Ņem manu Patrol. 1998 g.,benzīns automāts,āda. Dugas,sliekšņi, iebūvēts NAVI,TV,MP3,SUB, Hella papildlukturi utt.
Ja meklē tādu kategoriju, neatradīsi virs 2001 g., dīzeli līdz 12.5Eur.
Ņem manu Patrol. 1998 g.,benzīns automāts,āda. Dugas,sliekšņi, iebūvēts NAVI,TV,MP3,SUB, Hella papildlukturi utt.
Ja meklē tādu kategoriju, neatradīsi virs 2001 g., dīzeli līdz 12.5Eur.
Piedod, markss, bet benzīns+ tomāts neder, ja vien tava cena nav 5000 eur...
Un vienu Patroli 2001. gada par 14000 eur jau esmu apskatījis. Tagad cīnos par cenu ar pārdevēju. Domāju maybe kaut kas alternatīvs vēl ir...
Pa brīvdienām Discovery kanālā bija raidijums kurā tika apspriezta tēma, dīzelis ir vai nav izdevīgāk par benzīnu!
Beigu beigās lai kā centās pierādīt dīzeļa priekšrocību nekas viņam nesanāca. Dīzeļa sākotnējā dārdzība benzīnniekam iedod foru uz vidēji 200k kilometriem
P.S. Foresteris un Patrolis nu gan nav ne tuvu vienā maisā bāžami auto, iesaku iepazīties tuvāk ar SUV klases autinjiem! un tad sākt izvēles procesu
eu dawai neapspriedīsim tēmu dīzelis/benzīns. ja pērk jaunu mašīnu, tad var ņemties un gudroties par izmaksām u.c., bet 7 gadus veca mērkaķbūda nāk vismaz ar 3.2-4.5L benzīnu un tas nu noteikti būs stipri dārgāk nekā kratīties ar dīzeli.
vēl ideja par LandRover Discovery/RangeRover ap 2000.gadu. dīzelis paliek spēkā. ko par šo varat pateikt?
DiscoVery vari nenjemt diezgan daudzi LV ir nojaati ta ka ziemaa nepiedarbinaasi, bet ja ir veids kaa atsijaat meeslus, tad uz priekshu, lai gan pats personiigi nenjemtu. Range AFAIK savukaart nav naacis ar diizeli, ja nu vieniigi pashi jaunaakie ?!?!?
Nezinu iisti ka cenu zinjaa tavaas veemes iekljaus LandCruiser, bet IMO tas ir labaakais variants ( pie kam ir 100 seerijas sekotaaji un 90/120 - tobish mazaaki LandCruiseri). Veel ir arii iipashie 70-taas (bija laikam arii kaut kaadi 95 seerijas ar taadu pashu basic stilu) seerijas sekotaaji, kas ir vairaak domaati smagiem lietoshanas apstaakljiem nevis luksusam.
Cita starpaa ljoti neslikti ir jaunie PuckUp stila dzjipi Mitsu L200, Toyota Hilux un Nissans Navara ar DoppelKabiini, un piedevaam arii nav sevishkji daargi.
Nenobriiniiteis kur tik liiki prixti padevushies man atkal shauju garaam burtiem uz klavieres. Bet nu cerams textu var saprast.
njā... toyotas LC tika apskatīti, bet tie ir stipri par dārgu. par 12k eur sanāk kāds 97. gads un mazais ar 3 durvīm.
vai kāds vēl ko var pateikt par LR Discovery/RR, lai man pavisam vairs negribētos skatīties tajā virzienā?
par hilux veidīgajiem - cik esmu lasījis, tad šādas mašīnas attiecīgā gada ir uzskatāmas par 2-vietīgām. esmu sēdējis jaunajā hiluxā aizmugurē un tur jau bija samērā pašauri... diemžēl šāda "pasēdēšana" neder, jo mašīna domāta lielu gabalu pārvarēšanai pa zemes ceļu (ap 50km vienā virzienā) un aizmugurē sēdošiem nebūs pārāk ērti...
Ko par PAJERO
Atslēdzama pilnpiedziņa kā + , degvielas ekonomijai pa asfaltu .
paldies par pajero, nebiju iedomājies. pačekoju un par samērā labām cenām var dabūt. jāpapēta tuvāk. maybe kādam ir info par 2000.g.+ pajēri ar dīzeli?
nezinu kaadaa baisi druumaa vietaa esi to iipashumu iepircis , ka tik skarbs besceljash veicams
es nopirku gondas cirvi - mazliels (aaraa mass , iekshaa liels ) , pa shoseju iet kaa vieglais , pa sliktcelju izbrauc ( vieglie tur ''atpuushas' ) un nejuutu nikaadu vajadziibu baudiit ZIL130 izjuutas Patrulii
iecheko foresteru -pavizinis 1h ar to , tad ieprovee patruli un paardomaa riktiigi waj Taus paaris km lielais bezcjelsh ir tik baiss ka tos ~100kmshosejas liidz vinjam ir jaabauda ar neparketnieku
piedevaam tiem neparketniekiem ar apetiiti arii viss ir kaartiibaa - garsho taa zupinja pa o,633litraa
Pazīstam nopirka Jeep Grand Cherokee ievestu no ASV ar 4,0 litru bendzīnieku. Cena viņam tur sanāca uz kādi 4 Eur par 92 gadu (notika autiņu maiņas variants).
Dabūja šrotā gāzes balonu pa lēto, nopirka jaunu gāzes reduktoru pa 60Ls. Pats uzstadīja gāzes iekārtu un cenā viņam sanāk kaut kur ap 5Ls uz 100km. Bet ar bendzīnu patēriņš ap 15litri uz simtu.
Ar gāzi var braukt kā ar parastu bendzīnieku naudas ziņā.
Braucamais nav slikts. Man patīk.
NEparketnieks ir 100% vajadzīgs, jo zemes ceļš ir pietiekmi garš un pavisam slikts. kad sauss tad trepe, kad samircis tad dziļais dublis un mašīna iet plalaniski. neesmu pētījis, bet manuprāt tur ir apaļie oļi+ māls. karoč murgs. izbraucot pāris reizes ar sharānu attiecīgo ceļa posmu tika pieņemts lēmums par nopietnākas mašīnas iegādi.
hondas crv ir bijis kā ģimenes mašīna pavisam neilgu laiku pirms kādiem 2 gadiem. iegadījās kaut kāds bezmotors (1.6 varētu būt???). viena no pretīgākajām mašīnām kādā nācies sēdēt - pretīga iekšpuse, nikuja neiet u.t.t. labi, ka mašīna bija tikai uz laiku...
Ņem Patroli un brauc. Disko protams ir forši ka FullTime 4x4 bet aizmugurējā rindā vietas maz (salīdzinot ar Patrol) + neparedzami 2.5 BMW dīzeļa motora gļuki.
Vispaar jau ja taa skataas, tad ja njem nejaunu auto, tad gads buutu mazaakais uz ko luureet. Un dzjipiem tas gads ir pilniigi pie D, jautaajums veel vieniigi var "staaveet" - vai konkreetaa virsbuuve patiik, bet tas jau atkriigs no rociibas, vai jaanjem ko var atljauties vai njem ko patiik.
Veel varu pateikt, ka Cherokee (Ne-Grand) salona plashums ir apmeeram taac pat kaa L200/Hilux, tik tas ka tev ir bagazhnieks nevis kuzava aiz pakaljbenkjiem.
JEEP esmu tikai Grand skatījies. neviens nevar pastāstīt par viņu 3.1 D motoru?
kliks rakstīja: hondas crv ir bijis kā ģimenes mašīna pavisam neilgu laiku pirms kādiem 2 gadiem. iegadījās kaut kāds bezmotors (1.6 varētu būt???). viena no pretīgākajām mašīnām kādā nācies sēdēt - pretīga iekšpuse, nikuja neiet u.t.t. labi, ka mašīna bija tikai uz laiku...
HRV tas vereej buut , ne cirvis .
atkartoshos velreiz - uzstādijums bija tuvu līdzīgs kā KLIKSim, Namīpashums ar s....gu ceļu utt...
Aizbraucu pie sava meistera un iegruziju brainstormingu uz vairākām h par tēmu Gribu lielakus ripuljus un negribu ik gadu mashinas piekarē iguldīt lielus līdzekļus!
esence sanāca: kantainais Cheroks 2001 gads - ok benzīns, automāts, bet tās jau manas iegribas Esu apmierināts,
Brālītis to pashu celju veic ar L200 un arīi juutas eerti - takā te tev tikai galvu saputraas
nav te daudz ko smaidīt. šī mašīna tiks iegādāta kā 3. mašīna tikai lai brauktu uz laukiem.
P.S. un lauku māja arī nemaksāja 3500 eur/kvm...
kliks rakstīja: JEEP esmu tikai Grand skatījies. neviens nevar pastāstīt par viņu 3.1 D motoru?
par Jeep dizeli nenjem! grūti remontējams!!!!!
Marchiks_ rakstīja: Gribi taupīt, ņem benzīnu un liec gāzi. Ar vecu dīzeli neietaupīsi.
da 1:1 sanaak
+lieks agregaats (gaazes)
visiem autosiem nau jeega kraameet gaazi ja ir pieietams laps diizelis .
piemeera peec 3,8l 220zs voyagers buutu stipri jaukaaks par 2,8CRD diizeli . tai pat laikaa cirvja 150zs benziina nemotooru gaazeet ir peeee, degvielas izmaksas 1:1 a jaudas nepiga , ja nu vieniigi deelj automaata , a diizelis iCTDI rulzz nemeeraa un rij max 8l/100km , tik automaata vinjam nau
nu tad paliek patrolis un pajēris. it kā jau pajēris pēc izskata labāk pie sirds iet, bet patrol būs ietilpīgāks. karoč ja vēl kādam ienāk prātā zelta doma tad tik posto iekšā.
kliks rakstīja: nu tad paliek patrolis un pajēris. it kā jau pajēris pēc izskata labāk pie sirds iet, bet patrol būs ietilpīgāks. karoč ja vēl kādam ienāk prātā zelta doma tad tik posto iekšā.
Neaizmirsti iepostēt ko tad beigās paņēmi - jo te parasti visi apprasās un nosvīst! - laikam 4x4Fiatu nopērk
Vajag ieteikumus par 4x4
Sakarā ar lauku mājas iegādi un tās atrašanās vietu meklējas kāds nebūt 4x4 braucamrīks (vēlams džipveidīgs un paliels) ar šādām pazīmēm:
* nav parketnieks (štengrs rāmis)
* dīzelis (ieteicams manuālais)
* virs 2000.gada, cena līdz 12.5k eur
* piekabes āķis (iespēja pierīkot) ieteicams
Pagaidām noskatīts Nissan Patrol 2001. gada ar 2.8D un vēl ir doma par Forester, bet tam ir benzīns (kas nav mazsvarīgi, jo galamērķis atrodas pietiekami tālu un bieži tiks apmeklēts) un maz vietas kur visādus draņķus sastumt.