Priekš kam mikriņiem veloturētāju?
Ja jau paaugstināts komforta pakalpujums – būtu ledusskapi no kalsberga pielikuši
Priekš kam mikriņiem veloturētāju?
Ja jau paaugstināts komforta pakalpujums – būtu ledusskapi no kalsberga pielikuši
uupis rakstīja:
Izveido maršrutu – piešķir numuru un lieta darīta. Bet nē 11. trolejbuss, 11. autobuss un 11. tramvajs.
Romā šī pieeja strādā. Vaicājot pēc ceļa tika norādīts uz maršruta numuru un uz jautājumu, vai jāgaida tramvajs vai autobuss, atbilde bija - kas nāks, ar to jābrauc. Jo ja salūst tramvajs, laiž autobusu. Tiesa tur gan ir izdalītās sabtransa joslas un nemēdz snigt...
Atceros, kaut kad 80-to vidū, Peterburgā parādijās pirmie tramvaji,kas reklamēja colu. Biju tur 3-mēnešu kursos prokuraturas institutā.. Būtiski bija tas, ka tajos vagonos to kolu bundžās arī varēja nopirkt - vagonos bija kastes ar colu un specials bodnieks. Vēl šodien atceros- bundža o,33 maksāja 2rbļ. Vispār jau padārgi.
Jā, tā velo vešana ar busiņu interesanta lieta...
Saprastu starppilsētu busiņos, bet par Rīgu ar riteni braucot sanāk apmēram tas pats temps, kas ar sabiedrisko (atkarīgs gan no konkrētā maršruta).
Kāda jēga kāpt ar visu riteni busā?
kolumbs rakstīja: Jā, tā velo vešana ar busiņu interesanta lieta...
Saprastu starppilsētu busiņos, bet par Rīgu ar riteni braucot sanāk apmēram tas pats temps, kas ar sabiedrisko (atkarīgs gan no konkrētā maršruta).
Kāda jēga kāpt ar visu riteni busā?
Tur jau viņi vēl jāskrūvē klāt un jāskrūvē nost
velosipēdists sēž uz riteņa?
Vēl racionālāk būtu, ja mikriņiem pieliktu specialas velosipedistu piekabes - velosipedists piekabē brauciena laikā sēž uz sava veļļuka...
bet, vispār jau par tām "mikrobu"problēmām vajadzētu diskutēt atsevišķā topikā...
IkdienasViesis rakstīja: bet, vispār jau par tām "mikrobu"problēmām vajadzētu diskutēt atsevišķā topikā...
Tas nenotiks
Bams rakstīja: Kam interesē: aprīļa beigās būs satiksmes izmaiņas Hanzas x P.Brieža krustojumā.
Paredzēts, ka turpmāk pa Hanzas ielu virzienā no Skanstes līdz Eksporta ielai būs DIVAS braukšanas joslas, bet pretējā virzienā- VIENA.
Hanzas ielai virzienā uz Skanstes ielu gan tiks saglabāts kreisais pagrieziens uz Rūpniecības ielu, savukārt kreisais no Hanzas uz P.Brieža tiks liegts.
Kreisie pagriezieni no P. Brieža uz Hanzas paliks.
Slēgto pagriezienu smagajam transportam noteiks apbraukt taisni pa Eksporta un Lugažu ielām. Savukārt pārējiem pa Eksporta- Elizabetes -P. Brieža.
Izmaiņas saistītas ar 24.autobusa maršrutu, kurš turpmāk abos virzienos braucot uz/no Mangaļsalas kursēs pa P. Brieža - Hanzas - Skanstes - Duntes ielām.
Tikai autobusam būs atļauts veikt kreiso pagriezienu no Hanzas uz P. Brieža ielu.
Un tomēr ir veiktas izmaiņas un VISIEM būs atļauts veikt kreiso no Hanzas uz P. Brieža centra virzienā.
tagad tur nav tā kreisā vispār! Kas būs ar kreiso no Hanzas virzienā prom no centra? Kur vispār plāns kas un kā?
anonimikis rakstīja: Kas būs ar kreiso no Hanzas virzienā prom no centra?
Tas vairs nebūs. Pa lielam vieglajiem tas neko nemaina, varēs močīt kā līdz šim pa Elizabetes un tad veikt kreiso.
Kur vispār plāns kas un kā?
Plāns ir, bet man tā nav pa rokai.
Un atkal autobusi izrādās elastīgāki par tramvajiem
HIPPY rakstīja: Un atkal autobusi izrādās elastīgāki par tramvajiem
Nu ja. Viņi tak no elastāna
Vispār jau no seniem laikiem populārs ir bijis teiciens: "autobuss kā no gumijas"....Tas radies vēl tad, kad fabriku laikā tos rīta stundās pieturvietās sturmēja tūksošiem darbaļaudis, kuriem vajadzēja laikā nokļut darbā. Savulaik (70-to beigās)pats šancēju vefiņā par elektriķi, visu to kopainu labi atceros - tas bija dzīvs pūlis, kas pirms 7 no rīta vienā virzienā"forsēja" galveno ieeju no Brīvībenes puses. Vairākkārt bija gadījumi, kad pūlis fabrikas teritorijā "ienesa" arī nejaušus garāmgājējus...
Kā vispār tāds transportlīdzeklis varēja atrasties satiksmē bez drošības sensoriem?
vēl par Hanzas-P.Brieža.
Kreisais tur būs dažas sekundes, reāli priekš 2-3 mašīnām. Ar šo rekonstrukciju vēl ir likvidēts kreisais uz Rūpniecības ielu no Hanzas. Un arī kreisais no Dzirnavenes uz P.Brieža ir prom - līnijas aizkrāsotas, pagrieziens tikai pa labi krustā.
HIPPY rakstīja: www.apollo.lv/...
Kā vispār tāds transportlīdzeklis varēja atrasties satiksmē bez drošības sensoriem?
Domāju, ka sensori ir un bija, tikai tie neizmet tīklu zem krīdošā un nerauj momentānas iedarbības stopkrānu...
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: www.apollo.lv/...
Kā vispār tāds transportlīdzeklis varēja atrasties satiksmē bez drošības sensoriem?
Domāju, ka sensori ir un bija, tikai tie neizmet tīklu zem krīdošā un nerauj momentānas iedarbības stopkrānu...
tad tu saki sensori nestrādā
Liftā šādas darbības principā ir izslēgtas
laikam jau jaunās paaudzes busiem,troļļukiem un tramvajiem sarkanā durvju kontrolspuldzīte nodzist nevarētu, ja kāds tajās durvīs iesprūdis....vajadzētu būt papildus aizsardzibas sistemai, ka nav iespējams uzsākt braukšanu, kamēr visas durvis ir pilnīgi aizvērušās. un ja tā sistēma nedarbojas, atbildība par sekām jāuzņemas depo vadībai, nevis vadītājam.
Piedodiet, bet esmu piemirsis, no kāda materiāla pantam ir veidots strāvas noņēmējs, tak ne jau no grafīta?
Bamam; Vai nu man rādās asociacijas vai kas cits, BET, liekas, ka aiz Nacionālā teātra līdz pat auseklenei ir uzlikti jauni tramvaju kontaktvadu stabi....?
Zašibis - Alfa- Juglas aplis, tramvajs brauks pa zaļu zālīti. Redzēs jau gan kā tur būs ar to zaļumu
Velomens rakstīja: Zašibis - Alfa- Juglas aplis, tramvajs brauks pa zaļu zālīti. Redzēs jau gan kā tur būs ar to zaļumu
Viņu tur speciāli stāda, lai nepit, daudzkur pasaulē tā ir. Iepriekš nīdēja ārā, jo zāles saknes "bojā" koka gulšņus...
Paldies RS par iespēju 9. maijā izmantot maksas autostāvvietas ne tikai par velti, bet pat uz RS rēķina. Divas reizes noliku auto, saņēmu čeku un arī naudu atpakaļ.
Un otrs, vai kāds kontrolē jaunā 6-stā maršruta līnijas izbūves kvalitāti?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA