Honda F-RV vs Toyota Corolla Verso

nomiks Reģ.: 30.10.2002

Sveiciens pavasarī!!!

Esmu nonācis visai sarežģītas izvēles priekšā - kādu auto izvēlēties sev kā nākamo?

Tā nu izvēle bija apstājusies jau pie Honda F-RV. Principā pat ir veikta rezervācija, bet te uzpeldēja labs piedāvājums par Corolla Verso.

Tātad, lūdzu forumiešu viedokli par abiem šiem pretendentiem!

p.s. Pieņemam, ka abiem cena un aprīkojums ir visnotaļ līdzīgi.

p.p.s. Izštukojot mājaslapās pieejamo informāciju, nākas secināt, ka, neraugoties uz to, ka Corollai biežāk jāveic apkopes (ik pa 15 k km), tomēr uz 120 000 km kopā izmaksas sanāk lētākas nekā F-RV (ik pa 20 k km), vidēji gadā pa 50 LVL.

Jau iepriekš apzinos, ka spams būs, bet tomēr atālāvos šādu topiku izveidot!

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

rudens68 rakstīja: Pievienošos pulciņam kurš nobraucis no tēmas ,bet nevarēju nekomentēt izdzirdot slaveno stāst par dizeļa mazo patēriņu .

Cik jau nēsmu ar radiem izstrīdējies , nu izmaksas nesastāv tik no patēriņa ,jāskatās uz VISĀM ar auto saistītām izmaksām

Nu viens piemērs ....mani radiņi tik stāsta par saviem 6 litriem ,bet neierēķina uzlieto eļlu , ko viens otrs pamanās uz 1000 km pa litram uzliet

nejauc 3,14mpi ar pirkstu , jaunu/pajaunu autoo ar vecu diizeljpassaakju - mechta djerevjnji .

Te jau rekināja 120 000 km jānobrauc lai atmaksātos dizelis un tavuprāt šis ir tikai iebraukts dīzelis ,jebšu vecs ar prognozējamiem lieliem ieguldījumiem

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

man ir 220kkm nobraukc 1,9TDI , kursh 'apeed'

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

kautkasnonjirdzaas

karoch vish max 1l uz 15kkm pajem , atkariibaa kaa braukc . tai pat laikaa 2xjaunaaks A6 2,8Q , jestri atvelkot , ir gatavs 1l uz 2,5kkm apriit !!?? taapataam 2,8 penciinrulzz uz apkopeem pajautaa skarbaakus $$$ , nekaa diizels .un taa vareetu turpinaat liidz bezgaliibai

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: kautkasnonjirdzaas

karoch vish max 1l uz 15kkm pajem , atkariibaa kaa braukc . tai pat laikaa 2xjaunaaks A6 2,8Q , jestri atvelkot , ir gatavs 1l uz 2,5kkm apriit !!?? taapataam 2,8 penciinrulzz uz apkopeem pajautaa skarbaakus $$$ , nekaa diizels .un taa vareetu turpinaat liidz bezgaliibai

Skaids, ka pie šāda nobraukuma (220 kkm) izdevīgāks ir dīzelis, jo:

1) ja tika iegādāts jauns, tad tas jau atmaksājās pirms kādiem 100 kkm;

2) ja tika iegādāts lietots, tad cenas starpība nebija pārāk liela, salīdzinot ar benzīnnieku;

3) dīzeļmotora resurss ir ievērojami lielāks nekā benzīna dzinējam.

Eļļas "rīšana" nevar būt kritērijs, kas kalpo par labu dīzelim vai benzīnam.

Pie zināma nobraukuma ikviens dzinējs sāk "rīt" eļļu. Vienam vairāk, vienam mazāk. 1 l uz 15 k km salīdzinājumam ir nieks. Pašam kādreiz Corollai (benzīns) bija ik pa 4-5 k km jāpielej kāds litriņš.

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

hondas frv priekšējās sēdekļu rindas vidējais krēsls ir kaukāds murgs, nah viņš tur vaidzīgs. būtu normālus divus beņķus ielikuši.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

martinello rakstīja: hondas frv priekšējās sēdekļu rindas vidējais krēsls ir kaukāds murgs, nah viņš tur vaidzīgs. būtu normālus divus beņķus ielikuši.

kameer nebiju izbraucis , man a taa likaas , bet mana resnaa pakalja un diezgan garais rumpis tur neiespruuda ?!taxshto 1ais iespaids ir maaniigs

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Es (179 cm, 92 kg) arī iesēdos vidējā priekšējā krēslā un neiesprūdu Protams, tik ērti kā šofera krēslā sēdēt tur nav, bet katrā ziņā vietas tur ir ievērojami vairāk nekā, piemēram, Audi A6 aizmugurējā krēsla vidējam pasažierim(ar nosacījumu, ja visi trīs aizmugurē sēdošie ir pieaugušie).

Pie tam arī pats ražotājs šo trešo priekšējo krēslu pozicionē kā papildus ekstru, kura izmantojama nepieciešamības gadījumā, jo ikdienā tas krēsls var tik pārvērsts par elkoņu balstu un glāžu turētājiem abiem priekšējiem pasažieriem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Es (179 cm, 92 kg) arī iesēdos vidējā priekšējā krēslā un neiesprūdu Protams, tik ērti kā šofera krēslā sēdēt tur nav, bet katrā ziņā vietas tur ir ievērojami vairāk nekā, piemēram, Audi A6 aizmugurējā krēsla vidējam pasažierim(ar nosacījumu, ja visi trīs aizmugurē sēdošie ir pieaugušie).

Pie tam arī pats ražotājs šo trešo priekšējo krēslu pozicionē kā papildus ekstru, kura izmantojama nepieciešamības gadījumā, jo ikdienā tas krēsls var tik pārvērsts par elkoņu balstu un glāžu turētājiem abiem priekšējiem pasažieriem.

Vakar autoizstādē es (181 cm, 68 kg) pamēģināju, kā ir sēdēt sestajā vietā (trešajā rindā labajā pusē) iekš Corolla-Verso. Ja priekšējais pasažieris pabrauc gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), aiz viņa sēdošais otrais pasažieris arī gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), tad trešajā rindā es varu iesēsties, tomēr kājas paliek ļoti stipri saliektas, galva ir pie pašiem griestiem un pa blakus esošo sānu lodziņu var redzēt tikai zemi, jo acis atrodas virs lodziņa augšmalas. Pēc pusstundas braukšanas tādā pozīcijā noteikti sāktu sāpēt ceļi. Taču tas ir, pieņemot, ka visi trīs cits aiz cita sēdošie ir 181 cm gari.

Secinu, ka labāk kā sestajam pasažierim atrasties iekš FR-V priekšējās rindas vidējā sēdekļa nekā Corollas-Verso trešajā rindā. Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

George rakstīja: Manēja (t.i. sievas) Honda CIVIC sedans `06 meh.kārba degvielas patērīnš joprojām 6.5 L/100 km ziemā bija 6.8, pa šoseju nobruacot 500 km uz kruīza 108km/h patēriņš 5.8l/100km, tā kā neredzu jēgu dīzelim

Vārdu sakot tāds pats patēriņš kā A6 dīzelim.

ne jau nu 2.5, 1.9 varbuut, bet ar ljoti jaapacenshas

Elementāri ar R5 2.5.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

kvatra rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

George rakstīja: Manēja (t.i. sievas) Honda CIVIC sedans `06 meh.kārba degvielas patērīnš joprojām 6.5 L/100 km ziemā bija 6.8, pa šoseju nobruacot 500 km uz kruīza 108km/h patēriņš 5.8l/100km, tā kā neredzu jēgu dīzelim

Vārdu sakot tāds pats patēriņš kā A6 dīzelim.

ne jau nu 2.5, 1.9 varbuut, bet ar ljoti jaapacenshas

Elementāri ar R5 2.5.

tikai tie ,kam ir tas B4 A6 , domaa ka vinjiem ir A6 , paarejiem vinjs ir 'apaljais sotaks'

P.S. R5 TDI bija un ir tas labaakais WAG diizelis .

