem mazītiņš trijstūris. Iekš Hondas FR-V esmu izsēdējies bieži un atzinis šo auto par teicamu esam, jo bieži dzīves ceļš ir vedis uz lidostu, uz tirdzniecības centru ,,Spice,, , un turpat jau blakus ir Bensona auto centrs.

Bet piektdienas vakarā mēs patiešām braucām uz Jelgavu - pie maniem vecākiem. Izbraucot no Rīgas, pamanīju Nomika auto kādus 100 metrus priekšā. Tīšām kāpināju ātrumu un apsteidzu Nomiku, iekārtojoties viņam kādus 50 metrus priekšā. Tad Nomiks mani pamanīja (tāds arī bija mans mērķis) un apsteidza. Tālāk līdz Jaunolainei rātni braucu vienā tempā ar Nomiku (90-95 km/h), turoties no viņa 70-80 metru attālumā. Jaunolainē sanāca no viņa atpalikt vairāk, jo manā tuvumā sakoncentrējās pavairāk lēnāku braucēju.

Varēja redzēt, ka Nomiks ir atbildīgs autovadītājs, domā līdzi satiksmes situācijai un nesapņo, jo, mums tuvojoties Rīgas apvedceļa pieslēgumam, no labās puses plūsmā iekļauties vēlējās balta Dobeles SIA ,,Tenax,, fūre un pāris vieglie auto. Nomiks un pēc brīža arī es pārgājām uz kreiso joslu, lai tie pienācēji normāli tiek iekšā plūsmā. Nomiks arī vienmēr, mainot joslas, rādīja pagriezienus.

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Runā, ka fans pa brīvdienas vētrām ūber degvielas ekonomiju sasniedzis (0,00)!!!- no sievas bumbierenēm sašuvis buru un neitrālajā maucis pat aizdedzi neieslēdzis mļa!

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Runā, ka nafigators esot Latvijas rekordists buļļu slaukšanā.

Drīz arī tava kārta ( kad tiks identificēts, kas tu īsti esi - govs vai bullis vai sredņij (u)rod! )

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

2) tā kā satiksmes intensitāte bija pietiekoši liela, tad izdevīgāk ir iekļauties kopējā satiksmes plūsmā un braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan. Līdz ar to arī varēja rasties situācija, ka, braucot uz 94 km/h degvielas patēriņš ir zemāks nekā, ja brauktu uz 85 km/h, bet ne satiksmes plūsmas ietvaros;

3) braukt, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā, ir ievērojami drošāk nekā izcelties un braukt ārpus šīs plūsmas.

3.punktam piekrītu.

2.punkta apgalvojuma patiesumu gan apšaubu. Reāla ekonomija varētu būt, ja burtiski pieplaktu fūrei aizmugurē dažu metru attālumā. Taču tāda rīcība: 1) radītu nedroši mazu distanci;

2) traucētu apdzenošajiem, jo viņiem nāktos apdzīt divus auto uzreiz. Ja turas drošā distancē, vismaz 50 metrus no fūres pakaļas, tad nekāds ,,aizvējš,, nesanāk.

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Fans, tev nav kādreiz ienākusi tāda doma prātā - iet strādāt pa mentu?!

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Napalms rakstīja:

vwfan!

Publika pieprasa paskaidrojumus!!! Kā Tu uzdrošinies nesties ar ātrumu 94km/h? Tu maz zini cik pie tāda ātruma palielinās patēriņš???

Un vēl publika Tev uzliek pienākumu izveikt testdraivu ar nomika hondu, a viņš tajā laikā varēt izgāzt ar Tavu Merrrrrivu

braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan.

Tu maz zini cik tuvu tam busam ir jābrauc lai tas realizētos?Kur tādas gudrības tauta sarok?Maksimāli metru bampers no bampera,tad ir aizvējšs.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

2) tā kā satiksmes intensitāte bija pietiekoši liela, tad izdevīgāk ir iekļauties kopējā satiksmes plūsmā un braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan. Līdz ar to arī varēja rasties situācija, ka, braucot uz 94 km/h degvielas patēriņš ir zemāks nekā, ja brauktu uz 85 km/h, bet ne satiksmes plūsmas ietvaros;

3) braukt, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā, ir ievērojami drošāk nekā izcelties un braukt ārpus šīs plūsmas.

3.punktam piekrītu.

2.punkta apgalvojuma patiesumu gan apšaubu. Reāla ekonomija varētu būt, ja burtiski pieplaktu fūrei aizmugurē dažu metru attālumā. Taču tāda rīcība: 1) radītu nedroši mazu distanci;

2) traucētu apdzenošajiem, jo viņiem nāktos apdzīt divus auto uzreiz. Ja turas drošā distancē, vismaz 50 metrus no fūres pakaļas, tad nekāds ,,aizvējš,, nesanāk.

Paprasat kādam ,kurš nopietni trenējas riteņbraukšanā , viņiem ļoti populāri komandas liideri sacensībās vilkt "aizvējā" . Un treniņos viņi bieži sačko iesēzdamies k'dai fūrei,busam astē (tā vismaz man savulaik stāstija ,brālēns kurš brauca nopietnā limenī , diemžēl vairs nav iespējams viņam paprasīt)

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

2) tā kā satiksmes intensitāte bija pietiekoši liela, tad izdevīgāk ir iekļauties kopējā satiksmes plūsmā un braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan. Līdz ar to arī varēja rasties situācija, ka, braucot uz 94 km/h degvielas patēriņš ir zemāks nekā, ja brauktu uz 85 km/h, bet ne satiksmes plūsmas ietvaros;

3) braukt, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā, ir ievērojami drošāk nekā izcelties un braukt ārpus šīs plūsmas.

3.punktam piekrītu.

2.punkta apgalvojuma patiesumu gan apšaubu. Reāla ekonomija varētu būt, ja burtiski pieplaktu fūrei aizmugurē dažu metru attālumā. Taču tāda rīcība: 1) radītu nedroši mazu distanci;

2) traucētu apdzenošajiem, jo viņiem nāktos apdzīt divus auto uzreiz. Ja turas drošā distancē, vismaz 50 metrus no fūres pakaļas, tad nekāds ,,aizvējš,, nesanāk.

Paprasat kādam ,kurš nopietni trenējas riteņbraukšanā , viņiem ļoti populāri komandas liideri sacensībās vilkt "aizvējā" . Un treniņos viņi bieži sačko iesēzdamies k'dai fūrei,busam astē (tā vismaz man savulaik stāstija ,brālēns kurš brauca nopietnā limenī , diemžēl vairs nav iespējams viņam paprasīt)

tāpēc noteikti ar vairs nevar paprasīt, ka fūrēm astē sēdēja... lab tas tā,...

bet ja nopietni, ir tāda lieta jā, ir nācies jaunībā tā nopietnāk gan pa šoseju, gan MTB pavīlēt. bet pie 100km/h drošai minimālai distancei jābūt vismaz metri 50, tā kā šādā attālumā tur nav nekādas jēgas vairs...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

protams rakstīja:

Tu maz zini cik tuvu tam busam ir jābrauc lai tas realizētos?Kur tādas gudrības tauta sarok?Maksimāli metru bampers no bampera,tad ir aizvējšs.

Praksē ir pierādījies, ka, ja kādus 10 netrus priekšā brauc kāds mikroautobuss, tad mana Picasso degvielas patēriņš sanmazinās aptuveni par 1 l/100 km. Ja Mikrouatobusa vietā ir lielais autobuss vai fūre, tad pat kādu 1,5-2 l/100 km.

Bet, ja sēž astē kādus divus metrus aiz priekšā braucošas fūres (ļoti neprātīgs gājiens, betr eksperimenta nolūkā tika pamēģināts), tad, braucot uz 85 km/h Picasso degvielas patēriņš bija 2,3 l/100 km.

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Tad skaidrs kāpēc bosus pavadošās mašīnas brauc tik tuvu viena otrai. Lau taupītu degvielu.

nu ja nu ja,tas limo tak bruņots un sver 3 tonnas

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

protams rakstīja:

Tu maz zini cik tuvu tam busam ir jābrauc lai tas realizētos?Kur tādas gudrības tauta sarok?Maksimāli metru bampers no bampera,tad ir aizvējšs.

Praksē ir pierādījies, ka, ja kādus 10 netrus priekšā brauc kāds mikroautobuss, tad mana Picasso degvielas patēriņš sanmazinās aptuveni par 1 l/100 km. Ja Mikrouatobusa vietā ir lielais autobuss vai fūre, tad pat kādu 1,5-2 l/100 km.

Bet, ja sēž astē kādus divus metrus aiz priekšā braucošas fūres (ļoti neprātīgs gājiens, betr eksperimenta nolūkā tika pamēģināts), tad, braucot uz 85 km/h Picasso degvielas patēriņš bija 2,3 l/100 km.

Praktikantsun zini kāds ir reaģēšanas ātrums braucot 10 m intervālā ar kautvai 90km/h?Labi,ka Tava sieva un bērni to nedzird.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Vēl brīvdienās sanāca pasēdēt stāvošā FR un pasist klaču ar saimnieku. pie mīnusiem minēja 1,7 motoru ,esot pa maz , jaunajam ir 1,8.Man patika plašais salons, 3 vienā rindā diez ko ērti nebūs , ja berns tad ok .Degvielas patēriņš pilnai mašinai ripinoties pa pārdaugavu sestdienā(tā bij tā vējainā ,varētu būt vēl mazāk auto ielās ,kā parastā brīvdienā) 8,5.

Par to paprasīšanu riteņbraucējiem biju domājis ,cik m aiz fūras vajag lai jau būtu aizvējš, lai nebūtu virpuļi ..

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

nu patiesiiba ir taada, ka Gomiks PATIESĪBĀ nu nemaz ar prātu nedraudzējas. lielākoties tēlo meistarīgi....

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

protams rakstīja:

Praktikantsun zini kāds ir reaģēšanas ātrums braucot 10 m intervālā ar kautvai 90km/h?Labi,ka Tava sieva un bērni to nedzird.

Zinu, zinu. Kā jau minēju, tas bija eksperiments, kurā piedalījos es vienpersoniski, bet eksperimenta rezultāti, kā arī eksperimenta veikšanas gaita tika publsikoti arī sievai

Tāpēc vieņmēr cenšos ieturēt saprātīgu distanci, it sevišķi, ja priekšā brauc kravas auto vai autobuss, kas aizsedz skatu uz priekšā notiekošo.

Viss OK. Ar distances ievērošnu man problēmu nav!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Degvielas patēriņš pilnai mašinai ripinoties pa pārdaugavu sestdienā(tā bij tā vējainā ,varētu būt vēl mazāk auto ielās ,kā parastā brīvdienā) 8,5.

Tad jau redzēs, kāds patēriņš būs manai FR-V! Noteikti padalīšos savos novērojumos arī ar pārējiem forumiešiem!

1..56789101112131415..19

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti