Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.
deksters rakstīja: modena, ne ABS nosaka bremzēšanas ceļa garumu, bet bremzētājs. To neaizmirsti. Un uz grantēta ceļa, uz asfalta, kas ar olīšiem nokaisīts , dubļos, sniegā, sniega pļurā ABS ir pilnīgs mēsls.
Toties ABS tev sniedz lielisku iespēju bremzēšanas laikā stūrēt auto.
Tātad - ja redzi, ka nespēsi līdz šķērslim sabremzēt, vari ar nospiestu bremžu pedāli cēli iegriezt grāvī.
To var izveikt arī BEZ abs . Vajag iemācīties braukt, nevis gaidīt gatavu visu no dzelzs kastes, kura ,redz, visu izdarīs uupja vietā....
mx_black rakstīja: vilhelm, uzraxti taadu iisu pamaaciibu dazhos teikumos, kaa rezumee, kaa tad tavupraat ir pareizi jaabrauc pa noslogotu trasi.
Labrāt!
Pa noslogotu trasi jābrauc ar plūsmas ātrumu (bet nepārsniedzot CSN atļauto ātrumu vairāk par dažiem km/h), ieturot pietiekami lielu (precīzu definīciju skat. CSN) distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim.
Ja tansportlīdzeklis nespēj pārvietoties ar plūsmas ātrumu, bet ir vajadzība braukt, tad jābrauc tik ātri, cik iespējams (nekādā gadījumā nelietojot avārijas gaismas signālus, lai nemaldinātu citus ceļu satiksmes dalībniekus. Gadījumā ja pretī nākošā plūsma ir tik blīva, ka apdzīt nav iespējams, kaut arī CSN ārpus apdzīvotām vietām to neparedz, lēnāk braucošais transportlīdzeklis rīkotos labi, ja reizi pa reizei pabrauktu malā un palaistu garām aiz tā izveidojušos sastrēgumu.
Man nesagādā problēmas apdzīt tādu 'dabas un putnu mīļotāju' kurš , galvu grozīdams un degunu urbinādams, brauc pa Bauskas šoseju maksimāli tuvu labajai malai, palaižot intensīvā satiksmē garām ātrāk braucošos. Man traucē dalbajobi, kuri to dara uz Jūrmalas apvedceļa posmā no Ķekavas apļa līdz Jelgavas šosejai pie pārslogota ceļa. Tad gribot negribot ir jāvelkas uz tiem 70, jo apdzīt vienkārši nav iespējams dēļ pretīmbraucošās plūsmas. Un tādi morālie kropļi izraisa krietni vairāk apdzīšanas manevrus, kuri palielina avāriju iespējamību, kā tie, kuri brauc uz 110. Vai 140. Ar nosacījumu, ka tas -uz 140 braucošais, nav kretīns un neapdzen stulbi un neriskē kur nevajag.
Te uupis kaut ko stāsta par viņa tiesībām braukt uz cik viņš grib, kaut uz 40 pa ārpuspilsētas šoseju. Palasi noteikumus. Braukt kā un kur tu gribi vari savā vannā, ne uz ielas. Ja esi viens uz ceļa, brauc kaut uz 20, man pajāt..bet, ja neesi viens un traucē citiem esi tik labs un izdari tā, lai pārējiem būtu maksimāli atvieglota pārvietoišanās tevis onanēšanas dēļ uz ceļa. Dari to krūmos.
Tik zin kā ieborēt galvā vienu punktu un tad kladzināt kā vista.
Kāpēc uz ceļa nevarētu būt kāds kurš velk šņorē (50 km/h). Pārāk mazs ātrums? Kāpēc kravas mašīna pārvadājot cilvēkus kravas kastē ir jāspiež braukt pat uz tiem 60???? Pārāk mazs ātrums?
Kāpēc mēs nepieņemam ka uz ceļa var atrasties arī citi, kuri brauc ar mazāku ātrumu.
Un vispār oficiāli pārāk mazs ātrums skaitās 29 km/h.
Master_D rakstīja: re kur ir tipisks vwfantillveidīgs idiots, kas velkas uz 80 un neļauj sevi apdzīt
youtube.com/...
Racionāli domājošs cilvēks spēj atšķirt ar atļauto maksimālo ātrumu braucošu ar stabilu saprātu apveltītu cilvēku no idiota, kas sāk apdzīšanu, nepaskatoties spoguļos, vai vēl ļaunāk, tīšuprāt taranē citu ceļu satiksmes dalībnieku.
2. Zivtiņš šorīt murgoja ka grib likt uz 5 sutkām tos kuri pilsētā brauc ātrāk par 60.
3. Jo vairāk transporta līdzekļu uz ceļa jo lielāka iespēja ka braucēji būs dažādāki. Citam saule spīd acīs. Cits muziku klausās. Cits vienkārši ir miera mika. Citam stress. Citam jāglābj Latvijas valsts bez bākugunīm.
Un ko tagad šajā putrā darīt? Lamāties vienam uz otru? Jeb rīkoties atbilstoši situācijai? Ja nevar apdzīt tad nevar - izdarīsi kad varēsi.
Starpcitu - grūtības apdzīt ir tikai 25. jūnijā kad pie stūres sēžas sievas un masveidā ved savus vīrus uz Rīgu. Pārējā laikā nav novērots ka plūsma būtu tik intensīva ka ne zirnītim nokrist.
Master_D rakstīja: Avārijas signāls ir tikai laipnība, kas informē citus vadītājus "apdzeniet droši, ja vajag - pavākšos malā!"
Šādā situācijā, gan būtu jārāda labais pagrieziens, nevis avārijas signāls! Pamidžināt ar avareikām var pasakot - paldies, vai naktī, ja kāds ar tālajiem pielien pa tuvu no aizmugures.
Njā izpratne par gaismām un arī to lietošona autovadītājiem ir kā viena liela putra. Nu ja laid iekšā kādu rindā nu uzmirkšķini lai tak cilvēks saprot, bet nē vicinās ar rokām pa salonu ar putām uz lūpām, kā donkihot vējdzirnavas un domā ka caur viņa netīro, saules apspīdēto stiklu es kautko pamanīšu.
VWfans rakstīja: no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Šāda šķendēšanās acīmredzami norāda, ka autoram ir kāda problēma ar apkārtējās pasaules uztveri un iekļaušanos tajā.
Turklāt šis satraukums, ka kāds brauc ātrāk par "cienījamajiem 105 kilometriem stundā", kā arī tas, ka šie "vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu" tika visai precīzi iegaumēti un ir iespiedušies atmiņā...
Tas tikai liecina par vēlmu citiem slimīgi uzspiest savu viedokli un absolūtu atteikšanos saprast, ka 80% vadītāju (www.lvceļi.lv dati) vilkšanās uz 95km/h nekādu īpašo baudu nesagādā.
Jebkurā gadījumā- nekur nav pierādīts, kā apgalvo mūsu dižie prāti, ka ātruma pārsniegšana izraisa avārijas. Komplektā ar stulbu manevrēšanu, nepareizu apdzīšanu un agresīvu braukšanu- jā. Tāpat vien uz taisna, pārskatāma , brīva ceļa-nē.
Vienkārši policijai ir daudz vieglāk nosodīt ( lasi-kāst piķi) par ātruma pārsniegšanu, nevis darīt darbu, kuru sabiedrība no viņiem sagaida. Uzskatu, ka savairojušies visatļautības pārm,āktie cilvēciņi ir tikai un vienīgi CP bezdarbības iemesls.
Ja kaut kāds vwfan veidīgais nokļūst CP galvgalī, neko labu sagaidīt nevaram. Kur ir agresīvo braucēju izķeršana?? KUR???? Kur ir CP DARBS?? Nevis stāvēšana ar radariem, bet tieši D A R B S ???
Vienīgais, ko Zivtiņš var skandēt, ir 'ātrumpārkāpēji pie visa vainīgi'.... kas nebūt neatbilst patiesībai.
deksters rakstīja: Uzskatu, ka savairojušies visatļautības pārm,āktie cilvēciņi ir tikai un vienīgi CP bezdarbības iemesls.
Ja kaut kāds vwfan veidīgais nokļūst CP galvgalī, neko labu sagaidīt nevaram. Kur ir agresīvo braucēju izķeršana?? KUR???? Kur ir CP DARBS?? Nevis stāvēšana ar radariem, bet tieši D A R B S ???
Vienīgais, ko Zivtiņš var skandēt, ir 'ātrumpārkāpēji pie visa vainīgi'.... kas nebūt neatbilst patiesībai.
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.