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

kvatra rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

George rakstīja: Manēja (t.i. sievas) Honda CIVIC sedans `06 meh.kārba degvielas patērīnš joprojām 6.5 L/100 km ziemā bija 6.8, pa šoseju nobruacot 500 km uz kruīza 108km/h patēriņš 5.8l/100km, tā kā neredzu jēgu dīzelim

Vārdu sakot tāds pats patēriņš kā A6 dīzelim.

ne jau nu 2.5, 1.9 varbuut, bet ar ljoti jaapacenshas

Elementāri ar R5 2.5.

tikai tie ,kam ir tas B4 A6 , domaa ka vinjiem ir A6 , paarejiem vinjs ir 'apaljais sotaks'

P.S. R5 TDI bija un ir tas labaakais WAG diizelis .

Sotakam nebija 140 lopi un 6 kārba. Pēc izskata protams ka gandrīz atšķirību nav. Atvainojos par offtopiku.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja: Es (179 cm, 92 kg) arī iesēdos vidējā priekšējā krēslā un neiesprūdu Protams, tik ērti kā šofera krēslā sēdēt tur nav, bet katrā ziņā vietas tur ir ievērojami vairāk nekā, piemēram, Audi A6 aizmugurējā krēsla vidējam pasažierim(ar nosacījumu, ja visi trīs aizmugurē sēdošie ir pieaugušie).

Pie tam arī pats ražotājs šo trešo priekšējo krēslu pozicionē kā papildus ekstru, kura izmantojama nepieciešamības gadījumā, jo ikdienā tas krēsls var tik pārvērsts par elkoņu balstu un glāžu turētājiem abiem priekšējiem pasažieriem.

Vakar autoizstādē es (181 cm, 68 kg) pamēģināju, kā ir sēdēt sestajā vietā (trešajā rindā labajā pusē) iekš Corolla-Verso. Ja priekšējais pasažieris pabrauc gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), aiz viņa sēdošais otrais pasažieris arī gabaliņu uz priekšu (taču neradot sev neērtības), tad trešajā rindā es varu iesēsties, tomēr kājas paliek ļoti stipri saliektas, galva ir pie pašiem griestiem un pa blakus esošo sānu lodziņu var redzēt tikai zemi, jo acis atrodas virs lodziņa augšmalas. Pēc pusstundas braukšanas tādā pozīcijā noteikti sāktu sāpēt ceļi. Taču tas ir, pieņemot, ka visi trīs cits aiz cita sēdošie ir 181 cm gari.

Secinu, ka labāk kā sestajam pasažierim atrasties iekš FR-V priekšējās rindas vidējā sēdekļa nekā Corollas-Verso trešajā rindā. Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.

bet es tai pašā izstādē intereses pēc iesēdos daces lodziņas trešajā rindā, ko nekur nevar pabīdīt, un ar saviem 184 cm un 96 kg jutos itin ērti.

Pērciet daci lidziņu mpv ja jums tiešām vaig vizināt 6 cilvjus

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Pērciet daci lidziņu mpv ja jums tiešām vaig vizināt 6 cilvjus

Tad jau labāk 10 gadīgu Ford Tranzit - varēs ērti sēdēt 8+1

Tikai tad, ja laba auto rādītājs ir tikai tas, cik ērti tajā ir apsēsties 6 pasažieriem, tad Dacia Logan MPV ir OK.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.

Nestrīdēšos. Par Corolla Verso tā tas varētu būt, ja vien sēdekļi nav tie paši, kas iepriekšējās paaudzes Corolla. Tepat īauto sadaļā Lasītāju pieredze par Corolla ir ne pārāk labas atsauksmes tieši par vadītāja sēdēšanas pozīciju. Var jau būt, ka Corolla Verso ar šo trūkumu neslimo.

Lai arī esmu izvēlējies par labāku esam Honda FR-V, tomēr jorpojām mazs velniņš iekšā ir, kas mēģina pārliecināt, ka varbūt tomēr vajadzēja ņemt Corolla Verso.

Nezinu, vai tas ir saistīts ar to, ka vienkºši šobrīd pievēršu pastiprinātu uzmanību visiem uz ielas sastaptajiem FR-V un Corolla Verso, bet esmu secinājis, ka to skaits ir jūtami pieaudzis. Dažreiz 10 minūšu laikā, braucot pa centru, ir izdevies saskaitīt par ap 12 FR-V un aptuveni tikpat Corolla Verso.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

... laba auto rādītājs ...

a kas ir laba auto rādītājs?

vienam tas būs patēriņš (neteikšu, kuram) un izmaksas

citam - krāna pagarināšanas spēja

vēl citam - "a ko kaimiņš teiks, ja es pēkšņi sākšu braukt ar lētāku a/m" viedoklis

vēl kādam citam tāpat kā speigam vaidzēs kaut ko neuzkrītošu, lai neviens nepamana

kādam pavisam citam ir pie vienas vietas, ar ko braukt, ja vien kantoris pa to maksā

sakiet ko gribat, ja jūs uztaisītu aptauju par to, kādu krietnais Džo vēlas mašīnu, viņš noblētu parasto dziesmiņu par patēºiņu, izmaksām, ekoloģiju, bet, kad tiktu līdz pirkšanai, nopirktu kaut ko sarkanu un efektīgu, kas tā patīk krietnā Džo izmālētajam skuķim (aptuvens citāc no Heilija Riteņiem)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

bet es tai pašā izstādē intereses pēc iesēdos daces lodziņas trešajā rindā, ko nekur nevar pabīdīt, un ar saviem 184 cm un 96 kg jutos itin ērti.

Pērciet daci lidziņu mpv ja jums tiešām vaig vizināt 6 cilvjus

Jāatzīstas, ka vakar izstādē pirmā mašīna, pie kuras devos, bija tieši Dacia-Logan MCV. Mani interesēja, cik ērti pie stūres var apsēsties, ja vadītāja sēdeklis aprīkots ar sēdekļa augstuma regulēšanas iespēju. Un ziniet - bija pavisam labi, jo sēdekli varēja nolaist tuvāk zemei, tādējādi radās lielāks plašums virs galvas un stūre neaizsedza spidometra un tahometra ciparnīcas. Vēl iesēdos arī trešajā rindā un nopriecājos, ka tur ir tikpat ērti kā Voyagerī. Tādējādi secinu, ka Dacia-Logan MCV niknākajā komplektācijā septiņvietīgā variantā ar 1,5 dCi motoru ir ņemams auto, jo par 9800 latiem ir dabūjams auto ar:

- kondicionieri;

- centrālo atslēgu;

- priekšējiem elektriskajiem logiem;

- radio + CD;

- regulējamu vadītāja sēdekļa augstumu;

- pretmiglas lukturiem;

- elektriski regulējamiem un apsildāmiem spoguļiem;

- 6-funkciju borta datoru (kopējā nobraukuma skaitītājs, ikdienas nobraukuma skaitīajs, degvielas patēriņš, vidējais degvielas patēriņš, paredzamais attālums, vidējais ātrums);

- ABS;

- priekšējiem un sānu drošības spilveniem;

- jumta reliņiem;

- metālisko krāsu.

www.dacia-logan.lv/...

Un jāņem ir tieši 1,5 litru dīzeļmotors, jo tā degvielas patēriņš ir vidēji 5,3 litri uz 100 km, taču piemaksa par auto ar dīzeļmotoru ir neliela, un tādējādi pie tagadējām cenām dīzeļauto iegāde atmaksājas, nobraucot 40-50 tūkstošus km.

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

VWfans rakstīja:

Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.

Nestrīdēšos. Par Corolla Verso tā tas varētu būt, ja vien sēdekļi nav tie paši, kas iepriekšējās paaudzes Corolla. Tepat īauto sadaļā Lasītāju pieredze par Corolla ir ne pārāk labas atsauksmes tieši par vadītāja sēdēšanas pozīciju. Var jau būt, ka Corolla Verso ar šo trūkumu neslimo.

Lai arī esmu izvēlējies par labāku esam Honda FR-V, tomēr jorpojām mazs velniņš iekšā ir, kas mēģina pārliecināt, ka varbūt tomēr vajadzēja ņemt Corolla Verso.

Nezinu, vai tas ir saistīts ar to, ka vienkºši šobrīd pievēršu pastiprinātu uzmanību visiem uz ielas sastaptajiem FR-V un Corolla Verso, bet esmu secinājis, ka to skaits ir jūtami pieaudzis. Dažreiz 10 minūšu laikā, braucot pa centru, ir izdevies saskaitīt par ap 12 FR-V un aptuveni tikpat Corolla Verso.

"ты думай, когда пули то отливаешь" (c) "Особенности русской рыбалки"

ap 12 FRV 10 minuushu laikaa

tev laikam visur tagad FRV reegojas ????????????

corolla verso - jaa, piekriitu, ir daudz, paarsvaraa takshi. Bet FRV ?????? FRV uz ielaam redzu MAX dazhas reizes meenesii. un tochna ne tuvu ne 12 desmit minuushu laikaa

niekalbis Reģ.: 04.11.2002
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

nomiks rakstīja:

VWfans rakstīja:

Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.

Nestrīdēšos. Par Corolla Verso tā tas varētu būt, ja vien sēdekļi nav tie paši, kas iepriekšējās paaudzes Corolla. Tepat īauto sadaļā Lasītāju pieredze par Corolla ir ne pārāk labas atsauksmes tieši par vadītāja sēdēšanas pozīciju. Var jau būt, ka Corolla Verso ar šo trūkumu neslimo.

Lai arī esmu izvēlējies par labāku esam Honda FR-V, tomēr jorpojām mazs velniņš iekšā ir, kas mēģina pārliecināt, ka varbūt tomēr vajadzēja ņemt Corolla Verso.

Nezinu, vai tas ir saistīts ar to, ka vienkºši šobrīd pievēršu pastiprinātu uzmanību visiem uz ielas sastaptajiem FR-V un Corolla Verso, bet esmu secinājis, ka to skaits ir jūtami pieaudzis. Dažreiz 10 minūšu laikā, braucot pa centru, ir izdevies saskaitīt par ap 12 FR-V un aptuveni tikpat Corolla Verso.

"ты думай, когда пули то отливаешь" (c) "Особенности русской рыбалки"

ap 12 FRV 10 minuushu laikaa

tev laikam visur tagad FRV reegojas ????????????

corolla verso - jaa, piekriitu, ir daudz, paarsvaraa takshi. Bet FRV ?????? FRV uz ielaam redzu MAX dazhas reizes meenesii. un tochna ne tuvu ne 12 desmit minuushu laikaa

ja pac brauc un/vai sirdī/acē iekritis, tad pamana daudz vairāk. t.i. pievērš uzmanību.

es katru rītu redzu braucam vismaz 1, max kādi 4 frv. stundas laikā, Pārdaugava-Bērnu pasaule-Vecrīga.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es Hondu-FR-V Rīgā redzu apmēram nu tā 1-2 automobiļus stundā, kurā atrodos uz ielas... Protams, tas ir, neskaitot Niekalbja auto, kurš mūždien gadās manā dzīves ceļā...

Šodien pusdienlaikā, piemēram, redzēju tumši zilas krāsas FR-V ar Igaunijas numurzīmēm.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pat Olainē pastāvīgi sanāk novērot 3 FR-V. Arī šodien gāju pusdienās uz Vecrīgu un pie McDonalda, kur gājēju pāreja, viena aiz otras brauca 3 FR-V - viena šampanieša krāsā, viena sarkana un viena melna. Pāris mirkļus vēlāk garām aizbrauca vēl viena tumši zilā krāsā.

Jau teicu, ka šāds novērojums iespējams ir radies, jo pastiprināti tiek pievērsta uzmanība šiem auto.

Arī Picasso agrāk škita retāk pamanāmi. Tagad pie mana darba aš divi gabali (100 m rādiusā) stāv, pie tam viens ir identisks manējam - jūras zaļajā krāsā un ar dīzeļmotoru!

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Pat Olainē pastāvīgi sanāk novērot 3 FR-V. Arī šodien gāju pusdienās uz Vecrīgu un pie McDonalda, kur gājēju pāreja, viena aiz otras brauca 3 FR-V - viena šampanieša krāsā, viena sarkana un viena melna. Pāris mirkļus vēlāk garām aizbrauca vēl viena tumši zilā krāsā.

Jau teicu, ka šāds novērojums iespējams ir radies, jo pastiprināti tiek pievērsta uzmanība šiem auto.

Arī Picasso agrāk škita retāk pamanāmi. Tagad pie mana darba aš divi gabali (100 m rādiusā) stāv, pie tam viens ir identisks manējam - jūras zaļajā krāsā un ar dīzeļmotoru!

Tu pieej pie katra FR-V un iesper pa riteni, lai pārliecinātos vai tas ir īsts vai tev tikai rādās

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

Tu pieej pie katra FR-V un iesper pa riteni, lai pārliecinātos vai tas ir īsts vai tev tikai rādās

sarunāc

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Tu pieej pie katra FR-V un iesper pa riteni, lai pārliecinātos vai tas ir īsts vai tev tikai rādās

sarunāc

Vai vēl labāk - līdz dabūj savu FR-V pārvietojies tikai kopār ar pavadošo personu (kādu pratīgu vīru, piemēram -VW fanu) un par katru redzamo FR-V paprasi arī viņam, vai viņš redz to pašu ko tu.

aviators Reģ.: 07.03.2004
0 0 Atbildēt

Paskatoties mobile.de, secinam ka tur 2gadīgi FRV maksā tikpat cik te jauni. Sviests. Es pirms pāris mēnešiem arī sāku meklēt lielāku aparātu (6-7vietīgu), biju iedomājies ka uz vasaru tā kā vajadzētu lielāku, lai var paceļot ar ģimeni. Fanoju par corolla verso, gandrīz jau saņēmos pirkt, bet nu pakalējā rinda ir nebaudāma, ne ielīst ne izlīst. Bagāžnieka nav. Zafirai tikpat krimināli, tikai vel neertaki tie kloki, lai palocītu otro rindu. Vēl pie apvāršņa vīdēja mazlietots Avensis Verso. Pastaigājot pa veikaliem, arī nonācu pie secinājuma, ka FRV ir labs 6 vietīgais aparāts, kuru laikam arī ņemtu tomēr jaunu. Bet nu dzīve bikucit savādāk iegrozījās, un nākas iegādi uz kādu gadu vismaz atlikt. Lai cik kuriozi neskanētu, bet šo vasaru atkal izbraukāšu apkārt ar to pašu Yaris ar kuru arī citu gadu. Vietas mazāk, za to ielīst var da jeb kur un patēriņš nekāds (vasarā ap 4.5L/100km puse pa pilsētu, puse 110km/h režīmā pa šoseju). Ja saskaitītu, cik esmu uz 100k km ietaupījis uz degvielas rēķina, domāju, ka nākošo varētu pirkt benzīnieku ar automātu. Un rezultātā uzskatīt, ka turpinu braukt pa lēto. Tikai viss rūpīgi jāpieraksta, lai rēķini nenojūk... Šobrīd mēnesī tērētais par Yari vidēji varētu būt ap 250-290Ls(tas ierēķinot pilnīgi visu, gan iegādes izmaksas, gan līzingu, gan degvieluriepas, eļļas, kolodkas, logu šķidrumus utt), jauna FRV gadījumā tas varētu būt ap 600-650Ls. Taču ja var atļauties, tad kāpēc knapināties? Nepatikšanas jau ir tikai tad, ja mēģina palekties augstāk par savu paka*u. Ceru, ka nākošgad varēšu, jo sīči aug un gan bagāžnieks paliek par mazu Ideāli būtu, ja varēs atstāt Yari kā otro mašīnu.

FRV vienīgais trūkums varētu būt tas, ka 10cm platāks par parasto mašīnu, man varētu nepatikt šaurajās stāvvietās (kā Dominā, piemēram).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

30.aprīlis ir garām... Nomiks laikam jau ir saņēmis lielisko Honda FR-V...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti