Nevar visur norādīt, max ātrumu, tīri praktiski.
gar namu izejām, pagalmiem, kur rotaļājās bērni arī teorētiski var braukt uz 50-60 km stundā. Bet normāls autovadītājs to nedarīs.
Reāli satiksmē autovadītāji paši nosaka ātrumu ar kuru braukt, a šitā raustīšanās baidoties no CP sodiem neko labu nedos. Ja CP grib kaut ko darīt satiksmes uzlabošanaii tad tai ir jāizķer pārkāpeji, kuri traucē auto plūsmai pārvietoties, gan lēnie, gan atsaldeņi. Ja 80% auto teiksim iet uz 80 km /st pa Viestura prospektu, vietā, kur atļautais ir 50, tad atvainojiet, nevis autovadītāji ir vainīgi, bet satiksmes regulētāji.
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.