Nu un ja nu lidmašina uzkrit uz galvas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu un ja nu lidmašina uzkrit uz galvas
Reto rakstīja: Pirmkārt, lai "kompensētu iespējamās spidometra kļūdas" būtu jābrauc nevis ar +5, bet gan -5km/h no atļautā, bet tik šerpa matemātika Jums, lemingologam, droši vien par sarežģītu.
Vislabāk konstanti precīzi pieturēties pie atļautā ātruma (+/- 0 km/h). Tēzi par +5km/h izvirzīju tādēļ, lai atsijātu tekstus a la "ja spidometrs rāda 90 tad patiesībā brauc uz 85 jo visi auto ražotāji sataisa lai spidometri rādā lielāku ātrumu nekā patiesībā blā blā blā". +5km/h ir kompromisa variants, lai novērstu citu transporta līdzekļu vadītāju pārmetumus par pārlieku lēnu braukšanu, kas tādējādi izprovocējusi apdzīšanu. Ideālā gadījumā auto vadītājam būtu jāzina konkrētā transportlīdzekļa spidometra novirze un jākoriģē ātrums atbilstoši tai, bet diemžēl precīzai spidometra kalibrēšanai ir nepieciešami laika un naudas resursi, kas nav visiem pieejami.
Reto rakstīja:
Otrkārt, Jūsu pasludinātais "stabilā saprāta" etalons - vwfans, patiesībā ir iauto aprindās visnotaļ slavens degvielas ekonomijas megaguru, kurš pārvietošanos automobilī redz tikai un vienīgi caur degvielas mililitru prizmu. To jau nu gan vajadzēja zināt!
VWFana uzskatus vērtēju šī konkrētā topika ietvaros, un šeit nekur viņš neminēja degvielas ekonomiju un nepamatoti lēnu braukšanu (CSN par šo saka tā: 74. Vadītājam aizliegts: 74.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu.
batka rakstīja: Nu un ja nu lidmašina uzkrit uz galvas
Lidmašīnas uzkrišanas uz galvas iespēja salīdzinot ar iespēju sadurties ar stirnu uz Latvijas autoceļiem ir niecīga. Latvijā transportlīdzekļu sadursmes ar meža dzīvniekiem notiek samērā bieži.
Ikviens, kam nācies pieredzēt meža dzīvnieku parādīšanos uz ceļa, zina, ka tie mēdz parādīties pēkšņi un uzvesties neprognozējami.
TO ES ZINU PATS AR MOCI VAKAR MEŽA GANDRIZ PAĶERU STIRNU.Var jau visu laiku minet ja nu notiek tas un tas,bet ja nu nenotiek...
Te visi tadi pareizie nolasijušie ka brinums kur mums tik apzinigi tautieši
batka rakstīja: Var jau visu laiku minet ja nu notiek tas un tas,bet ja nu nenotiek...
Man domāt, ka racionāli domājošs cilvēks nenodarbojas ar "visu laiku minēt". Pietiek vienu reizi saprast to, ka pie 90km/h bremzēšanas ceļš ir krietni īsāks un sekundē nobrauktais attālums mazāks, nekā pie 100km/h.
Pēc tam vienkārši ievēro atļauto braukšanas ātrumu un domā par citām, konstruktīvākām lietām.
Nu bet pie 70 ir vel isaks,varbut tad braukt ar 70 km stunda....Atradušies racionalisti.Atrak brauksi atrak pabrauksi garam tai vietai kur ta stirna varetu nakt ara...Ja ta padoma ne!!!!!Ja iznaks tad iznaks bus gaļa
vilhelms_tills rakstīja:
batka rakstīja: Var jau visu laiku minet ja nu notiek tas un tas,bet ja nu nenotiek...
Man domāt, ka racionāli domājošs cilvēks nenodarbojas ar \"visu laiku minēt\". Pietiek vienu reizi saprast to, ka pie 90km/h bremzēšanas ceļš ir krietni īsāks un sekundē nobrauktais attālums mazāks, nekā pie 100km/h.
Pēc tam vienkārši ievēro atļauto braukšanas ātrumu un domā par citām, konstruktīvākām lietām.
Vot par bremzēšanas ceļu davai bez bla bla bla... jebkurai vecai grabažai bremzēšanas ceļs no 80km/h būs garāks nekā normalai automašīnai ar ABS no 100km/h un atsevišķiem eksemplāriem pat no 120km/h... es jau nerunāju ka riepam atkaribā no ražôtāja starpība var būt 6 metri... a-r.ru/...
Visatļautība bļ*...
Paviesojieties Turcijā, redzēsiet. Luksofora signāli tur autovadītājam ir otršķirīgi, nepārtraukti vadītaji viens otram nogriež ceļu, piemēram metot pa kreisi pār 2 sadalošajām...Tikai - tur paši vadītāji to uztver ar smaidu un sapratni. nestreso un necepjās.
Tur saabisti nekļūst zili aiz dusmām un nepieķēza forumus, kad dajebkāds BMW viņus apdzen, nedod dievs iepriekš uzmirkšķinot, uztaurējot. Tur BMW vadītāji neuzskata par vajadzīgu lamāties uz opelistiem.
Tur cilvēki brauc lai nokļūtu galamērķī, un apzinās, ka to dara arī citi. Nevis kā vwfans, kurš vaigus piepūtis, iekrampējies barankā caur pieri ar vienu aci īgni blenž spidometrā un ekonometrā, bet ar otru aci šķielē uz blakus apstājušos džipu/pajaunāku ne-kompaktklases auto bubinot pie sevis "kur viņš pie šitāda ir ticis, kaukas nav tīrs, viņam ir man nav, ārprāts cik šītāds benzīnu ēd, kautkas nav tīrs...AHĀĀĀĀĀ nopircis dārgu auto un vēl ātrumu pārsniedz"
Ne jau tikai sēnes, kas velkās kolonnās ir vainīgas pie CSN. Un ne tikai ātruma pārsniedzēji. Attieksme ir vainīga, attieksme, tad kad sāksim viens pret otru kā cilvēkiem attiekties, cienīt citus vadītajus - tad arī kautkas mainīsies. Nevis apdzenot, neļaujot apdzīt, ignorējot "vecas miskastes" vai apskaužot labāku auto īpašniekus.
Surrr rakstīja: Visatļautība bļ*...
Paviesojieties Turcijā, redzēsiet. Luksofora signāli tur autovadītājam ir otršķirīgi, nepārtraukti vadītaji viens otram nogriež ceļu, piemēram metot pa kreisi pār 2 sadalošajām...Tikai - tur paši vadītāji to uztver ar smaidu un sapratni. nestreso un necepjās.
Tur saabisti nekļūst zili aiz dusmām un nepieķēza forumus, kad dajebkāds BMW viņus apdzen, nedod dievs iepriekš uzmirkšķinot, uztaurējot. Tur BMW vadītāji neuzskata par vajadzīgu lamāties uz opelistiem.
Tur cilvēki brauc lai nokļūtu galamērķī, un apzinās, ka to dara arī citi. Nevis kā vwfans, kurš vaigus piepūtis, iekrampējies barankā caur pieri ar vienu aci īgni blenž spidometrā un ekonometrā, bet ar otru aci šķielē uz blakus apstājušos džipu/pajaunāku ne-kompaktklases auto bubinot pie sevis "kur viņš pie šitāda ir ticis, kaukas nav tīrs, viņam ir man nav, ārprāts cik šītāds benzīnu ēd, kautkas nav tīrs...AHĀĀĀĀĀ nopircis dārgu auto un vēl ātrumu pārsniedz"
Ne jau tikai sēnes, kas velkās kolonnās ir vainīgas pie CSN. Un ne tikai ātruma pārsniedzēji. Attieksme ir vainīga, attieksme, tad kad sāksim viens pret otru kā cilvēkiem attiekties, cienīt citus vadītajus - tad arī kautkas mainīsies. Nevis apdzenot, neļaujot apdzīt, ignorējot "vecas miskastes" vai apskaužot labāku auto īpašniekus.
neuveren - ne obgonaj.....
netaisos ļaut sevi aqpdzīt kaut kādam lo*am, kurš nespēj mani normāli apdzīt - vienīgi ka pēc apdzīšanas likt pa mēmajiem lai iesprauktos tajos metros kas man priekšā! Ja cilvēks normāli apdzen - tad var arī normāli palaist.... bet ja nevajadzīgi riskē ar citu cilvēku dzīvibu - nespējot pagaidīt pāris minūtes, kamēr radisies normāla iespēja - tad labāk lai pasēž astē... jo ja tas lohs pārcentīsies ar bremzēšanu - tad vainīgs būs tas kurš bija no aizmugures... ta ka labāk lai lo*i sēž paši aizmugurē...
piekritu,bet ir jaielaiž tai šķirba ja tam loham nav kur sprukt un nak preti.Tas pretimbraucejs jau nav pelnijis to lohu dabut purna
No kurienes ir pārliecība ka ABS samazina bremzēšanas ceļu? Ar retiem izņēmumiem tas ir garāks kā bez ABS, tiesa - pasargā nepieredzējušu vadītāju no vadāmības zuduma. ABS mašīnām nav plānots kā bremzēšanas ceļa saīsinātājs, tas vienkārši ļauj pedāli grīdā nospiedušam vadītājam normāli stūrēt.
modena rakstīja:
Vot par bremzēšanas ceļu davai bez bla bla bla... jebkurai vecai grabažai bremzēšanas ceļs no 80km/h būs garāks nekā normalai automašīnai ar ABS no 100km/h un atsevišķiem eksemplāriem pat no 120km/h... es jau nerunāju ka riepam atkaribā no ražôtāja starpība var būt 6 metri... a-r.ru/...
par stirnu - tapēc uz katras šosejas jābūt sētai gar malu ... nevis tikai pa vidam kaa tas ir pie Riigas uz pleskavenes, kur stirna dagaajusi liidz ceļa vidum, vēl iet atpakaļ ...
par turciju - visi šitā brauc un avārijas ir mazāk kā mums te ...
Surrr rakstīja:
Tur cilvēki brauc lai nokļūtu galamērķī, un apzinās, ka to dara arī citi. Nevis kā vwfans, kurš vaigus piepūtis, iekrampējies barankā caur pieri ar vienu aci īgni blenž spidometrā un ekonometrā, bet ar otru aci šķielē uz blakus apstājušos džipu/pajaunāku ne-kompaktklases auto bubinot pie sevis "kur viņš pie šitāda ir ticis, kaukas nav tīrs, viņam ir man nav, ārprāts cik šītāds benzīnu ēd, kautkas nav tīrs...AHĀĀĀĀĀ nopircis dārgu auto un vēl ātrumu pārsniedz"
bļā, labs
Vēl viens ar sasistu galvu te uzradies? Vai tad vilhelmis teels bij tas, uz kura galvas šaujamais ābols bij uzlikts? Laikam gan, trauma manāma.
Guzis rakstīja: No kurienes ir pārliecība ka ABS samazina bremzēšanas ceļu? Ar retiem izņēmumiem tas ir garāks kā bez ABS, tiesa - pasargā nepieredzējušu vadītāju no vadāmības zuduma. ABS mašīnām nav plānots kā bremzēšanas ceļa saīsinātājs, tas vienkārši ļauj pedāli grīdā nospiedušam vadītājam normāli stūrēt.
modena rakstīja:
Vot par bremzēšanas ceļu davai bez bla bla bla... jebkurai vecai grabažai bremzēšanas ceļs no 80km/h būs garāks nekā normalai automašīnai ar ABS no 100km/h un atsevišķiem eksemplāriem pat no 120km/h... es jau nerunāju ka riepam atkaribā no ražôtāja starpība var būt 6 metri... a-r.ru/...
jautājums no tavas puses nav objektīvs..... bez ABS ceļš ir īsaks.... vienīgi paliek jaut;ājums- tu gribi apstāties pretēja josla vai savejā?
modena, ne ABS nosaka bremzēšanas ceļa garumu, bet bremzētājs. To neaizmirsti. Un uz grantēta ceļa, uz asfalta, kas ar olīšiem nokaisīts , dubļos, sniegā, sniega pļurā ABS ir pilnīgs mēsls.
Ooooo jau jaunaus Toyota Land Cruiser parādījies!!!
UUSA rakstīja: Ja Tev,cienījamais UUPI,ir problēmas ar auto vai vienkārši tāpat ir vēlme braukt lēnāk par citiem,tad esi tik laipns un ieslēdz avārijas gaismiņas,kā arī pieploc tuvāk labajai ceļa maliņai,un nevienam normālam cilvēkam nabūs nekādu pretenziju.
Njā nu ko lai saka... Nav kaut kas kārtībā ar sabiedrību kopumā un indivīdu atsevišķi. Arī UUSA grib lai kāds izkar plakātu ar sīku pamatojumu kāpēc brauc ar 60 vietā kur atļauts 90. Bet kāpēc man jāslēdz tās lampiņas? Kāpēc man jāskaidrojas pēc tam ar CP ka es maldinu citus satiksmes dalībniekus?
Nu jau arī Zivtiņa kungs kautkādu zālīti sapīpējies (savādāk tādas domas cilvēkam ar juridisko izglītību neradīsies) un draud ar 5 diennakšu arestu vadītājiem kuri pārsniedz 60 km/h pilsētā.
Es vairs neko nesprotu. Tad jau tiešām izdevīgāk ir vizināties bez tiesībām. Nu uzliks tev sodu un tad - ko paņemsi no bezdarbnieka???
uupis rakstīja:
UUSA rakstīja: Ja Tev,cienījamais UUPI,ir problēmas ar auto vai vienkārši tāpat ir vēlme braukt lēnāk par citiem,tad esi tik laipns un ieslēdz avārijas gaismiņas,kā arī pieploc tuvāk labajai ceļa maliņai,un nevienam normālam cilvēkam nabūs nekādu pretenziju.
Njā nu ko lai saka... Nav kaut kas kārtībā ar sabiedrību kopumā un indivīdu atsevišķi. Arī UUSA grib lai kāds izkar plakātu ar sīku pamatojumu kāpēc brauc ar 60 vietā kur atļauts 90. Bet kāpēc man jāslēdz tās lampiņas? Kāpēc man jāskaidrojas pēc tam ar CP ka es maldinu citus satiksmes dalībniekus?
Nu jau arī Zivtiņa kungs kautkādu zālīti sapīpējies (savādāk tādas domas cilvēkam ar juridisko izglītību neradīsies) un draud ar 5 diennakšu arestu vadītājiem kuri pārsniedz 60 km/h pilsētā.
Es vairs neko nesprotu. Tad jau tiešām izdevīgāk ir vizināties bez tiesībām. Nu uzliks tev sodu un tad - ko paņemsi no bezdarbnieka???
kkas te neiet kopaa...
un veel:
ja jau tu velcies pa trasi uz 60, neesi apdomaajis iespeeju paarvietoties ar sabiedrisko? buus leetaak, droshaak, aatraak...
Bez vajadzības braukt ar zemāku ātrumu kā atļautaios, ir tāds pat sodāms pasākums kā ātruma pārsniegšana. Ja ir tehniska ķibele, breuc pa malu ar avarejkām, ja nevari pabraukt citu iemeslu dēļ- sēdi mājās vai paprasi lai kāds cits aizved.
Uzskatu, ka šitrādi tīšām lēnām braucēji-ekorallisti , kuri pietam vēl brauc gar ass līniju, ir jāsoda un bargi. Tie nodara lielāku ļaunumu kā tie, kuri brauc uz 105.
uupis rakstīja:
UUSA rakstīja: Ja Tev,cienījamais UUPI,ir problēmas ar auto vai vienkārši tāpat ir vēlme braukt lēnāk par citiem,tad esi tik laipns un ieslēdz avārijas gaismiņas,kā arī pieploc tuvāk labajai ceļa maliņai,un nevienam normālam cilvēkam nabūs nekādu pretenziju.
Njā nu ko lai saka... Nav kaut kas kārtībā ar sabiedrību kopumā un indivīdu atsevišķi. Arī UUSA grib lai kāds izkar plakātu ar sīku pamatojumu kāpēc brauc ar 60 vietā kur atļauts 90. Bet kāpēc man jāslēdz tās lampiņas? Kāpēc man jāskaidrojas pēc tam ar CP ka es maldinu citus satiksmes dalībniekus?
Nu jau arī Zivtiņa kungs kautkādu zālīti sapīpējies (savādāk tādas domas cilvēkam ar juridisko izglītību neradīsies) un draud ar 5 diennakšu arestu vadītājiem kuri pārsniedz 60 km/h pilsētā.
Es vairs neko nesprotu. Tad jau tiešām izdevīgāk ir vizināties bez tiesībām. Nu uzliks tev sodu un tad - ko paņemsi no bezdarbnieka???
uzreiz var redzēt kurš pirka tiesības..... vot pastāsti inspektoram, kurš pieņem eksāmenu ka vari nepamatoti lēni braukt vienkarši tapat.... nerunājot ja jau ir tehniskas problēmas -tad pārvietoties bez varejkam....
PS. Jautājums atjautībai - nafig tad traktoriem un citai lēnai tehnikai jābrauc ar dzeltēnam migalskām vai tam pašām avarejkam....
deksters rakstīja: Bez vajadzības braukt ar zemāku ātrumu kā atļautaios, ir tāds pat sodāms pasākums kā ātruma pārsniegšana. Ja ir tehniska ķibele, breuc pa malu ar avarejkām, ja nevari pabraukt citu iemeslu dēļ- sēdi mājās vai paprasi lai kāds cits aizved.
Uzskatu, ka šitrādi tīšām lēnām braucēji-ekorallisti , kuri pietam vēl brauc gar ass līniju, ir jāsoda un bargi. Tie nodara lielāku ļaunumu kā tie, kuri brauc uz 105.
Tād lūdzu man pasakiet kāds ir pārāk mazs ātrums?
Auto BMW X5.
Problēma elektrībā.
Notikās kautkas un spied cik gribi gāzes pedāli - dzinējs neļauj vairāk kā 1500 apgriezienus. Un tāpēc tas paliek par traktoru?
Tāpēc vajag dzeltenas lampas. Tāpēc vajag avārijas signalizāciju. Es braucu ar saviem 80 un ejiet visi bekot. Nokļūšu līdz servisam un sataisīšu.
BET JUMS NAV NEKĀDU TIESĪBU PARSĪT NO MANIS PASKAIDROJUMUS KĀPĒC ES TĀ BRAUCU. Jūs neviens nevart zināt kas katram šoferim konkrētā situācijā liek braukt lēnāk. Jums neviens nav devis tiesības Nolamāt kādu kurš brauc pa šoseju ar 50.
TĀS IR VIŅA TIESĪBAS BRAUKT.
Katrs kurš lamā ātrāk vai lēnāk braucošos pats ir liels nemākulis un pie tam vēl akls. Es nezinu cik stulbam ir jābūt lai par traucēkli kļūtu traktors ar mēslu piekabi rudens laikā? Cik mazjaudīgam nemotoram ir jābūt lai nevarētu apdzīt traktoru, bet lamātu viņu.
Vienkārši šokēts esmu ka jums traucē viss kas atrodas uz ceļa.
Dekster? Vai tad tu ar esi iegādājies kautkādu 1 litra dīzeļ nemotoru lai tevi dārznieks kurš stumj ķerru traucētu?
Es tā skatos ka par lēnajiem braucējiem cepās vai nu nemotoru īpašnieki kuriem traktora apdzīšana ir stundu garš piedzīvojums, vai nu nemākuļi un neprašas kuriem jebkurš šķērslis uz ceļa ir panika un matos sprādziens makaronu fabrikā.
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.